przyjmuje się, że przepływka wytrzymuje 60 - 100kkm, więc nie wiem czy to czesto Narazie to nie wiesz czy Ci padła jesli po zdjęciu wtyczki auto będzie lepiej jechało, to przepływka zaczyna umierać Ale moim zdaniem skoro polecisz 180 to przepływka jest ok Możesz spróbować ją wyczyścić jakimś preparatem do czyszczenia styków (tylko jej nie dotykaj i bądź baardzo delikatny, bo łatwo ją uszkodzić )
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Mar 22, 2009 10:40
To ja troche odgrzebie temat znow.
Male streszczenie:
xtek napisał/a:
Przy 90km/h mam 2500RPM.
Przy 130km/h mam 3500RPM
Przy 150km/h mam 4000RPM
Przy 160km/h mam 4250RPM
Przy 170km/h mam 4500RPM
piter34 napisał/a:
xtek napisał/a:
Moze jakis ekspert sie wypowie na podstawie tego materialu co z tym autem?
Impulsator masz od innego auta.
piter34 napisał/a:
xtek pisał na 2 stronie wątku, że miał zmieniany impulsator. Niby dobrany "na wzór", ale różnie bywa.
Podejrzewam, że pasuje impulsator od 1.8 (bo ta sama skrzynia), a tam jest znacznie krótsze przełożenie główne niż w serii L.
[ Dodano: Sro Paź 01, 2008 17:01 ]
To chyba wyjaśnia sprawę, bo w 1.8 jest przełożenie 4.2:1 i przy 160kmh ma być ok. 4000rpm, jak na fotkach xteka
Otoz znalazlem zdjecie swojego impulsatora, ktory kupilem od Art-Bizar. On sam pisal wtedy "Ten czujnik co Pan potrzebuje jest montowany w silnikach 2.0 diesel i benzyna."
Załaczam zdjecia. Z tego co widac sa identyczne, hmm chociaz moze jednak troche sie roznia.... Co wiec moze byc przyczyna, ze wy macie przy 90km/h 2000 RPM a ja 2500? Czy impulsator wplywa na cokolwiek innego nic wskazanie licznika i predkosciomierza?
Jeszcze przed chwila wyczytalem, ze na czarnej kostce mam oznaczenie YBE 100520, czyli dobry impulsator - taki byl we wszystkich roverach 200, benzynach i dieslach.
[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 14:35 ]
Doszedlem teraz do wniosku, ze moze rzeczywiscie mam podmieniona skrzynie na inna. Jak to sprawdzic? Gdzies jest wybity numer? Da sie na oko odroznic pg1 od np. r65? A moze mam pg1 od freelandera - tak mi zasugerowal gosc z mg-rover.org
co do przekłamań licznika , może to byc wina samego licznika jak kiedykolwiek był rozkręcany i wzkazówka była ściągana a później źle założona to prędkościomierz bedzie kłamał i to nawet o 10-40km , jak kiedyś ściągałem wskazówke i ustawiłem,już wiem jak sie ją sprawdza!!
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 84 Skąd: Kraków-Krynica
Wysłany: Sob Cze 20, 2009 08:12
Marko, witaj Marko! mam do Ciebie pytanie jak się ustawia te wskazówki/chodzi o obrotomierz i prędkościomierz/ i jak to sprawdzić,że jest dobrze? zmieniałem tarcze i tak się porobiło,że obroty zatrzymują się na 2800,a prędkość dochodzi max. do 110km/h i wydaje mi się,że do tej wartości jest zawyżona
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 17:00
Odgrzewam temat. Wymienilem skrzynie na SD od Remiego Zostawilem swoje sprzeglo z SDI.
I okazalo sie, ze mialem zla skrzynie. Teraz przy 90km/h mam 2000RPM a nie 2500RPM.
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 19:38
Auto wydaje sie troche slabsze - wiadomo, dluzsza skrzynia Ale od razu ciszej (nareszcie po autostradzie w normalnych warunkach bede mogl jezdzic) i mam nadzieje, ze spalanie spadnie Jest tez pewny, ze nie byla to wina impulsatora, bo czuje roznice a gdyby to byl on, to bym tego nie odczul. Poza tym w mojej skrzyni i w tej nowej jest ten sam impulsator. Teraz tylko musze wyjasnic do czego mam te skrzynie i ja jakos uplynnic Moze jakis fan tuningu sie zdecyduje, bo auto jest zwawsze na niej Jedyne rozwiazanie to liczenie zebow na wszystkich trybach... Boje sie tylko, ze jak rozkrece skrzynie to juz jej nie zloze
hehe .. załóż sobie "pałer batona" za 7 PLN i będziesz miał w razie pilnej potrzeby żwawe auto z dłuższą skrzynią wygląda, ze to skrzynia od jakiegoś benzyniaka ... PG1 była w R200 z silnikami 1.8 montowana. Piter34 chyba wczesniej w tym wątku też podobną sugestię wysunął
Fajnie ze autko śmiga i moja skrzynia biegów się przydała Jednak od benzyny miałeś skrzynie jak mówiłem . Ciekawe co tylko te oznaczenia znaczą 5/3 i 6/3 W rave nawet o tym nic nie ma
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 16 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 920 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 21:55
Remi55 napisał/a:
Fajnie ze autko śmiga i moja skrzynia biegów się przydała Jednak od benzyny miałeś skrzynie jak mówiłem . Ciekawe co tylko te oznaczenia znaczą 5/3 i 6/3 W rave nawet o tym nic nie ma
Moj mechanik twierdzil, ze ten numerek, to tylko typ odlewu a o roverach troche wie, bo sam ma 600
A skrzynia SDI od SD rozni sie doslownie jednym dodatkowym lozyskiem w srodku i innym typem simeringu tam gdzie przeguby wchodza, wiec bedzie dluuugo sluzyc. Jak porownalem sprzegla, to to moje mialo chyba z 400kkm przejechane, jesli Twoje bylo w tak dobrym stanie po 200.
I jeszcze raz wielkie dzieki za ten rozrusznik! Dopiero teraz zobaczylem w jakim stanie byl moj. Ten Twoj kreci silnikiem jak szalony, bedzie swietny na zime
Kurde, moze udaloby mi sie sprzedac te skrzynie opisana jako do 1.8, ale z tego co widze, to bardzo rzadko spotykane auto...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum