Wysłany: Wto Maj 10, 2011 10:47 [R220]POMOCY! padł silnik, jakie oznaczenia, czego szukac
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
witam wszytskich mam nadzieje, że na forum dowiem się czegoś więcej o moim R220. juz pisze co sie dzieje... padł silnik!!!tylko co najlepsze okazało sie ze:
w dowodzie mam wbity silnik SDI, 105KM, 1997cm3, natomiast okazuje się ze w moim roverku jest silnik SD (86KM) poczytałam troszke i teraz juz wiem ze SDi sa z Intecoolerem itp. moje pytanie czy wie ktoś jakie są oznaczenia silnika. poza tym mam tez turbine która raz juz padła z przyczyn pewnie takich ze ktos zmieniajac silnik wsadzil ten slabszy i teraz mam problemy pomoże ktoś jakiego silnika teraz szukać
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 10, 2011 10:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ten silnik co miałam teraz był SD, 4 dziurki tylko sęk w tym że w dowodzie mam wbite 105KM czyli by wychodziło na to że SDI był jako pierwszy, tak przynajmniej myślę... widocznie też padł i ktoś wsadził SD 86KM który teraz też padł... :(
bobusiek_666, Ehh nie mow ze padl silnik jakie sa objawy Szkoda ze juz nie mam swojego zdrowego silnika bo sprzedalem z 220 Jakie sa objawy
Jezdzilem twoim Roverkiem troche czasu temu i turbinka przeciez nowa w srodku byla i autko sie calkiem dobrze zbieralo jak na SD, moze cos innego sie stalo lub pompa padla opisz to troche dokladniej.
Juz nie pamietam bo mi mowilas czy rorzad byl robiony czy nie
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 12:41 ]
A po drugie jak by ktos waszdil silnik SD to by musial cala wiaske kabli przerobic i by to bylo widoczne a nie jest.
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 12:46 ]
A propos sprawnie pozostan przy SD bo jest bardziej latwo do opanowania bledow I nie sadze ze by u ciebie byl SDI bo bys miala IC a u ciebie jest go brak i orig zaslona jest na miejscu. Ktos sie bardziej piomylil w dowodzie.
Podaj Nr Vin to bedzie wszystko jasne
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie sądzę, że komuś chciało by sie przekładke robic z SDI do SD. U mnie jest taka sama przypadłość (inny silnik pod maska inny w dowodzie) i dowiedziałem się, że po prosty podczas sprowadzania ludzie oszukuja i wpisują do papierów inny model silnika, by naciągnac kupujących. Celnicy nie rozpoznaja jaki to silnik i tak to działa. Widze, że troche Roverków ma takie przekłamania. Pewnie u nas ludzie dobrze nie znaja tych aut i daja się nabrać.
Vin - SARRFMWXNAD130421
a objawy były takie, że raz strasznie kopcił na siwo wczesniej tylko przy odpalaniu, ostatnio jak jechałam do Krakowa to rano poształam troszke w korku i jak wjechalam na autostrade to trzymałam sobie go tak 140km/h i atrze a za mna siwo... zdjełam noge z gazu zeby zjechac na awaryjny ale silnik jeszcze przez chwile sam trzymał na obrotach...pokopcił jeszcze chwile okropnie i go troszke ostudziłam... pierwsza mysl ze termostat nie zadziałal ale znów nie wzrosła mi temperatura czy cos... oddałam do znajomego mechanika z myśla ze moze poszla uszczelka pod głowica ale rozbierajac silnik jest katastrofa...
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 13:15 ]
Remi55 napisał/a:
Juz nie pamietam bo mi mowilas czy rorzad byl robiony czy nie
rozrząd odkąd autko jest u mnie nie był robiony, mechanik twoerdzi ze ktoś wymienił tylko sam pasek i teraz tez przy wymianie silnika bede robic wszystko zeby to jakoś ogarnąć
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 13:17 ]
czyli już jestem w domu silnik SD a papiery na SDika ...
Model MG Rover, Rover 200, 25 and MG ZR
Aspiration Turbo silnik turbodoładowany
Body Style 5 Door Saloon rodzaj nadwozia (hatchback)
Class (Trim) Class 3 klasa wyposażenia
Drive LHD kierownica po lewej stronie
Engine CC 2000 cc pojemność silnika 2000 cc
Engine cylinders 4 Cylinder 4-cylindrowy rzędowy
Engine Fuel System TCieM
Fuel Type Diesel olej napędowy
Performance Standard Performance silnik o standardowej wydajności
Series Engine L Series silnik serii L
Transmission Manual manualna skrzynia biegów
Transmission No. of Speeds 5 Speed pięć biegów
Valves per engine 8V silnik 8-zaworowy
Model Year 1980 rok modelowy (nie musi oznaczać roku produkcji)
S/N 130421 numer seryjny
Miałaś oryginalne SD, więc po prostu błąd w dowodzie
bobusiek_666, Czyli wniasek jest taki ze mechanik rozebral glowice i okazala sie katastrofa tak
Jak ktos wczesniej wymienil sam pasek to moze bylo tak ze mu poszedl rorzad i zalozyl tylko nowy pasek i dostaly zawory troche po pupie i nic nie zrobil i auto poszlo na sprzedasz. I teraz sie to bardziej rozlecialo Przykra sprawa kurcze Ale tak wyglada moja mysl. Ale cos dzwine w czasie jazdy u ciebie nie bylo nic strasznego czuc ze cos nie tak jest
Oporcz tego odkupil bym z twojego silnika zepsutego kilka rzeczy, wiec go sobie zatrzymaj Kupila bys pol roku wczesniej auto i by sie to teraz stalo bys za male pieniadze odemnie mogla dostac nowy silnik z nowym rorzadem i calym osprzetem. Sprzedalem moj silnik za 600zl + caly osprzet do niego
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 15:24 ]
Bym nawet z checia tobie zalozyl nowy silnik az tak duzo roboty to nie jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum