Wysłany: Czw Lut 25, 2010 16:12 [R618] Konstrukcja dolotu powietrza
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997
Witam,
Przewertowałem całe forum, ale nie znalazłem podobnego tematu, więc proszę w tym temacie o poradę.
Jakiś czas temu kupiłem R618i, gaz, z zamontowanym prowizorycznie filtrem stożkowym. Postanowiłem powrócić do klasycznego układu dolotu powietrza- nieprzepalony gaz lubił strzelić i stożek nadawał się na śmieci.
Tak więc, kupiłem za niebanalną kwotę 200zł oryginalną dla R618i obudowę filtru powietrza i sam filtr. Niestety nigdzie nie udało mi się dorwać rurek dolotu powietrza. Czy ktoś mógłby mi pomóc zamieszczając zdjęcie, jak wygląda taki dolot? Czy dolot musi być całkowicie szczelny? A może ma ktoś na zbyciu potrzebną mi część :) ?
Pozdrawiam
ecril
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 16:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 19:50
tu masz nr tel do konkretnego gościa zapytaj a on sprzeda Ci właściwe rurki 601 424 697
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Dzięki za pomoc, dorwałem dzisiaj gości na podwórku, który jeździ 618i i zobaczyłem jak to wygląda. Z numeru skorzystam.
Chciałbym jednak zadać jeszcze inne pytanie- przewertowałem oczywiście forum.
Problemem jest to, że: w momencie dogrzewania się silnika i przez krótki czas po osiągnięciu średniej temperatury obroty wariują co nieco. Na zimnym silniku- wszystko pracuje równiotku, w momencie dogrzewania skaczą cholernie, a po dogrzaniu jest w miarę ok.
Z innych postów na forum wywnioskowałem, że może to być sprawka przepustnicy, którą przed restartem komputera jakiś czas temu dokręcał mi mechanik. Czy jest to możliwe?
Pozdrawiam
PS. Przy zmianie biegów odnotowuję duży spadek obrotów, np. z 6 tys do 3,5tys.
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 23:39
ecril napisał/a:
PS. Przy zmianie biegów odnotowuję duży spadek obrotów, np. z 6 tys do 3,5tys.
a zmień szybciej bieg i trzymaj go za pomocą gazu na obrotach....
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Z innych postów na forum wywnioskowałem, że może to być sprawka przepustnicy, którą przed restartem komputera jakiś czas temu dokręcał mi mechanik. Czy jest to możliwe?
Trzeba przeprowadzić regulację wolnych obrotów. Opis jest w RAVE oraz w podręczniku serwisowym do Hondy Accord CC7. Czeka Cię zabawa ze śrubką na przepustnicy.
W moim 620Si kiedyś pomogło.
Wymiana silnika krokowego oraz zaworu termicznego obrotów ssania (fast idle thermo valve) nie pomogły.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Ok, dzięki, zabieram się za odnalezienie podręcznika
[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 11:50 ]
Dolot zrobiłem. Przepustnicę przeczyściłem (była zasyfiona kosmicznie). Silnik krokowy wyczyściłem (dużo zielonkawego nalotu). Komputer zrestartowałem... I co? Trochę pomogło. Auto lepiej wchodzi na obroty, czuć przyspieszenie (naderwałem przegub -.-'), jednak obroty w momencie dogrzewania wciąż świrują i to nieźle. W poniedziałek auto jest zarejestrowane do elektromechanika...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum