Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 414 1.4si 1996r]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:23
[R 414 1.4si 1996r]

nie pali
Autor Wiadomość
tompunk 



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: dąbrowa górnicza



Wysłany: Pią Maj 14, 2010 16:59   [R 414 1.4si 1996r]

witam
po małej kolizji po naprawie auto pojezdziło ze 4 dni normalnie i po 4 dniach miałem problem z odpalaniem a kiedy odplaił był zamulaony dochodził do 2000-3000 obrotów i dalej lipa.po wymianie kabli,swiec,kopułki,palucha i filtra paliwa była niewielka poprawa po długim kreceniu odpalał na sprayu samostart.mechanik wymienił mi pompke paliwa poczym auto odpaliło od kopa jezdziło elegancko po odbiorze 1 dzien az do czasu kiedy chciałem jechac rano do pracy.krece krece i nic nawet na tym sprayu na którym palił.do tego mechanika który robił mi auto po kolizji nie chce jechac bo tak mi pomalował auto ze zapłaciłem mu 200zł i nie chce miec z gosciem nic do czynienia.na pompke gwarancje mam ale to niemozliwe zeby nowa pompka nawaliła.koledzy pomozcie bo juz sił nie mam do tego roverka mojego.moze ktos wie lub miał podobny problem prosze pisac :beczy:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Maj 14, 2010 16:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Maj 14, 2010 20:18   

skoro nawet na szpreju nie pali, to pewnie nie ma iskry...
pewnie coś sie w trakcie wypadku stało czujnikowi położenia wału...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pią Maj 14, 2010 22:28   

Rozrząd? Dobrze poskładany?
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
tompunk 



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: dąbrowa górnicza



Wysłany: Sob Maj 15, 2010 13:19   

sTERYD napisał/a:
skoro nawet na szpreju nie pali, to pewnie nie ma iskry...
pewnie coś sie w trakcie wypadku stało czujnikowi położenia wału...


a gdzie znajduje sie ten czujnik???albo w komuterze cos sie moze zchrzaniło??

[ Dodano: Sob Maj 15, 2010 14:19 ]
ArekL napisał/a:
Rozrząd? Dobrze poskładany?


rozrzad raczej jest ok.przed kolizja palił od kopa chyba ze cos od tej kolizji sie poprzestawiało w rozrzadzie??mogło tak byc??jak co to co trzeba by rozrzad wymienic cały???kurde wydałem ju 600zł zeby palił normalnie i nic :beczy:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Maj 15, 2010 13:22   

Cytat:
a gdzie znajduje sie ten czujnik???
poszukaj ze 3 minuty, to znajdziesz zdjęcia i inne wskazówki.

tompunk napisał/a:
albo w komuterze cos sie moze zchrzaniło??

to się bardzo rzadko zdarza, ale nie można wykluczyć

[ Dodano: Sob Maj 15, 2010 14:22 ]
tompunk napisał/a:
kurde wydałem ju 600zł zeby palił normalnie i nic

to nie wydawaj piniendzy na oślep, tylko znajdź problem i go rozwiąż :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Maj 15, 2010 13:32   

Czujnik jest za blokiem silnika, obok cewki bliżej skrzyni biegów.
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Sob Maj 15, 2010 18:13   

Z bodajże niebieską wtyczką.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
tompunk 



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: dąbrowa górnicza



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 10:08   

ArekL napisał/a:
Z bodajże niebieską wtyczką.



był u mnie mechanik sprawdzał ten czujnik i jest OK iskra tez jest.odkeciłem filtr paliwa, kiedy przekreciłem kluczyk słychac pompke i z wezyka leci palwo odpalił i po 5 sekundach zgasł po ponownym przekreceniu kluczyka z wezyka nie pociekło ani grama benzyny odzczekałem z 10 min i znowu to samo benzynka leci auto odpala na 5 sek i gasnie.na samostarcie pali tylko do czasu jak sie psika przestane psikac gasnie.jutro bierze go na lawete bo nie wie o co loto.naprawde dziwne po kolizji jezdził ze 4 dni tylko był zamulony lekko ,myslałem ze to od dosyc długiego stania pózniej nie chciał palic,po wymianie pompki odpalił od kopa jezdził cały dzien normalnie i rano lipa :bezradny:
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 16, 2010 10:14   

To normalne, po przekręceniu kluczyka na zapłon uruchamia się pompka i podnosi ciśnienie, potem trzeba odczekać aby znowu się uruchomiła.
Przy próbie zapłonu pompka zawsze pracuje, więc tak możesz sprawdzić.
Ja bym spróbował na Twoim miejscu inną cewkę wstawić.
 
 
 
tompunk 



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: dąbrowa górnicza



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 10:16   

sTERYD napisał/a:
Cytat:
a gdzie znajduje sie ten czujnik???
poszukaj ze 3 minuty, to znajdziesz zdjęcia i inne wskazówki.

tompunk napisał/a:
albo w komuterze cos sie moze zchrzaniło??

to się bardzo rzadko zdarza, ale nie można wykluczyć

[ Dodano: Sob Maj 15, 2010 14:22 ]
tompunk napisał/a:
kurde wydałem ju 600zł zeby palił normalnie i nic

to nie wydawaj piniendzy na oślep, tylko znajdź problem i go rozwiąż :cool:


na oslep nie wydaje na chłopski rozum odrazu pomyslałem te to kable,swiece,kopułka albo filtr paliwa..mechanik wymienił pompke za 220zł :roll: i niestety sie mylił :roll: autko przed kolizja odpalało od kopa nawet przy -20 byłem zadowlony z niego bardzo do czasu az babka mi nie pierdykneła :beczy:
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 16, 2010 10:19   

Sprawdź cewkę, mówię Ci, weź jakąś z malucha, poloneza czy czegokolwiek, podłącz i zobacz czy odpali.
U mnie tez cewka dawała iskrę ale mimo to nie palił. Rozebrałem cały dolot, układ paliwowy i wszystko wyczyściłem i posprawdzałem a mimo to dalej nie palił.
Wstawiłem inną cewkę i problem jak ręką odjął, pali aż miło :grin:
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Nie Maj 16, 2010 18:41   

A jak nie cewka to może komputer? Mój komputer dostał kiedyś zwarcia po stłuczce i też nie odpalał ale tam był inny problem - przekaźnik chyba od pompy paliwa nie rozłączał po wyłączeniu zapłonu i po przekręceniu kluczyka pompa nie podawała paliwa (i ciśnienia). Musiałem kręcić kilka razy, zanim ciśnienie w układzie odpowiednio narosło samo z siebie i dopiero odpalał. Albo po każdym wyłączeniu zapłonu wysiadać, otwierać maskę i rozłączać skrzyneczkę przekaźników. Dość uciążliwe to było...
 
 
tompunk 



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 9
Skąd: dąbrowa górnicza



Wysłany: Pią Maj 21, 2010 17:26   

ArekL napisał/a:
A jak nie cewka to może komputer? Mój komputer dostał kiedyś zwarcia po stłuczce i też nie odpalał ale tam był inny problem - przekaźnik chyba od pompy paliwa nie rozłączał po wyłączeniu zapłonu i po przekręceniu kluczyka pompa nie podawała paliwa (i ciśnienia). Musiałem kręcić kilka razy, zanim ciśnienie w układzie odpowiednio narosło samo z siebie i dopiero odpalał. Albo po każdym wyłączeniu zapłonu wysiadać, otwierać maskę i rozłączać skrzyneczkę przekaźników. Dość uciążliwe to było...



mechanik mi wciska kit ze pompka nie jest oryginalna (220zł!!) i nie moge jezdzic na rezerwie bo nie moze pociagnac paliwa!autko jezdzi,pali ale jeszcze nie tak jak powinno kiedys palił od kopa teraz musi sie ze 4-5 razy rozrusznik przekrecic do tego musze wcisnac pedał gazu zeby odpalił a kolo mi gada ze jak dla niego to normalnie odpala.musze zmienic mechanika bo trafiłem na nastepnego gamonia.za tydzien podjade z tym do innego mechaniora bo narazie nie mam drobnych :roll: i napisze jak była przyczyna

dzieki wielkie chłopaki za pomoc

[ Dodano: Pią Maj 21, 2010 18:26 ]
ADI-mistrzu napisał/a:
Sprawdź cewkę, mówię Ci, weź jakąś z malucha, poloneza czy czegokolwiek, podłącz i zobacz czy odpali.
U mnie tez cewka dawała iskrę ale mimo to nie palił. Rozebrałem cały dolot, układ paliwowy i wszystko wyczyściłem i posprawdzałem a mimo to dalej nie palił.
Wstawiłem inną cewkę i problem jak ręką odjął, pali aż miło :grin:



dzieki wielkie za dobre rady
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 SI 1996r]
Skoro nie łożysko alternatora to co?
manjag Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Maj 18, 2010 11:30
manjag
Brak nowych postów [416 SI- 1.6- 16V- 1996r] Prowadnica szyby
gandiLDZ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Wrz 23, 2010 21:09
Artu
Brak nowych postów [416 Si-1996r.] Problem z kołem
gandiLDZ Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Wto Cze 15, 2010 15:34
gandiLDZ
Brak nowych postów [416Si, 1996r, LPG] rozrząd
grisza23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 25 Nie Maj 16, 2010 01:26
sTERYD
Brak nowych postów [ROVER416 si 1996r ] POMOCY!!!!!
brak kluczyka i zamka aby zakodowac immobilaser....
kamildial Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Lut 16, 2010 14:07
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink