pamietaj.wymiana silnika wraz z osprzetem to gora 1 dzien roboty.stary silnik jak masz to glowice wykrecasz sprzedajesz,reszte tez na allegro i ze 400-500 ci sie zwroci. robota samego silnika to cholernie duzo roboty;czyszczenia rozkrecania,wozenia po szlifierniach itp.moim zdaniem jak wymienisz ten silnik 700+wymiana ze 200-250,no bo wszystkie graty nowe przelozysz z tego silnika,i sprzedajac szrota nie powinienes przekroczyc 600-800zl max. a remont wyniesie cie wiele wiecej!!!!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 16:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprzedaż samochodu w tym stanie jest raczej bezcelowa.
Dostaniesz za niego grosze.
Sprawne roverki tanio chodzą, to na uszkodzonego w którym ktoś juz wymieniał silnik (a mimo to silnik zepsuty) chyba mało kto sie pokusi.
Utopiłeś juz w naprawe sporo kasy, co jest raczej winą mechanika nie samochodu.
Ja bym próbował naprawić u fachowca, ew włożyć inny T lub nawet z powrotem K.
pdasiek, nie sprzedawaj, bo szkoda włożonej kasy. Lepiej zrobić bądz wymienić co go boli i trochę pojeździć.
A panewki jakbyś chciał wymienić to i tak za jednym zamachem, bo musisz korbowoby odkręcić więc roboty niewiele wiecej.
A ten mechanik jak wymieniał uszczelkę = miał zdjętą głowicę, to nie mógł zajrzeć do cylindrów? To co on robił? On niepoważny jakiś. Targaj autko w okolice Warszawy i Ci to zrobimy, bo już patrzeć nie mogę na to druciarstwo polskich specjalistów
pdasiek, no jak bym swoją historię z silnikiem K-serii czytał. Normalnie zamordować mechanika, ma wszystko na wierzchu i składa do kupy zepsute, no porażka normalnie. Zmień mechanika i to szybko a zobaczysz że da się tanio naprawić.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
zadzwoniłem przed chwilą do tego mechanika, bo samochód odbierał mój ojciec i z nim za bardzo nie gadał.
mechanik mówi że są zadziory i to dość duże na 3 cylindrze od strony rozrządu. mówi że on by raczej nie zakłądał nowych pierścieni, a znowu po szlifie cieżko będzie dostać grubsze. mówi żebym szukał bloku silnika bo głowica itp jest ok.
marrkus nie wiem czy się nie zdecyduje bo mam na miejscu możliwość kupna bloku za 600 plus robocizna 300 zł z przerzuceniem rozrządu itp itd, jeżeli kupnie gdzieś indziej cały silnik to napisz co byś brał na priv to jak już będę miał to się odezwe do ciebie
kupiłem dziś olej żeby dolać i sprawdzić ile mi spalił bo zrobiłem 500 km, spalił mi około 800 ml oleju! nieźle...
[ Dodano: Sro Maj 19, 2010 18:43 ]
marrkus nie wiem czy się nie zdecyduje bo mam na miejscu możliwość kupna bloku za 600 plus robocizna 300 zł z przerzuceniem rozrządu itp itd, jeżeli kupnie gdzieś indziej cały silnik to napisz co byś brał na priv to jak już będę miał to się odezwe do ciebie
może zadzwonie o ten za 300 ale znowu silnik za 300 zł to ryzyko kupować, ciekawe w jakiej on jest kondycji ...
kupiłem dziś olej żeby dolać i sprawdzić ile mi spalił bo zrobiłem 500 km, spalił mi około 800 ml oleju! nieźle...
sprawa wygląda tak że za jakiś czas do trzech tygodni odstawiam do mechanika tym razem doświadczonego i zaufanego, który rozbierze silnik i zobaczy co da się zrobić, i jak będzie kiepsko to wtedy kupuje drugi ewentualnie blok i mi złoży.
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Maj 24, 2010 07:32
Naprawa tego silnika chyba nie ma za bardzo sensu. Seria T to bardzo wytrzymałe silniki i zasadniczo jedynym ich problemem są gumowe uszczelki. Skoro działający silnik kosztuje 300-700zł, to naprawianie padniętego, Nawet jeśli tylko starczy zmienić pierścienie to do tego jeszcze dochodzą prawie wszystkie uszczelki w silniku, które też kosztują i robocizna też jest w canie. Jeśli chcesz żeby było taniej wymieniaj silnik, a ten co masz zostaw sobie na części.
Konix, jak bym trafił na normalnego mechanika na początku to by mi powiedział co jest grane i bym zmienił bez zastanowienia. a on zawziął się na uszczelniacze i od razu wymienił uszczelke pod głowicą rozrząd, itd. po złożeniu stwierdził że nadal dymi bo pierścień jeden puszcza i weź tu się teraz z nim dogadaj, za to zrobił już bym miał cały silnik z przesyłką... dlatego teraz chce zrobić "górę" silnika bo dół mam zrobiony, także teraz zostaje ewentualnie zmiana bloku silnika. sam blok(plus pierścienie i tłoki w zestawie) można kupić taniej ewentualnie kupić cały i sprzedać na części resztę.
teraz oddaje do takiego mechanika który mówi że mi go rozbierze i oceni czy trzeba zmieniać blok, czy panewki wytrzymają ciśnienie itp itd, i mam nadzieje że zrobi już to galancie, tym razem jest to doświadczony mechanik który ma już doświadczenie a nie ... no ciekaw jestem co mi powie.
a co do tego silnika to chyba się nie zgodze bo po rozkodowaniu nr VIN wskazuje on że samochód wyjechał z jednostką napędową 1.6 111km, no i emblemat jest 416 z tyłu.
a co do tego silnika to chyba się nie zgodze bo po rozkodowaniu nr VIN wskazuje on że samochód wyjechał z jednostką napędową 1.6 111km, no i emblemat jest 416 z tyłu.
To przyjrzyj się dokładnie komorze silnika i opisz czym różni się 1,6K od 2,0T.
Pomijam miejsce korka wlewu oleju.
Jak znajdziesz różnicę to opisz ją
Jak możesz to zrób dokładniejsze zdjęcie lewej strony komory.
Ostatnio zmieniony przez TomC Pon Maj 24, 2010 19:15, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Maj 24, 2010 18:24
Pdasiek to, że masz wymieniane uszczelniacze zaworowe nie znaczy, że wyjdzie taniej. Uszcelkę pod głowicą i tak będziesz musiał przy tym wymienić, do tego blok, pierścienie, tłok,uszczelka miski olejowei, i pewnie jeszcze wiele drobiazgów. Za darmo tego mechanik nie zrobi. Sprawdź sobie ceny części i i różnica wyjdzie niewielka.
konix uszczelkę pod głowicą nie będę musiał bo jest założona metalowa parę "dni" temu. z resztą nie ma co teraz gdybać, jak mi powie mechanik kupuj silnik to kupie jak powie kup tylko blok z tłokami i pierścieniami to to kupie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum