Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED[r 216 coupe97] Gaśnie po odpaleniu dziwne zachowanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED[r 216 coupe97] Gaśnie po odpaleniu dziwne zachowanie
Autor Wiadomość
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 19, 2009 16:50   

Możecie mi dokładnie opisać jak odpowietrzyć? Na włączonym silniku czy tak jak stoji? I na której rurze bo ja tam jedynie widze od klimy odpowietrzniki innych nie widze!?

[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 17:51 ]
na Milion procent ten czujnik pasuje do Twojegojakub333, jestem pewien

[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 20:15 ]
Chyba znalazłem odpowietrznik. Czy to jest ta śrubka na rurze na zdjęciu???


Mam jeszcze jeden problem nie moge odkręcić starych świec!!! Są zapieczone na amen ani na zimnym ani na ciepłym silniku. Kupiłem dziś klucz i aby go pokrzywiłem i poździerałem ręce a świece ani nie drgneły! Żadna!

Coś doradzicie???

I napiszcie jak się odpowietrza czy to na włączonym silniku, ciepłym zimnym???
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 19, 2009 16:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 19, 2009 19:40   


czy jak kupie 2 takie czujniki jak wskazane na zdiecu kolory i umiejscowienie to bedzie jeden pies beda pasować ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 19, 2009 19:48   

jakub333,

Załóż sobie osobny wątek bo mój temat dotyczy czego innego i sory ale robisz mi tu bałagan.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sie 19, 2009 20:50   

z świecami to lepiej w takim wypadku podskoczyć do mechanika. Oni mają jednak klucze nieco lepszej jakości niż te z marketu za 12pln (sam se taki kupiłem :D )

Jak już wykręcisz te świece to następne potraktuj miedzią w szpreju - zapobiega zapiekaniu się.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sie 28, 2009 17:10   

Dupa.........

sory ale jestem nieźle wku....

Zalałem każdą CX80 (wd40)
rozgrzałem silnik co nie było łatwe...
i nic ani drgną.

Dzwonie do takiego jednego mechaniora i mówie mu że świece i że zapieczone a on mówi że odkręci ale jak zerwie głowice to na moją odpowiedzialność ........... ;/

[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 20:16 ]
zauważyłem jeszcze jedno jak silnik już odpali i pracuje super nie równo na pograniczu zgaśnięcia to to z rury wydechowej cieknie jakiś płyn...





Problem rozwiązany

Okazało się że przewód a właściwie wężyk wychodzący z komputera do czujnika podciśnienia po prostu ułamał się na czujniku i zleciał gdzieś ...

Po sklejeniu i uszczelnieniu samochód chodzi jak zegarek i powiem z ręką na sercu że w życiu lepiej nie chodził.

Krótko napisze że czujnik zassysał po przez zerwany przewód "lewe powietrze".
Podawał je na pierwszy gar bo akurat tam jest podłączony wężyk ( na tym garze mieszanka była nie włąsciwa czyli za dużo powietrza za mało benzyny. Komputer nie otrzymywał danych z czujnika podciśnienia więc dawał swoje wartości czego silnik nie był w stanie "wypalic" z tąd też ja miałem wrażenie że jeden gar źle pracuje!!!! Natomiast po rozgrzaniu silnika czujnik temperatury ECU i Lambda podawały swoje wartości do CPU i mieszanka znów się zmieniała jednak że pierwszy gar wciąż dostawał lewe powietrze to też szarpało i gasnął!!!!!!

Więc rada dla każdego kto ma problemy z gaśnieciem i nie równą pracą silnika niech bardzo dokładnie obada owy wężyk czy jest cały i czy czujnik gdzieś bokiem nie wsysa powietrza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tosiek007 



Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 1
Skąd: Mysłowice



Wysłany: Czw Gru 17, 2009 13:45   

ha ale jaja taka historia tyle teorii a tu jakis wezyk kto wie czy wtedy ten klucz co spadl go nie uszkodzil??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214 95r. Cabrio] LPG - Troszke dziwne zachowanie.
f1x Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Mar 15, 2010 16:54
f1x
Brak nowych postów SOLVED [R414 1.4 mono 93r] Gasnie i brak iskry...
kpw Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
10 Sob Sie 16, 2008 10:54
kpw
Brak nowych postów [R216 1.6 GSi] Pedał hamulca wpada do podłogi po odpaleniu.
R_omek Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Lut 13, 2011 20:51
tronsek
Brak nowych postów [R200 1.6gsi 16v 94r] Problem z kostka przy odpaleniu??
bednar1989 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Wto Wrz 11, 2012 17:26
Wojtek88
Brak nowych postów SOLVED [214Si 94'] Nie odpala
pawelec Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Pią Paź 12, 2007 11:50
pawelec



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink