Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400,99] korekta ustawienia kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400,99] korekta ustawienia kierownicy
Autor Wiadomość
bolec0000 



Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 119
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Maj 14, 2009 20:17   [R400,99] korekta ustawienia kierownicy

witam potrzebuje sie dowiedziec jak mozna poprawic kierownice (jak jade prosto kierownica leciutko jest skrzywiona w lewa strone) ,roverek ma poduszke wiec nie bardzo wiem jak sie zabrac do tematu ,myslałem zeby ja sciagnac przestawic i z powrotem przykrecic prosto tylko ta poduszka.dodam ze zadnego wypadku nie było i zbieznosc sprawdzana jest w porzadku.Moze ktos to juz przerabiał podobny temacik??
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Maj 14, 2009 20:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 14, 2009 20:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 20:31   

bolec0000, jak wpadłem w dziurę to też coś mi się przestawiło

wymieniłem następnego dnia końcówkę drążka kierowniczego i pojechałem ustawić zbieżność. Koleś ustawił zbieżność i jest gitarka.

Reasumując. Jedź ustawić zbieżność i będzie po problemie.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
SeevS 




Pomógł: 19 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Maj 14, 2009 20:35   

Zbieżność ustawiał więc na pewno uszkodzona będzie końcówka drążka kolego
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Maj 14, 2009 20:37   

Przy ustawieniu zbieżności trzeba na początku zablokować koło kierownicy w odpowiedniej pozycji i dopiero ustawiać. Jeżeli nikt wcześniej nie ingerował w jej ustawienie na wieloklinie (nie była ściągana), to bez problemu ustawi się ją odpowiednio przy ustawianiu zbieżności, pewnie właśnie przy tej czynności w przeszłości mechanik nie ustawił i nie zablokował odpowiednio koła.
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 14, 2009 20:59   

dokładnie jak thef pisze
sprawdzenie zbieżności z ustawieniem jej do koła kierownicy to dwie różne rzeczy. Zbieżność można mieć dobrze ustawioną a kierownica może być przekręcona.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Maj 14, 2009 21:59   

Jeśli jest LEKKO przestawiona, to nawet nie kombinuj z kołem kierownicy - wbrew pozorom, przesunięcie o 1 ząbek daje dużą różnicę.
Ad rem - jak pisali koledzy - ustawienie (albo może 'przestawienie') zbieżności załatwi sprawę :D
 
 
tetryk 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 372
Skąd: z gór



Wysłany: Sob Maj 16, 2009 09:55   

bolec0000 napisał/a:
,myslałem zeby ja sciagnac przestawic i z powrotem przykrecic prosto tylko ta poduszka
-pewny sposób na urawnie tasmy od poduszki.... :mrgreen:
ustawienie kierownicy "na wprost" mozna uzyskac tylko przy ustawieniu zbieżności i uzyciu tzw."trapezu" (mówimy o prawidłowym ustawianiu kierownicy)
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Maj 16, 2009 14:23   

tetryk napisał/a:
pewny sposób na urawnie tasmy od poduszki....
Spoko Wodza :P
Przeca bez wymontowania jaśka i tak kiery NIE odkręci, więc zagrożenia nima ;p :D
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 16, 2009 15:36   

ja też miałem lekko przekrzywioną kierę w prawo i ustawianie jej nic nie dawało i dopiero diagnosta mi to zrobił,po prostu jedną końcówkę drążka wkręcił a drugą wykręcił i gitara oczywiście z zachowaniem zbieżności :smile:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400 1,6 16v] ustawienia LPG sekwencja
polofix Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Cze 02, 2010 23:36
polofix
Brak nowych postów [R400]schemat ustawienia rozrządu
mharyton Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Cze 02, 2011 07:14
szoso
Brak nowych postów [R400] Bicie kierownicy:/
mattipoz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Pią Lut 06, 2009 00:03
Tomaszi
Brak nowych postów [R400] Zgrzyt w kierownicy
r0wl3n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Mar 24, 2012 14:54
r0wl3n
Brak nowych postów [R400] Wspomaganie kierownicy - ciężej na letnich
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Kwi 05, 2009 16:55
praktis



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink