Forum Klubu ROVERki.pl :: [45 iDT 02'] Zgasł i nie odpala :/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[45 iDT 02'] Zgasł i nie odpala :/
Autor Wiadomość
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:10   

PopaY napisał/a:
Panowie czy laik może wymienić filtr samemu
tak, można samemu
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:41   

prosta operacja ... opisy są na forum :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Wto Gru 22, 2009 11:05   

Dziękuję za wszelkie informacje.

[ Dodano: Wto Gru 22, 2009 11:05 ]
Auto dziś odholowałem. Przez dobę będzie przebywał w temp. około 12 stopni. Myślicie, że po nocy odpali?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 22, 2009 11:27   

PopaY napisał/a:
Myślicie, że po nocy odpali?

tak :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 08:50   

Oby :P Jak mi nie odpali to oznaczać będzie, że winę za zamieszanie nie ponosi paliwo i filtr tylko coś zupełnie innego :/

PS. bo generalnie w R600 jest ropa z tej samej stacji co w R45 i pali bez problemów...

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 08:50 ]
Nie odpala :( Nie wiem co jest grane, paliwo dochodzi, a auto nie odpala :( Kręci, kręci, ale nawet nie próbuje zapalić ;(
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1758
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Gru 23, 2009 08:55   

PopaY, Może tu znajdziesz choc ciutke odpowiedzi http://rover.auto.com.pl/...f1448a4d10b6ff9
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 11:35   

No jednak nie. Nie mam objawów jakie występują w tym topiku. Mi auto po prostu nie odpala.

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 11:35 ]
Paliwo jest w wężyku odchodzącym z filtra więc filtr przepuszcza paliwo. Rozrusznik kręci bardzo ładnie, ale silnik ani drgnie. Świece wykluczam, bo przy temperaturze 14,4 stopnia nie ma to żadnego znaczenia (tak zresztą potwierdził też mechanik, u którego byłem przed chwilą). Jakieś pomysły?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 11:42   

tylko to przychodzi mi do głowy :

http://forum.roverki.eu/v...highlight=pompa

ale życze, żeby przyczyna była inna :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 11:43   

Słychać pompę po włączeniu stacyjki? Może dobrze byłoby sprawdzić też elektrozawór odcinający paliwo na pompie.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 12:29   

no właśnie nie wiem, czy ta nowsza pompa tez bzyka po przekręceniu stacyjki ... musiałby ktoś z iDT się wypowiedzieć ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 13:29   

Pompa w iDT nie bzyka (przynajmniej wcześniej nie słyszałem dźwięku pompowania paliwa jak auto normalnie odpalało). Coś czuję, że faktycznie może być to wina pompy. Tylko nie wiem czy padła na amen czy to tylko kwestia sterownika. W poniedziałek po świętach mam auto odholować do mechanika i wtedy to sprawdzą. Ehh...

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 13:29 ]
Znalazłem gościa na allegro z Sandomierza, który zajmuje się regeneracją pomp http://moto.allegro.pl/sh...hp?uid=15252189 - miał ktoś z nim styczność?
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 15:11   

w idt też niektóre bzykają :wink:
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
labomb 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 15
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 15:29   

Ja sprawdzałem i u mnie słychać bzyczenie :)
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 15:43   

Hmm, ja pamiętam, że jak zawsze odpalałem R45 siedząc w kabinie to nigdy nie słyszałem jakiegokolwiek dźwięku spod maski :/
 
 
Holender 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 46
Skąd: Kraków/Haga



Wysłany: Sro Gru 23, 2009 15:56   

PopaY napisał/a:
Hmm, ja pamiętam, że jak zawsze odpalałem R45 siedząc w kabinie to nigdy nie słyszałem jakiegokolwiek dźwięku spod maski :/


U mnie z początku też trochę bzyczy, ale słychać to tylko wtedy gdy mam wyłączone radyjko.
Myślę że Koledzy trafnie ocenili sytuację. Ja przespałem pierwszą bardzo mroźną noc po przyjeździe z Holandii (tankowałem w Niemczech na Aralu - tak wypadło) i też miałem spore problemy z odpaleniem w Polsce przy -17, jednak jak tylko odpalił dolałem do pełna jakieś 40 litrów zalewając wcześniej formułą do diesla stp. Potem było jeszcze kilka dni siarczystych mrozów ale problem się więcej nie powtórzył. Zauważyłem też, że wielokrotne podgrzewanie świec (przynajmniej u mnie) wręcz opóźnia zapłon. Raz o mało co nie "zabiłem" futury tym sposobem. Teraz odpalam zawsze normalnie, co najwyżej kilka razy więcej zakręci...
_________________
Lubię mojego Roverka... ;)
 
 
benio_bicos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 112
Skąd: Erbil /Wa-wa



Wysłany: Pią Gru 25, 2009 08:33   

A w miom MG pompa nie bzyka :wink:

Po kilku dniach z ostrym mrozem i moje auto padło :sad: (opis kilka postów wcześniej)
Wczoraj, przy powiedzmy sprzyjających warunkach atmosferycznych,udało mi się ponownie uruchonic moją bryczkę :mrgreen:
Cała akcja trwała chyba godzinkę.
Podłączyłem się kabelkami do SAABinki (aku po kilku próbach padł)
i rozpocząłem reanimację.Auto bardzo długo nie chciało zaskoczyć.
Na poczatku sprawdziłem filtr paliwa(czy aby jest drożny)
pózniej na zmianę-kilka obrotów silnika i ręczne pompowanie paliwa (gruszką oczywiście)
Po około 40 minutach już zacząłem się poddawać bo auto niestety nie chciało nawet drgnąć (oczywiście pomyślałem że pompa padła) :cry:
Na szczęście łatwo sprawdzić czy pompa podaje paliwko.Wystarczy klucz 17 i trzeba popuściś(odkręcić) przewód paliwowy łaczący się z wtryskiwaczem :idea:
W moim przypadku okazało się ,że pompa podaje.Pokręciłem jeszcze trochę jednoczesnie pompując pedałem gazu( nie wiem czy to pompowanie pomaga ale ja zawsze tak odpalam) no i sukces -silnik zaskoczył :smile:
Cała operacja tak jak pisałem trwala około godzinki,na szczęście zakończyła się sukcesem.

Panowie trzeba próbować.Od pierwszego strzalu raczej nie odpali. Powodzenia !! !
_________________
Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Gru 28, 2009 16:18   

Auto już na chodzie :) Dziś rano R600 odholował R45 do warsztatu. O godz. 14 dostałem telefon, że auto można odebrać całe i zdrowe :) Przyczyną nie odpalania było zapowietrzenie układu paliwa :) Całe szczęście nie pompa :P Cały, ale to cały układ był zapowietrzony i pompa zamiast podawać paliwo to podawała powietrze :P Winę za to ponosi paliwo. W sumie mechanicy zrobili następujące rzeczy: odpowietrzyli układ, wymienili filtr paliwa na nowy, dolali jakiegoś specyfiku firmy Valvoline do baku i wymienili jeden wężyk paliwowy, bo był pękniety i ciekło z niego paliwo. Cena 180zł i jeśli ktoś mi napisze, że drogo to z całym szacunkiem, ale mam to gdzieś :P Ważne, że zapłaciłem 180zł, a nie jak za nową pompę :D

[ Dodano: Pon Gru 28, 2009 16:18 ]
Aha, pompy nie słychać (bzyczenia) przy rozruchu ;)
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pon Gru 28, 2009 17:48   

PopaY napisał/a:
Winę za to ponosi paliwo.

PopaY napisał/a:
wymienili jeden wężyk paliwowy, bo był pękniety i ciekło z niego paliwo.
To co w końcu było przyczyną?

Zauważyłem, ze wielu tu na forum zwala winę na złej jakości (lub letnie) paliwo, a nie np. na dawno nie wymieniany filtr, dziury w układzie, niedrożne pompki itp.
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pon Gru 28, 2009 18:20   

No napisałem wyraźnie, że paliwo. Po prostu zamarzło i później zamiast paliwa pompa brała same powietrze. A ten drugi cytat odnosi się do rzeczy, która została zrobiona przy okazji, bo jeden wężyk (w sumie jest ich 4) przeciekał, bo miał przerwanie, stąd też pewnie nieco większe spalanie niż wg danych tech. Filtr został wymieniony profilaktycznie, bo tak chciałem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Zgasł i nie odpala
grzegorz_k. Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Wto Gru 11, 2007 15:58
Brt
Brak nowych postów [R414] Zgasł i nie odpala
cige Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Wto Sty 15, 2008 19:16
Brt
Brak nowych postów [R45] Zgasł na skrzyżowaniu i nie odpala
szuwar21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Czw Sie 23, 2012 08:55
bizon
Brak nowych postów [Rover 400] Zgasł i nie odpala
damianwierz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Nie Paź 23, 2011 17:18
damianwierz
Brak nowych postów [R400] Zgasł i nie odpala
nikonem Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Cze 10, 2011 19:25
nikonem



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink