Wysłany: Pon Paź 24, 2011 11:22 [620Si] nietypowy problem z silnikiem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
witam nie mogę dojść ładu z moim silnikiem a mianowicie: za wolne obroty, mało mocy, na biegu jałowym długo wkręca się na obroty(laik by nie zauważył)
regulowałem obroty srubką do tego przeznaczoną lecz przy wykręcaniu silnik nie reaguje jak mocniej wykręce to są wyższe ale silnik wahluje obrotami,
czyściłem przepustnicę silniczek krokowy.
wymienione: świece kopułka palec, ustawiałem zawory,przewody wn sprawdzałem miernikiem oporność poniżej 25kohm. sprężanie sprawdzałem przy ok5stopniach celciusza po12bar na każdym. zadnych błędów ecu, resetowany ecu. odpala dobrze ssanie działa prawidłowo, rano jak odpalam to śmierdzi banzyną jak by nie spalał mieszanki. jezdzi na instalacji lpg brc sequent24.
ma ktoś jakieś pomysły co by tu jeszcze wymienic?
podejrzewam, że aparat zaplonowy?
regulowałem ostatnio lpg to mechanik mi mówił ze wypadają mu zapłony.
na zimnym na gazie do1500obr szarpie silnikiem, na ciepłym dużo mniej.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 24, 2011 11:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie ma błędów sondy na komputerze a na lpg sonda nie podłączona wiec chyba się eliminuje sonde?
[ Dodano: Czw Sty 12, 2012 15:44 ]
hmm i nikt nie ma pomyslow? walcze z tym juz kilka miesiacy, bylem na regulacji gazu w serwisie brc to gosc powiedzial ze nie ustawi mi gazu dobrze bo wypadają zapłony, faktycznie na wolnych obrotach trzesie silnikiem az kierownica drga. przebieg auta 200tyś siec mysle ze bardzo mały. chyba sprawdze jeszcze raz zawory.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum