Możecie mi dokładnie opisać jak odpowietrzyć? Na włączonym silniku czy tak jak stoji? I na której rurze bo ja tam jedynie widze od klimy odpowietrzniki innych nie widze!?
[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 17:51 ]
na Milion procent ten czujnik pasuje do Twojegojakub333, jestem pewien
[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 20:15 ]
Chyba znalazłem odpowietrznik. Czy to jest ta śrubka na rurze na zdjęciu???
Mam jeszcze jeden problem nie moge odkręcić starych świec!!! Są zapieczone na amen ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Kupiłem dziś klucz i aby go pokrzywiłem i poździerałem ręce a świece ani nie drgneły! Żadna!
Coś doradzicie???
I napiszcie jak się odpowietrza czy to na włączonym silniku, ciepłym zimnym???
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 19, 2009 16:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Sie 19, 2009 20:50
z świecami to lepiej w takim wypadku podskoczyć do mechanika. Oni mają jednak klucze nieco lepszej jakości niż te z marketu za 12pln (sam se taki kupiłem )
Jak już wykręcisz te świece to następne potraktuj miedzią w szpreju - zapobiega zapiekaniu się.
Zalałem każdą CX80 (wd40)
rozgrzałem silnik co nie było łatwe...
i nic ani drgną.
Dzwonie do takiego jednego mechaniora i mówie mu że świece i że zapieczone a on mówi że odkręci ale jak zerwie głowice to na moją odpowiedzialność ...........
[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 20:16 ]
zauważyłem jeszcze jedno jak silnik już odpali i pracuje super nie równo na pograniczu zgaśnięcia to to z rury wydechowej cieknie jakiś płyn...
Problem rozwiązany
Okazało się że przewód a właściwie wężyk wychodzący z komputera do czujnika podciśnienia po prostu ułamał się na czujniku i zleciał gdzieś ...
Po sklejeniu i uszczelnieniu samochód chodzi jak zegarek i powiem z ręką na sercu że w życiu lepiej nie chodził.
Krótko napisze że czujnik zassysał po przez zerwany przewód "lewe powietrze".
Podawał je na pierwszy gar bo akurat tam jest podłączony wężyk ( na tym garze mieszanka była nie włąsciwa czyli za dużo powietrza za mało benzyny. Komputer nie otrzymywał danych z czujnika podciśnienia więc dawał swoje wartości czego silnik nie był w stanie "wypalic" z tąd też ja miałem wrażenie że jeden gar źle pracuje!!!! Natomiast po rozgrzaniu silnika czujnik temperatury ECU i Lambda podawały swoje wartości do CPU i mieszanka znów się zmieniała jednak że pierwszy gar wciąż dostawał lewe powietrze to też szarpało i gasnął!!!!!!
Więc rada dla każdego kto ma problemy z gaśnieciem i nie równą pracą silnika niech bardzo dokładnie obada owy wężyk czy jest cały i czy czujnik gdzieś bokiem nie wsysa powietrza
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum