Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam, mam pytanie czy kojarzy ktoś gdzie w krakowie bądz w okolicy można dostać zacisk hamulcowy lewy tylni do 600tki. Może byc tez wysylka. Byle tylko ręczny w zacisku był sprawny. Ja walczylem ze swoim zaciskiem i nic nie pomoglo, mechanik też niewiele zrobil a przeglądu nie chcą mi podbic przez to:( dzięki za odpowiedz:)
Ostatnio zmieniony przez franek Sob Lis 12, 2011 16:14, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 11, 2011 16:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mam swietną instrukcję krok po kroku, dodałem do niej kilka rad od siebie żeby było jeszcze łatwiej. Ja nie wymieniałem udzczelek bo chodziło mi tylko o reczny.
Instrukcja jest za duża wrzuce ją na chomika i podam link napewno ty albo twój mechanik poradzicie sobie.
dzięki wielki ale mam juz dobrego manuala, z Hondy sciągnąłem. Miałem się zabierać za ten zacisk, kupiłem zestaw naprawczy ale nie ma w nim uszczelek do naprawy recznego, a on nie działa na lewym kole na pewno poltora roku bo tyle mam auto, także może być dobrze zapieczony i nie wiem czy sie za to zabierać. Znalazlem na allegro za 230 zł działający, myślalem że może coś taniej znajde:)
sciągnij ta instrukcje ze zdjęciami, problem jest zawsze ten sam trzeba rozruszać i wyczyścić ze rdzy łożysko i wszystko bedzie działało. mi to zajęło max 30 min.
franek: tak jak napisał rami1000, zacisk jest do zrobienia. Wystarczy tylko przywrócić do życia to łożysko igiełkowe. W moim przypadku trzeba było moczyć to wszystko w odrdzewiaczu przez dobę, inaczej nie chciało ruszyć. Ważne, żeby się z tym nie siłować, bo wianek w którym siedzą wałeczki można łatwo pokrzywić. Wg mnie szkoda placić 230zł, jak możesz to zrobić prawie zerowym kosztem... a co do uszczelek - są zestawy naprawcze w dwóch wersjach - ta mniejsza nie ma właśnie niektórych uszczelek. Szukaj na forum, na pewno jest. Sam nawet podawałem gdzieś oznaczeznia tych zestawów
Możesz to moczyć w coli, daje radę
Rami1000 ściągnąłem ten manual co polecales, mam ten sam:)ale jak pisałeś są tam Twoje uwagi. Spróbuje zdobyć ten rozszerzony zestaw naprawczy i coś podziałać:)dzięki wielkie za rady Panowie:)dam znać jak się temat zakonczył:)
[ Dodano: Sro Lis 23, 2011 00:15 ]
Ręczny naprawiony:)rozebrałem zacisk według tego manuala, okazało się że jest wyrobione to gniazdo w którym chodzi ten bolec co idzie na miseczkę, nie spawałem tak jak jest w manualu tylko znalazłem patent na ta usterkę - zrobiłem nowy bolec dłuższy o ok 1,3 mm(ok) i działa bardzo dobrze:).Zdobyłem też ten zestaw naprawczy ze wszystkimi uszczelkami, w tym manualu jest numer katalogowy tego właśnie zestawu naprawczego (D4780). Podałem ten numer gościowi w sklepie motoryzacyjnynym i bez problemu był ten zestaw po paru godzinach do odebrania (21 zł:). Rami1000 masz racje w Swoim manualu co do wybijania tależyka:)wystarczyło kilka uderzeń o imadło i wypadł:)Karolj łożysko było mega zapieczone ale wcześniej mój mechanik jakoś je rozruszał, bo jak sie zabierałem do naprawy to sprężyna odbijała.W trakcie naprawy nasmarwłem to smarem miedzianym i bedzie dzialalo:)Czasem jednak warto zabrać się za pracę samemu jezeli ma się o tym pojęcie i chęci do zrobienia czegoś samemu niż dawać to do roboty komuś..........mechanikowi......:)dzięki Panowie za rady zaoszczędziłem ponad 200 zł:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum