Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600 2,0sdi] Muli po hamowaniu lub redukcji
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600 2,0sdi] Muli po hamowaniu lub redukcji
Autor Wiadomość
bubas83 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Gniezno



Wysłany: Nie Maj 29, 2011 22:27   [R600 2,0sdi] Muli po hamowaniu lub redukcji
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam wszystkich. Trochę czytałem na forum, ale większość postów dotyczy ogólnie spadku mocy podczas przyspieszania. U mnie jednak jest trochę inaczej więc zakładam nowy temat. Auto muli przy małych prędkościach, tzn. jak zwolnię żeby przejechać przez przejazd kolejowy lub jak skręcam w boczną ulicę i redukuję na 2 bieg, to auto po dodaniu gazu wogóle się nie wkręca na obroty, mogę trzymać pedał w podłodze a on ledwo jedzie. Pomaga zawsze gdy puszczę pedał gazu i wcisnę jeszcze raz. Podczas jazdy ze stałą prędkością to się nie dzieje, tylko jak muszę przychamować lub zredukować bieg. Problem nie zawsze się zdarza, to jest loteria. Usterka nie jest jakoś bardzo uciążliwa, jednak bardzo denerwująca i boję się żeby nie było coraz gorzej. Aha, nie zapala mi się żadna kontrolka, ani nie ma żadnych innych niepokojących objawów. Nie mam pojęcia co to może być. Będę wdzięczny za każdą pomoc. Pozdrawiam.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 29, 2011 22:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 29, 2011 23:34   

bubas83, czujnik na pedale hamulca do wymiany :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bubas83 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Gniezno



Wysłany: Pon Maj 30, 2011 16:07   

Dzięki Remi55. A wiesz może jak dokładnie sprawdzić czy ten czujnik jest uszkodzony? Czytałem że trzeba wkręcić auto na 2500-3000 obrotów i wcisnąć hamulec. Jest też coś o mostkowaniu pinów od czujnika. Tylko wszędzie jest powierzchownie opisane i żadnych konkretów które to piny. Komuś sie udało nawet wyeliminować problem zwierając te piny na stałe. Możliwe to jest? Tylko nie wiem o które piny chodzi, nie znam się na elektryce a w szukajce nic konkretnego nie mogę znaleźć.
 
 
 
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pon Maj 30, 2011 17:04   

Przy 2500 obrotów na biegu jałowym wciśnij hamulec i obroty powinny spaść, wówczas mozna stwierdzić że jest on sprawny.
 
 
 
bubas83 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Gniezno



Wysłany: Wto Maj 31, 2011 22:18   

Przed chwilą sprawdzałem, z 15 razy próbowałem i za każdym razem obroty spadały. Czyli to nie ten czujnik?

[ Dodano: Wto Maj 31, 2011 22:30 ]
Widzę że brak innych pomysłów. No to zajme sie tym czujnikiem, musze gdzies upolować używke bo 250zl mi sie nie uśmiecha wydać. Dzięki za pomoc, jakby ktoś na coś wpadł jeszcze to prosze pisac. Pozdro ;)

[ Dodano: Wto Maj 31, 2011 23:18 ]
Aha, chciałem sie jeszcze zapytac czy bedzie pasował ten czujnik od benzyny????
 
 
 
rtoip24 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 65
Skąd: okolice Krakowa



Wysłany: Sro Cze 01, 2011 14:08   

Cytat:

Przed chwilą sprawdzałem, z 15 razy próbowałem i za każdym razem obroty spadały. Czyli to nie ten czujnik?
To że obroty spadły to dopiero połowa sukcesu. Chodzi o to żeby po puszczeniu obroty zaczęły rosnąć. W czujniku są dwie pary styków działających "na odwrót". Ten styk odpowiedzialny za obroty (sygnał na komp) jest cały czas zwarty podczas jazdy gdy hamulec nie jest naciśnięty. Pewnie styk jest zabrudzony.
bubas83 napisał/a:
250zl mi sie nie uśmiecha
Ja rozebrałem swój czujnik i wyczyściłem styki. Jest troszkę dłubaniny ale działa bezproblemowo i kaska w kieszeni :mrgreen:
Pozdrawiam.
 
 
bubas83 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Gniezno



Wysłany: Czw Cze 02, 2011 21:45   

Faktycznie cos nie tak z tym czujnikiem, kilka razy było ok, ale za którąś próbą juz nie chciał sie wkrecić po puszczeniu hamulca. Dzięki kolego, też sprobuje przeczyścić, może wystarczy. Pozdrawiam.

[ Dodano: Czw Cze 02, 2011 22:45 ]
Wykręciłem czujnik i wyczyściłem porządnie te styki sprayem do styków i szmatką. Dzisiaj troche pojezdziłem po miescie i wszystko było jak najbardziej ok. Pojezdze jeszcze pare dni i napisze czy napewno pomogło. Dzięki panowie, wszyscy macie "pomógł". Pozdrawiam.
 
 
 
przemek199 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 135
Skąd: Wołów



Wysłany: Pią Cze 03, 2011 22:04   

Kolego a ja zmostkowalem dwa przewody, obcielem od czujnika i problem znikl i to juz kolo roku sie nie oddzywa... a obroty co dziwne dalej spadaja po nacisnieciu hamulca... tylko gdzies tu byly kolory przewodow wymienione a u mnie sa inne i jakos tam znalazlem ktore... tzn jak nie te zmostkowalem to spalilo bezpiecznik i auto nie odpalilo to wiadomo ze te pozostale trzeba... no a ostatnio pozyczylem od znajomego przyczepke i jak podlaczylem swiatla to w ogole nie chcial jechac musi miec gdzies zwarcie bo przy mojej przyczepie jest wszystko ok... Pozdro!
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 04, 2011 07:13   

przemek199, wystarczyło połączyć piny w kostce a nie obcinać kable
 
 
bubas83 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Gniezno



  Wysłany: Pią Cze 10, 2011 21:55   

No więc mija tydzień czasu od przeczyszczenia czujnika, w tym czasie zrobiłem ok 900 km w cyklu mieszanym. Problem zniknął, auto chodzi bardzo dobrze, czyli czyszczenie styków przy czujniku u mnie pomogło. Dzięki za pomoc panowie, zamykam temat :grin:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Szarpie, przerywa, muli
nie da sie normalnie jezdzic
NFSU9 Rover serii 600, Honda Accord 10 Pon Lip 13, 2009 10:38
NFSU9
Brak nowych postów [R600] Muli na LPG po wyjęciu/zamontowaniu skrzyni
spitz Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Lip 15, 2010 12:33
spitz
Brak nowych postów [R600] Piszczy przy hamowaniu, a klocki dobre
Vader Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Kwi 20, 2009 14:56
Vader
Brak nowych postów [R600, 2.0SDi] Ciężko pali i dymi. Wtryski??
MrSorohc89 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Lis 19, 2011 19:24
maniek12345
Brak nowych postów [R600 2.0SDI] Czy będą problemy po wyjęciu akumulatora?
Zubek Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Sty 29, 2012 18:25
encor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink