Forum Klubu ROVERki.pl :: [R618] Konstrukcja dolotu powietrza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R618] Konstrukcja dolotu powietrza
Autor Wiadomość
ecril 




Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Lut 25, 2010 16:12   [R618] Konstrukcja dolotu powietrza
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

Witam,

Przewertowałem całe forum, ale nie znalazłem podobnego tematu, więc proszę w tym temacie o poradę.

Jakiś czas temu kupiłem R618i, gaz, z zamontowanym prowizorycznie filtrem stożkowym. Postanowiłem powrócić do klasycznego układu dolotu powietrza- nieprzepalony gaz lubił strzelić i stożek nadawał się na śmieci.

Tak więc, kupiłem za niebanalną kwotę 200zł oryginalną dla R618i obudowę filtru powietrza i sam filtr. Niestety nigdzie nie udało mi się dorwać rurek dolotu powietrza. Czy ktoś mógłby mi pomóc zamieszczając zdjęcie, jak wygląda taki dolot? Czy dolot musi być całkowicie szczelny? A może ma ktoś na zbyciu potrzebną mi część :) ?

Pozdrawiam
ecril
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 12, 2011 21:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 25, 2010 16:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Lut 25, 2010 19:50   

tu masz nr tel do konkretnego gościa zapytaj a on sprzeda Ci właściwe rurki :) 601 424 697
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
ecril 




Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Lut 25, 2010 23:17   

Dzięki za pomoc, dorwałem dzisiaj gości na podwórku, który jeździ 618i i zobaczyłem jak to wygląda. Z numeru skorzystam.

Chciałbym jednak zadać jeszcze inne pytanie- przewertowałem oczywiście forum.
Problemem jest to, że: w momencie dogrzewania się silnika i przez krótki czas po osiągnięciu średniej temperatury obroty wariują co nieco. Na zimnym silniku- wszystko pracuje równiotku, w momencie dogrzewania skaczą cholernie, a po dogrzaniu jest w miarę ok.
Z innych postów na forum wywnioskowałem, że może to być sprawka przepustnicy, którą przed restartem komputera jakiś czas temu dokręcał mi mechanik. Czy jest to możliwe?

Pozdrawiam

PS. Przy zmianie biegów odnotowuję duży spadek obrotów, np. z 6 tys do 3,5tys.
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Lut 25, 2010 23:39   

ecril napisał/a:
PS. Przy zmianie biegów odnotowuję duży spadek obrotów, np. z 6 tys do 3,5tys.
a zmień szybciej bieg ;) i trzymaj go za pomocą gazu na obrotach....
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
ecril 




Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Lut 26, 2010 11:26   

Hehe no właśnie rzecz w tym, że on na to nie reaguje.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 26, 2010 11:33   

ecril napisał/a:
Z innych postów na forum wywnioskowałem, że może to być sprawka przepustnicy, którą przed restartem komputera jakiś czas temu dokręcał mi mechanik. Czy jest to możliwe?

Trzeba przeprowadzić regulację wolnych obrotów. Opis jest w RAVE oraz w podręczniku serwisowym do Hondy Accord CC7. Czeka Cię zabawa ze śrubką na przepustnicy.

W moim 620Si kiedyś pomogło. :ok:
Wymiana silnika krokowego oraz zaworu termicznego obrotów ssania (fast idle thermo valve) nie pomogły.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
ecril 




Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 6
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 11:50   

Ok, dzięki, zabieram się za odnalezienie podręcznika :)

[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 11:50 ]
Dolot zrobiłem. Przepustnicę przeczyściłem (była zasyfiona kosmicznie). Silnik krokowy wyczyściłem (dużo zielonkawego nalotu). Komputer zrestartowałem... I co? Trochę pomogło. Auto lepiej wchodzi na obroty, czuć przyspieszenie (naderwałem przegub -.-'), jednak obroty w momencie dogrzewania wciąż świrują i to nieźle. W poniedziałek auto jest zarejestrowane do elektromechanika...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R618] pokrywa filtra powietrza
hugier Rover serii 600, Honda Accord 0 Sob Maj 21, 2011 11:23
hugier
Brak nowych postów [R618]Ciężko wchodzące biegi w r618 - sprzęgło ?
rafig192 Rover serii 600, Honda Accord 5 Pon Gru 22, 2014 16:39
kruku_87
Brak nowych postów [Accord/R618]Licznik z Ti to R618 z silnikiem Hondy?
v_chu Rover serii 600, Honda Accord 0 Pon Lut 27, 2012 00:04
v_chu
Brak nowych postów [R600] Kolektor dolotu zaolejony
emilio_600 Rover serii 600, Honda Accord 9 Pią Lut 08, 2008 15:48
ACE
Brak nowych postów [R618] Zawieszenie tył
WojtekD Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Cze 02, 2008 13:46
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink