Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Chip silnika w skrzyni automatycznej?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Chip silnika w skrzyni automatycznej?
Autor Wiadomość
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 07:58   [R75] Chip silnika w skrzyni automatycznej?
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

Witam, wiem że sporo z Was robiło chip swojego samochodu dzięki czemu uzyskiwaliście ciut więcej mocy której brakuje;/ Mam takie pytanie: czy z powodu skrzyni automatycznej nie będzie problemów z ewentualnymi usterkami? Czy ktokolwiek robił chiptuning w automacie? Oraz czy dodanie dodatkowych KM nie wpływa na uszkodzenie turbosprężarki? Proszę o opinie:D Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 13:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 26, 2009 07:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 09:24   

Myślę że jak skrzynia jest ta sama w dieslu i w benzynie to wytrzyma bo w benzynie mamy 2,5v6 170KM a w dieslu po chipie raczej nie ma nawet 150KM
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 09:46   

sknerko napisał/a:
Myślę że jak skrzynia jest ta sama w dieslu i w benzynie
sknerko, skrzynie w dieslu i kV6 2.5 są z nazwy te same , ale różnią się przełożeniami na wszystkich biegach, oprócz piątego.
W dieslu jest też inny współczynnik przełożenia głównego.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 10:06   

SeniorA napisał/a:
sknerko, skrzynie w dieslu i kV6 2.5 są z nazwy te same , ale różnią się przełożeniami na wszystkich biegach, oprócz piątego.
W dieslu jest też inny współczynnik przełożenia głównego.

Znaczy że co? że skrzynka w dieslu jest projektowana na te 130kilka koników i jak bedzie więcej to sie wysypie? eee jakoś nie chce mi sie wierzyć.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 10:12   

No więc właśnie skoro już wiemy że skrzynie się różnią w benzynie i dieslu to czy dieslowska skrzynia nie wysypie się i nie bedzię z nią żadnych problemów po chipie? Tak wogóle to jaka jest rozsądna moc silnika 2.0CDT po chipie aby nie było w późniejszym stadium użytkowania żadnych usterek zwiazanych z chipem?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 10:22   

sknerko napisał/a:
eee jakoś nie chce mi sie wierzyć.
przelożenie główne w dieslu 3.45:1, w benzynie 3.89:1.
Przelożenia w kV6 2.5 : 3.474 , 1.948 , 1.247 , 0.854
w dieslu : 3.801 , 2.131 , 1.364 , 0.935
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Cze 26, 2009 21:11   

SeniorA napisał/a:
sknerko napisał/a:
eee jakoś nie chce mi sie wierzyć.
przelożenie główne w dieslu 3.45:1, w benzynie 3.89:1.
Przelożenia w kV6 2.5 : 3.474 , 1.948 , 1.247 , 0.854
w dieslu : 3.801 , 2.131 , 1.364 , 0.935


I co z tego wynika? Jak to się ma SeniorA do mojego pytania w poście bo nie bardzo się w tym orientuje:D:D
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 07:11   

patrysgn napisał/a:
I co z tego wynika?
że skrzynie nie są jednakowe, a 150 KM mechanicznie dla skrzyni w dieslu to nie problem. Nie pisałem ,że skrzynia się wysypie i jest projektowana na 130 KM , ale że się różnią.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 07:41   

Czyli można ten silnik 2.0CDT z tą skrzynią chipować bez problemu? A ile KM jest wg Ciebie optymalne dla tego auta żeby nie było żadnych problemów technicznych?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 07:57   

patrysgn napisał/a:
Czyli można ten silnik 2.0CDT z tą skrzynią chipować bez problemu?
Nie mam doświadczeń w tym temacie.Te same skrzynie są montowane w innych autach i fabrycznie współpracują z silnikami 150 KM.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
patrysgn 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 261
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 08:01   

No ale ze 116KM 150 to chyba ciężko będzie prawda?
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 08:13   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=30598 poczytaj jeśli nie czytałeś tego.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 09:01   

patrysgn napisał/a:
No ale ze 116KM 150 to chyba ciężko będzie

:lol: chciałbyś mieś 116KM ;) http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=19515 temat długi i podkolorowany w różne ciekawe opowieście, potyczki i inne cary ale jedno jest pewne: CDT nie trzyma mocy, jest tam 2 czy 3 wykresy CDT przed tuningiem i każdy miał ~100KM i ~240Nm :neutral: Po tuningu który teoretycznie z tych 116KM miał zrobić 150KM wychodzi, że zrobił ~125KM i ~280Nm :/
Ja mam w tej chwili chip "wydanie II - poprawione" i mam 140KM i 330Nm. Z silnikiem nic się nie dzieje a turbo suche i nic nie przepuszcza :) Jedyna wada, że jak się depnie to kopci ale i z tym jakoś sobie dałem radę - filt K&N i paliwo V-Power Diesel z GTL i praktycznie nie ma za mną dymka :)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Cze 27, 2009 09:25   

SeniorA napisał/a:
patrysgn napisał/a:
I co z tego wynika?

że skrzynie nie są jednakowe, a 150 KM mechanicznie dla skrzyni w dieslu to nie problem. Nie pisałem ,że skrzynia się wysypie i jest projektowana na 130 KM , ale że się różnią.

Właśnie to miałem na myśli bo sądze że jak ta skrzynia pracuje w 177KM 2,5v6 to powinna wytrzymać mniejszą moc bez problemu mimo różnych przełożeń bo raczej te wałki/zębatki i inne wisko czy jak tam sie to zwie w automatach jest z tego samego materiału w dieslu 116KM i w benzynie 177KM
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Marek_75 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 199
Skąd: Tczew

Rover 75

Wysłany: Sob Cze 27, 2009 22:17   

patrysgn napisał/a:
jaka jest rozsądna moc silnika 2.0CDT po chipie

fabrycznie te auta mają116 albo 130 KM (zaleznie o softu). więc śmiało można bez ryzyka do 130 "podciągnąć". Powyżej, jak powiedział Dam-Kam, zaczyna się dymienie.
u mnie na chipie dociągnąłem do 126KM... i starczy (wcześniej było 102KM).
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r75]Montaż silnika i skrzyni automatycznej - początek :D
sebol11 Rover serii 75, MG ZT 18 Pon Sty 12, 2015 15:41
AdaskoC
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] Wymiana automatycznej skrzyni
dgaleza Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Sie 28, 2010 11:16
dukat11
Brak nowych postów [R75] Olej do skrzyni automatycznej
kehtron11 Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Lis 05, 2021 15:52
marek501
Brak nowych postów [R75 2.5v6] sterownik skrzyni automatycznej
Krissback Rover serii 75, MG ZT 7 Sro Paź 21, 2020 19:39
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Eksploatacja automatycznej skrzyni biegów
Strusiu1987 Rover serii 75, MG ZT 12 Sob Lis 09, 2013 10:56
ripek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink