Wysłany: Sro Lis 05, 2008 16:28 [R620] Silnik podczas jazdy przerywa
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam! jestem posiadaczem roverka 620 sdi z 1997 roku , mam go od tygodnia i do wczoraj było wszystko okej.zaczął się od tego ze zaczął mi szarpać silnik tak jagby brakowało mu paliwa ale paliwo oczywiście jest , przy tym szarpaniu zauwarzyłem że traci moc a po chwili jest okej-(do następnego szarpnięcia) a dziś odkryłem że coś brzęczy przy pompie paliwa jak włącze zapłon ,czy tak ma byc? pomurzcie i podeslijcie adres do roverkowego mechanika w warszawie lub okolicach .przepraszam za pisownię
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 26, 2011 22:01, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 16:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Sro Lis 05, 2008 18:12
Sprawdź kody błędów i poinformuj co wyszło. Instrukcję masz w technicznym FAQ na stronie klubowej.
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
Witam koledzy. odczytałem w końcu kody. Naliczyłem 27 i 28. Sprawdzałem wiązkę i teoretycznie jest OK, przy okazji odkryłem że czerwony wężyk od zaworu EGR był odłączony i zaślepiony, nie wiem dlaczego. Po jego podłączeniu nie ma różnicy w pracy silnika. Sprawdzałem turbinę i ośka ma minimalny luz na boki, ale przód tył już nie, ale cieknie mi olej z turbiny od spodu tam gdzie jest metalowa rurka, jak to uszczelnić? Z góry dziękuje za pomoc.
Osamboch, zapowietrzenie w ukladzie paliwowym tez powoduje takie objawy
To może zaproponujmy koledze uzupełnienie poszukiwań usterki o sprawdzenie lub wymianę obu filtrów (w zależności od ich stanów) bowiem tak czy siak go to czeka, tymbardziej, że dopiero co zakupił używane autko A na szczęście nie jest to droga usługa (filtr paliwa Bosch lub Filtron kosztuje ok 40zł, zamiennik typu JC Auto ok 25zł, zaś filtr powietrza Filtron kupiłem za 38zł) więc myślę, że warto.
A niestety z doświadczenia wiem, że gadanie poprzedniego właściciela "tak, tak, filtry są nowiutkie dopiero co po wymianie" z reguły nic nie znaczy.
"Mój" poprzedni właściciel też się zarzekał, że wszystko wymieniał, a gdy zajrzałem jakoś tak odruchowo w tym tygodniu do filtra powietrza to się załamałem. Na oko filterek miał z rok albo i dużo więcej. Zaś filtr paliwa wyglądał jakby nie był ruszany od nowości (250tyś km!).
Dodam, iż po wymianie obu filtrów, nieco uspokoił się problem "szalejących" obrotów tyle, że u mnie komputer nie wskazał żadnych błędów...
Koledzy!!! dziękuję wam za waszą bezcenną pomoc . filterki oczywiście już powymieniałem ale muszę jeszcze zaworek wymienić bo paliwko mi się cofa i rano jak nie podpompuje to musze go dwa razy krecić . Byłem u fachowca coby podpioł komputer do mojego roverka i powiedził mi co mu dolega a tu niespodzianka, nie morzna się połonczyć z moim komputerkiem i stwerdził że nic nieda się już zrobić,czy to prawda ? czy poprostu trafiłem na leniwca?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum