Wysłany: Sro Mar 02, 2011 19:34 [Honda Accord] Pompa wtryskowa poci się
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
mam pytanko dzisiaj patrze pod maskę a ty pampa wtryskowa jest zapocona czy mozna to samemu zrobić w diesel czy trzeba do kogoś oddać i jakie są koszta tego??
Ostatnio zmieniony przez szoso Sro Mar 02, 2011 20:01, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 02, 2011 19:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zapocona ropką domyślam się jeśli tak, to trzeba jąwyjąć i dać do uszczelnienia ... ja wyjmowałem sam a zrobienie samej pompy kosztowalo mnie 350PLN .... Jugol w R45 (inna pompa) płącił 250PLN za wyjęcie i włozenie pompy i drugie 250 za samo uszczelnienie pompy.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 13 Cze 2007 Posty: 65 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 12:05
malutki106 napisał/a:
czy mozna to samemu zrobić w diesel czy trzeba do kogoś oddać
Uszczelki do pompy kosztują grosze a na forum jest dużo porad z cyklu "uszczelnianie pompy" wtryskowej. Trzeba zlokalizować miejsce wycieku, poczytać i podjąć decyzję: "dam radę!". Dodam tylko że pompa przeważnie cieknie na połączeniu pompa - nastawnik lub pokrywa nastawnika - pompa. Jeśli cieknie pomiędzy nastawnikiem a pompą to bardzo ważne jest DOKŁADNE zaznaczenie położenia nastawnika przed demontażem. Jeśli ślimaczy się spod pokrywki to łatwizna.
Pozdrawiam.
Wysłany: Pon Mar 07, 2011 18:46 [honda accord] błedy
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
mam pytanko wyskoczyły mi na samo diagnostyce 2 błędy 1 to 34 zawór elektromagnetyczny początku wtrysku a 2 to 54 zawór elektromagnetyczny odcinający paliwo. co to oznacza i czy mogą być takie objawy gdy odpale silnik na zimnym nie ma tego błędu a gdy odpalę go na ciepłym to sam dodaje gazu do 1700 obrotów i odrazu opadaja to 900 i wyskakuje kontrolka silnika pomocy
Primo - trza było kontynuować w poprzednim temacie, który założyłeś...
Secundo - zrób reset kręcąc stacyjką 55 razy i wtedy ponownie wybłyskaj błędy,
Tertio - jeżeli błędy powracają zajmij się wiązką i kostką przy pompie wtryskowej poszukując przetarć, zabrudzeń itp. często jest tak, że jedna z nich jest winowajczynią podobnych historii.
Quattro - nie kumaj jednej kwestii - na zimnym jest spoko do czasu jak się nagrzeje, czy dopiero po następnym uruchomieniu na ciepło zaczyna hasać na obrotach, doprecyzuj.
dopiero po zgaszeniu auta i odpaleniu 2 raz wchodzi jednorazowa sam na obroty tak jak by mu dodać gazu i sie pojawia błąd a ogólnie pompa wtryskowa mi sie poci i teraz pytanie czy ja tylko uszczelnić czy coś w niej wymienić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum