Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 idt '00] szarpanie i zgasl - Pompa Vp30 padla
Autor Wiadomość
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 22:19   

Pozostaje mi tylko Ci współczuć :pociesz:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 04, 2010 22:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sie 04, 2010 22:22   

Remi wyjmij pompę :ok: jest trochę grzebania, ale nie jest to trudne ... odpinasz rury IC, zdejmujesz obudowę paska pompy i odchylasz obudowę paska rozrządu, ustawiasz wał i rozrząd na znakach i blokujesz wał i pompę, odrkecasz kawałek kolektora ssącego, rurki wtrysków, wypinasz wtyczki, luzujesz napinacz i koło zębate pompy póxniej trochę pitolenia z mocowaniem pompy i będzie na wierzchu :) :o k ... zakładanie w odwrotnej kolejności ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 05, 2010 09:17   

Brt, Dziekuje Brt :wink: Bylismy dzis jeszcze zobaczyc do auta i nie padla pompa :mrgreen:

Zauwazylem ze na obudowie od paska pompy wytopila sie lekka dziura, a te go przedtem nie bylo. Odkrecilem obudowe a moim ocza okazal sie horror :shock:

Rozdarlo pasek od pomy :shock: :???: Z paska zostaly tylko strzepy, zero rowkow i taka nitka 3mm szerokosci paska zostala, tak sie orig pasek wykonczyl. :neutral: :shock:

Teraz pytanie czemu sie tak stalo, czy ten automatyczny napinacz byl zle zamocowany ze za silno pasek dociskal czy za luzno. :neutral: miesiac temu jeszcze sprawdzalem pasek i byl ok ale jak widac cos mu sie stalo i sie wykonczyl.

KJupie nowy pasek i moze napinacz i zobaczymy co to da. Powinno auto odaplic.
BTW. pasek od rorzadu jest caly i nic sie mu nie stalo.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 05, 2010 09:27   

no to czad :) .... bądźmy dobrej myśli :) :ok: :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Czw Sie 05, 2010 16:36   

Remi, to gitarowo :jupi: Oblukaj dokładnie rolkę napinającą, może się skończyła- zatarła, może pasek miał wieki, przyczyny raczej te dwie. Zakładaj nowy pasek i ewentualnie napinacz, dobrze odpowietrz układ paliwowy i ogień na tłoki :taa:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sie 05, 2010 17:08   

Jednak szczęśliwy zwrot akcji :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 05, 2010 20:24   

No i udalo sie nowy pasek zalozony contitecha 63€ mnie kosztowala ale za to auta dziala. Jedzie super, napiolem od nowa pasek jak trzeba i powinno teraz byc. Wydaje mi sie ze ostanio jak pasek napinalem bo chcialem kat wtrysku ustawic zle ten automatczyna napinacz napialem bo go reka tylko napiolem a nie tak na te indikatory. :neutral:

Tak ze Roverek juz sziga i jednka nie pompa padla :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Czw Sie 05, 2010 21:41   

Remi, trzymałem kciuki, a swoją drogą ta pompa nie pada nagle, chyba że sam sterownik, mechanicznie jak pada, daje znać sporo wcześniej. Cieszę się, że urlop masz nie schrzaniony- korzystaj więc z alpejskiego powietrza :wink:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 09:26   

Jak to mówią, wszystko dobre co się dobrze kończy :)
Miłego wypoczynku!
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Sie 06, 2010 09:47   

Remi55, tak jak Krzysi3k, wszystko dobre... Co do paska, ten nie robi błędów, co nic nie robi ;) . Pozdro :!:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Sie 06, 2010 22:46   

Thx wam :razz: Teraz ustawiem pasek oraz pompe na znaki i strasznie zle pali na zimnym silniku :neutral: Pewnie kat wtrysku jest zly :grin: Kopci jak glupi i krecic trzeba postro zanim zaskoczy :neutral:

Teraz nie wiem czy krecic kolo przy pompie w kierunku zegara czy odwrotnie, bo wedlug FAQ wystarczy tylko te 4 sruby na wale odkrecic i troszek przestawic kat wtrysku.

Jutro jest plan jechac do Slovenia i Italia :mrgreen: Oby Rover dal rade i pogoda dopisala bo dzis tak lalo ze masakra :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sie 06, 2010 23:35   

Remi55 napisał/a:
Teraz nie wiem czy krecic kolo przy pompie w kierunku zegara czy odwrotnie, bo wedlug FAQ wystarczy tylko te 4 sruby na wale odkrecic i troszek przestawic kat wtrysku.


prawdopodobnie masz za wczesny kąt, czyli musisz przestawić go troszkę do tyłu (zgodnie z ruchem wskazoweg zegara kręcisz po poluzowaniu tych śrubek) najlepiej sobie zrób krechę na kole tym ze śrubkam, żebyś miał punkt odniesienia i mógł wrócić do obecnych ustawień :) :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Nie Sie 08, 2010 21:31   

Jugol Zdradź swą tajemną wiedzę i powiedz w jaki sposób pompa daje wcześniej znać, że pada?
_________________
Pozdrawiam!
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Sie 08, 2010 21:35   

Chris83, ja tego akurat na własnej skórze nie przerobiłem, ale mój kolega w R25 iDT, więc go wypytałem jakie miał objawy, więc autko stopniowo zaczęło czkać, dławić się, tracić moc w wyższym zakresie obrotów aż zgasło mu na autostradzie w Niemcowni przy 120km/h i już się nie udało go odpalić. Pompa padła mechaniczne- niestety ;/
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 09, 2010 08:17   

Autko smiga znow kat wtrysku nawet ustawilem reka, troche pokrecilem kolem i teraz juz leiej pali jak jest zimne wiec nie ruszam :mrgreen:

Jadza probna sie odbyla do Italia i Slovenia :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25, 2.0] - pompa wtryskowa padla - jaka zakupic?
kayunia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Paź 13, 2013 10:38
kayunia
Brak nowych postów [R25,1.4]Padla mi uszczelka pod glowica-auto zgaslo...!
RR25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Wto Cze 25, 2013 16:22
RR25
Brak nowych postów [R 25 iDT]Problem po awarii sterownika pompy VP30
Jugol Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Paź 28, 2009 23:37
Jugol
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [Rover 25] Dla wszystkich odnośnie POMP VP30
Cezool Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Lis 14, 2013 14:11
Raptile
Brak nowych postów [ rover 200 98] zgasl podczas jazdy
hertz25 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 27 Pią Sie 01, 2014 13:23
hertz25



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink