Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Witam na wstepie, mam problem jeśli chodzi o wymiane sworznia... mechanik powiedział, że górny do wymiany a z tego co czytałem tu wcześniej to lepiej całość wymienić za jednym razem i tu moja wiedza sie kończy- niestety z mechaniki pojazdowej to nie świecę wiedzą a zapytać nie zaszkodzi. Możecie mi pomóc w wyborze Każdy z nas chciałby coś dobrego za niewielkie pieniądze a w tych czasach łatwe to nie jest
możesz zdecydować się na tańszą opcję lecz może z rok pojeździsz to zależy
http://moto.allegro.pl/se...7&country=1&p=0
lub zapytaj Tomiego o markę 555 http://www.tomateam.pl/sklep/
ja wybrałem tańszą opcję Denckermann niemiecki zamiennik,nie spodziewam się cudów ale jakiś czas pojeżdżę
mi osobiście nie chciało się bawić w same sworznie więc kupiłem całość
Ja sie z tym bawić niestety nie będę bo nie mam gdzie a prace zlecę mechanikowi. A co do sworzni to jeśli jest możliwość to wychodzę z założenia ze można całość wymienić- tym bardziej ze było kilka niemiłych przypadków kiedy to koło sie zapadało w błotnik
Pomógł: 28 razy Dołączył: 12 Lip 2007 Posty: 564 Skąd: Wysokie Mazowieckie
Wysłany: Wto Wrz 15, 2009 08:34
Z tego co wiem Yamato jest polecane... oczywiście całe wahacze górne....
_________________ Hasła są jak majtki. Nie zostawiaj ich w miejscu, w którym inni mogą je zobaczyć, zmieniaj je regularnie ...i lepiej nikomu nie pożyczaj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum