Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 sdi] kreci do 4k
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:15
[R220 sdi] kreci do 4k
Autor Wiadomość
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 14:26   

odpiąć kostkę ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Paź 04, 2008 14:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 14:31   

ok sprawdze (to tak czesto podają te przepływki? ) :neutral: i czy po zdjeciu nie pogorszy sie praca silnika?
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 14:37   

przyjmuje się, że przepływka wytrzymuje 60 - 100kkm, więc nie wiem czy to czesto ;) Narazie to nie wiesz czy Ci padła ;) jesli po zdjęciu wtyczki auto będzie lepiej jechało, to przepływka zaczyna umierać ;) Ale moim zdaniem skoro polecisz 180 to przepływka jest ok ;) Możesz spróbować ją wyczyścić jakimś preparatem do czyszczenia styków (tylko jej nie dotykaj i bądź baardzo delikatny, bo łatwo ją uszkodzić ;) )
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 15:20   

ok dzieki Brt przejrze ją . :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Mar 22, 2009 10:40   

To ja troche odgrzebie temat znow.

Male streszczenie:

xtek napisał/a:
Przy 90km/h mam 2500RPM.
Przy 130km/h mam 3500RPM
Przy 150km/h mam 4000RPM
Przy 160km/h mam 4250RPM
Przy 170km/h mam 4500RPM


piter34 napisał/a:
xtek napisał/a:
Moze jakis ekspert sie wypowie na podstawie tego materialu co z tym autem? ;)

Impulsator masz od innego auta. :lol:


piter34 napisał/a:
xtek pisał na 2 stronie wątku, że miał zmieniany impulsator. Niby dobrany "na wzór", ale różnie bywa.

Podejrzewam, że pasuje impulsator od 1.8 (bo ta sama skrzynia), a tam jest znacznie krótsze przełożenie główne niż w serii L.

[ Dodano: Sro Paź 01, 2008 17:01 ]
To chyba wyjaśnia sprawę, bo w 1.8 jest przełożenie 4.2:1 i przy 160kmh ma być ok. 4000rpm, jak na fotkach xteka ;)


Otoz znalazlem zdjecie swojego impulsatora, ktory kupilem od Art-Bizar. On sam pisal wtedy "Ten czujnik co Pan potrzebuje jest montowany w silnikach 2.0 diesel i benzyna."
Załaczam zdjecia. Z tego co widac sa identyczne, hmm chociaz moze jednak troche sie roznia.... Co wiec moze byc przyczyna, ze wy macie przy 90km/h 2000 RPM a ja 2500? Czy impulsator wplywa na cokolwiek innego nic wskazanie licznika i predkosciomierza?

Jeszcze przed chwila wyczytalem, ze na czarnej kostce mam oznaczenie YBE 100520, czyli dobry impulsator - taki byl we wszystkich roverach 200, benzynach i dieslach.

[ Dodano: Nie Mar 22, 2009 14:35 ]
Doszedlem teraz do wniosku, ze moze rzeczywiscie mam podmieniona skrzynie na inna. Jak to sprawdzic? Gdzies jest wybity numer? Da sie na oko odroznic pg1 od np. r65? A moze mam pg1 od freelandera - tak mi zasugerowal gosc z mg-rover.org
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 15:18   

xtek napisał/a:
A moze mam pg1 od freelandera - tak mi zasugerowal gosc z mg-rover.org

Nie wiem jakie były skrzynie e frelkach, ale PG1 nie nadaje się do napędzania 4 kół naraz.
 
 
Marko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pią Maj 29, 2009 21:58   

co do przekłamań licznika , może to byc wina samego licznika jak kiedykolwiek był rozkręcany i wzkazówka była ściągana a później źle założona to prędkościomierz bedzie kłamał i to nawet o 10-40km , jak kiedyś ściągałem wskazówke i ustawiłem,już wiem jak sie ją sprawdza!!
 
 
 
benola 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 84
Skąd: Kraków-Krynica



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 08:12   

Marko, witaj Marko! mam do Ciebie pytanie jak się ustawia te wskazówki/chodzi o obrotomierz i prędkościomierz/ i jak to sprawdzić,że jest dobrze? zmieniałem tarcze i tak się porobiło,że obroty zatrzymują się na 2800,a prędkość dochodzi max. do 110km/h i wydaje mi się,że do tej wartości jest zawyżona
 
 
Marko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 28
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Cze 28, 2009 21:22   

Benola juz odpisałem na maila
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 17:00   

Odgrzewam temat. Wymienilem skrzynie na SD od Remiego ;) Zostawilem swoje sprzeglo z SDI.
I okazalo sie, ze mialem zla skrzynie. Teraz przy 90km/h mam 2000RPM a nie 2500RPM.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 19:29   

czyli cudów nie ma ;) :) dobrze, że sprawa wyjaśniona :) :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 19:38   

Auto wydaje sie troche slabsze - wiadomo, dluzsza skrzynia :) Ale od razu ciszej (nareszcie po autostradzie w normalnych warunkach bede mogl jezdzic) i mam nadzieje, ze spalanie spadnie ;) Jest tez pewny, ze nie byla to wina impulsatora, bo czuje roznice a gdyby to byl on, to bym tego nie odczul. Poza tym w mojej skrzyni i w tej nowej jest ten sam impulsator. Teraz tylko musze wyjasnic do czego mam te skrzynie i ja jakos uplynnic :) Moze jakis fan tuningu sie zdecyduje, bo auto jest zwawsze na niej ;) Jedyne rozwiazanie to liczenie zebow na wszystkich trybach... Boje sie tylko, ze jak rozkrece skrzynie to juz jej nie zloze :D
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 19:56   

hehe .. załóż sobie "pałer batona" za 7 PLN i będziesz miał w razie pilnej potrzeby :mrg: żwawe auto z dłuższą skrzynią :) :ok: wygląda, ze to skrzynia od jakiegoś benzyniaka ... PG1 była w R200 z silnikami 1.8 montowana. Piter34 chyba wczesniej w tym wątku też podobną sugestię wysunął :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lip 27, 2010 20:16   

Fajnie ze autko śmiga i moja skrzynia biegów się przydała :mrgreen: Jednak od benzyny miałeś skrzynie jak mówiłem :wink: . Ciekawe co tylko te oznaczenia znaczą 5/3 i 6/3 :?: W rave nawet o tym nic nie ma :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Lip 27, 2010 21:35   

Może od 2.0 Ti?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Lip 27, 2010 21:55   

Remi55 napisał/a:
Fajnie ze autko śmiga i moja skrzynia biegów się przydała :mrgreen: Jednak od benzyny miałeś skrzynie jak mówiłem :wink: . Ciekawe co tylko te oznaczenia znaczą 5/3 i 6/3 :?: W rave nawet o tym nic nie ma :neutral:


Moj mechanik twierdzil, ze ten numerek, to tylko typ odlewu ;) a o roverach troche wie, bo sam ma 600 ;)
A skrzynia SDI od SD rozni sie doslownie jednym dodatkowym lozyskiem w srodku i innym typem simeringu tam gdzie przeguby wchodza, wiec bedzie dluuugo sluzyc. Jak porownalem sprzegla, to to moje mialo chyba z 400kkm przejechane, jesli Twoje bylo w tak dobrym stanie po 200.
I jeszcze raz wielkie dzieki za ten rozrusznik! Dopiero teraz zobaczylem w jakim stanie byl moj. Ten Twoj kreci silnikiem jak szalony, bedzie swietny na zime ;)
Kurde, moze udaloby mi sie sprzedac te skrzynie opisana jako do 1.8, ale z tego co widze, to bardzo rzadko spotykane auto...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 09:25   

xtek, hehe.. no moja sprzęgło miało 200.000km najechane, było na orig. śrubkach jeszcze przykręcone przecież :wink: Wiec dobrze o nie dbałem :wink:

Mowie ze mój po regeneracji był rozrusznik to kreci jak trzeba :wink: Tak ze Roverek powrócił do życia :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 SDi] Kręci tylko do 3.500 tyś
xel22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Pią Mar 27, 2009 12:15
szoso
Brak nowych postów [214si] słabo kreci, dziwnie kreci i ciezko rusza!
mi-lu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Wrz 10, 2013 19:51
sTERYD
Brak nowych postów [R200 1.6]Kręci kręci i nic
TheArt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Czw Wrz 30, 2010 13:54
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [r220]jak wymienic wskaznik w liczniku rover r220
seba1x Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Czw Lip 18, 2013 16:34
seba1x
Brak nowych postów [R220]Zasada działania sprzęgła w R220
predatoraf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Wrz 16, 2012 18:02
kangaroo69



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink