Witam, dzisiaj w moim roverku nagle zaczęły trzeć klocki o tarczę hamulcową. Niestety musiałem przejechać 70 km i tarcza do wymiany Dzwoniłem do InterCarsu i pytałem się o cenę tarcz i klocków. Oczywiście było pytanie czy mam ABS czy nie. Wywnioskowałem z palącej się kontrolki od ABS, że mam. Sprzedawca powiedział że w takim razie będą tarcze wentylowane. Potem poszedłem zobaczyć dokładnie jak to wszystko wygląda i okazało się, że niby mam ABS ale mam tarcze niewentylowane (pełne). Możecie mi powiedzieć jak to dokładnie jest z tymi tarczami? Żebym nie kupił niepasujących. Rover 200 99r SDi 3-drzwiowy.
_________________ Jak pomógł to pomógł
SPAMU¦
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 14:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem od czego to zależy, bo ja mam np.: ABS i tarcze wentylowane
W takim razie jak masz tarcze pełne to i takie zakładaj, bo podobno żebyś mógł wstawić u siebie tarcze wentylowane to musisz zmienić zaciski.
Masz 220SDI 105KM
Sprawdziłem w katalogach i wychodzi na to że to tego R przychodzą albo wentylowane albo lite.
Średnica 262mm grubość lite 13 wentylowane 21.
Jeśli miałeś lite załóż lite.
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Wrz 30, 2010 15:37
Cytat:
Potem poszedłem zobaczyć dokładnie jak to wszystko wygląda i okazało się, że niby mam ABS ale mam tarcze niewentylowane (pełne). Możecie mi powiedzieć jak to dokładnie jest z tymi tarczami? Żebym nie kupił niepasujących. Rover 200 99r SDi 3-drzwiowy.
Jeśli masz tarcze pełne to tylko takie możesz założyć, wentylowane nie będą pasowały bo jest grubsza tarcza 21mm i nie wejdą klocki w jarzma zacisku
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Pytanie mam, co rozumiesz przez wentylowane, większość nie czających o co chodzi myli nacinane z wentylowanymi, otóż wentylowane są pełne po bokach tylko są dwie tarcze a w środku tunel z żeberkami przez które tarcze wentylują się
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wiem, że temat dawno nie używany, chciałbym zapytać o tarcze, mam problem, ponieważ podczas hamowania, (nie zawsze) czuć pod nogą jak bije pedał hamulca. Tylne tarcze i klocki wymieniane dwa miesiące temu. Z przodu, od strony pasażera zauważyłem, że tarcza ma kilka głębokich rys, więc pewnie to będzie powodem bicia pedału. Oczywiście tarcze do wymiany. Powiem, że samochód posiadam od czterech miesięcy, a pierwsze bicie zauważyłem jakiś miesiąc temu. I jeszcze jedna sprawa, gdzie można znaleźć tarcze i klocki Brembo, to chyba jedna z najlepszych firm produkujących części, chciałbym wymienić raz a dobrze, żeby za parę miesięcy nie okazało się, że znów czeka mnie to samo? Można jakoś wyjaśnić powstanie tych rys, można jakoś tego uniknąć?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum