wiem, ale zauważ, że u kolegów którzy napisali powyżej kontrolka gaśnie już w momencie odpalania silnika, a nie kilka sekund po odpaleniu.
Moim zdanie kwestie są dwie do wyjaśnienia: wydajność pompy olejowej, lub czujnik ciśnienia
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 27, 2011 20:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
pytanie czy każdy kto napisał, że gaśnie od razu zwrócił uwagę na to przy pierwszym porannym odpalaniu auta czy przy pierwszym lepszy w ciągu dnia... bo jak pisałem u mnie jest to tylko przy pierwszym odpaleniu rano... potem jadę do pracy, auto stoi 8 godzin powiedzmy, że w tej chwili w temperaturach dodatnich pomiędzy 10-20 stopni i o 17 odpalam, a kontrolka gaśnie od razu
longer86, napisałem, żeby sprawdzili na zimnym silniku, odpisali ludzie, którzy znają się na rzeczy i sprawdzili tak jak ich prosiłem, mrozów nie ma, żeby olej stawał się bardzo gęsty.
Dzisiaj rano, przed wyjazdem do pracy, wezmę w rękę kamerę i nagram jak to wygląda u mnie. Oprócz tego, że może się pojawić break fault, err na kilometrarzu dziennym oraz błąd poduszki powietrznej, to chyba wszystko inne działa.
U mnie olej to Castrol 5W30.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
jedyną opcją sprawdzenia czy pompa olejowa nie domaga czy może tylko kwestia czujnika, byłaby podmiana tego czujnika od innego auta, gdzie ta kontrolka gaśnie od razu, ewentualnie pokusić się o zakup nowego czujnika.
Sorki, że nie wrzuciłem filmu. Mam jeden onboard na którym może być to widać, jednak z moich obserwacji "ocznych" wynika, że rano po postoju pod chmurką kontrolka smarowania gaśnie po. ok 2 - 2 sek.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
moim zdaniem tak powinno być pamiętam jak miałem SKODE ( którą do dzisiaj mam:) ) to nawet w DTR-ce pisało ze kontrolka smarowania powinna zgasnąć po kilki sekundach po odpaleniu silnika, wiem ze skoda nie to co rover ale mysle ze to normalna rzecz...
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum