Forum Klubu ROVERki.pl :: [420sdi]problem z odpalaniem jak zimny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[420sdi]problem z odpalaniem jak zimny
Autor Wiadomość
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Sro Lis 23, 2011 12:43   

być może mój aku ma już prawie 5 latek,ale już tyle rzeczy wymieniłem w aucie że zanim następne coś kupię to sprawdzę na innym aku najpierw,tylko kto mi pożyczy na noc dobre aku???
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 23, 2011 12:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staffer 



Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 94



Wysłany: Sro Lis 23, 2011 14:32   

Jakie dystanse robisz autem? Może wystarczy zrobić dłuższą traskę, żeby podładować akumulator?

Alternatywnie dla aku może być jeszcze alternator
_________________
Był R400
 
 
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Czw Lis 24, 2011 16:49   

dystanse robię rózne krótkie i długie i nawet jak zostawię po dłuższej jeżdzie auto na godz to już jest problem odpala ale dosłownie na sekundę i gasnie i tak bez końca dopóki nie dam mu gazu w trakcie kręcenia rozrusznikiem.???
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 25, 2011 10:07   

5 lat aku w dieslu to szmat czasu. Ze względu na wiek trzeba wymienić. Spróbuj go jeszcze naładować w domu dobrym prostownikiem i wtedy sprawdzić, czy trzyma. Jesli nie to koniecznie wymienić.
 
 
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Pon Lis 28, 2011 17:45   

witam aku naładowałem ok 12 godz odpalił za pierwszym razem ale mrozu nie było,dwa dni minęły i znowu nie pali za pierwszym razem.aku chyba do wymiany,tak myslę???
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 29, 2011 08:31   

Jeszcze możesz sprawdzić, czy nie masz gdzieś zwarcia i prąd ucieka z aku. Po prostu odłącz "-" na noc od akumulatora i rano po podłączeniu zobacz czy normalnie kreci, jesli nie to wymień go.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 29, 2011 08:33   

najlepiej sprawdzić aku pod obciążeniem i wszystko będzie wiadomo, takie przyrządy mają sklepy sprzedające akumulatory
 
 
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 12:22   

witam.byłem sprawdzić aku w sklepie zajmującym się sprzedażą i okazało się że jest zapuszczony dosyć tzn gęstość elektrolitu nie taka i podczas odpalania traci na chwilę swoją moc przed i po odpaleniu na przyrządzie pokazywało ok tylko podczas odpalania napięcie spadało z 20 na 8(jakoś tak) mam spróbować naładować go jeszcze raz ale dłużej co najmniej 20 h to jest jakieś ładowanie konserwacyjne czy coś w tym stylu i wtedy zobaczyć czy trzyma.dowiedziałem się też że aku trzeba przynajmniej raz w roku podładować,ja go nigdy nie ładowałem i dlatego może być to przyczyną.próbuję dalej......
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 12:45   

robert970 napisał/a:
mam spróbować naładować go jeszcze raz ale dłużej co najmniej 20 h to jest jakieś ładowanie konserwacyjne czy coś w tym stylu

to zależy od prostownika jaki masz, jakie ma funkcje
20h to żeby aku ci nie strzelił czasami
 
 
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Czw Gru 08, 2011 11:52   

witam dzisiaj to już mi ręce opadły!aku doładowałem ok 20 godz i to nic nie pomogło!mało tego dzisiaj nie mogłem za nic odpalić nawet z gazem dopiero po 10 min odpaliłem ale autem tak częsło że myślałem że bude rozwali,jak mu przygazowałem to na biało kopcił z tyłu przeszło mu po paru minutach O CO TU CHODZI???
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Gru 08, 2011 14:23   

Miałem w R200SDI takie same kłopoty jak ty i winny był przekaźnik świec żarowych raz sobie działał raz nie, wymieniłem i jak ręka odjął, dwa lata już będzie jak pali jak marzenie (wiem bo sprzedałem go w rodzinie)
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 08, 2011 18:46   

sknerko napisał/a:
winny był przekaźnik

Niby robert970, pisal ze elektryka sprawdzona.
Ale jesli dalej masz takie podejrzenia, pusc na krotko sobie diode (+do swiec, - masa) tak zebys ja widzial we wnetrzu kabiny. bedziesz mial druga kontrolke swiec, ale ta bedzie pokazywac sygnal za przekaznikiem
 
 
 
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Pon Gru 12, 2011 13:08   

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: witam :rotfl: w koncu zaczełem sam trochę grzebać przy aucie i stał się cud nie wiem co dokładnie pomogło bo wywaliłem zaworek zwrotny wymieniłem filtr paliwa i wężyki i jak narazie pali nawet jak w nocy mróz :rotfl: do minus 5,zobaczymy przy większych ale poprawa jest 100procentowa :lol:
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 12, 2011 15:25   

na dole filtra jest zaworek, mozna w zimie co jakis czas popuscic troche paliwa, bo juz przy pierwszych przymrozkach moze wytracic sie parafina i zapychac filtr
 
 
 
robert970 



Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: krot



Wysłany: Nie Sty 01, 2012 22:59   

tak przy okazji jeszcze to filtr niby mechanik wymieniał ponad rok temu a na filtrze rok produkcji znalazłem 2006!!!!!!nie wiem czy mech mi założył stary filtr czy nie wymienił wcale?mechanicy to wielka porażka nie obrażając prawdziwych mechaników z daleka od tych oszustów :evil:

[ Dodano: Nie Sty 01, 2012 22:59 ]
chyba największym problemem w moim przypadku jest ropa bo znowu czasami się zdarzy że nie odpali za pierwszym razem,wydaje mi się że mam wodę w baku i problem w filtrze paliwa.może zna ktoś sposób żeby się pozbyć wody z baku bez wykręcania go.to że muszę zmienić cpn to już wiem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [420SDI] Problem z ociągnięciem optymalnej temperatury
logan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Czw Mar 12, 2015 15:14
logan
Brak nowych postów [R 420sdi 96r] dziwny problem rozrusznik elektryka?????
buckezz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Czw Paź 22, 2009 09:04
polly
Brak nowych postów [420 sdi] brak mocy kreci sie tylko do 3 tys problem 420sdi
rafalik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Czw Sty 05, 2012 23:18
kadzaf
Brak nowych postów [rover 420 d ] problem z płynem chłodnicy ciągle zimny
foto zamontowanego termostatu w R-ku 420 d
wkn Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Mar 24, 2010 14:52
Remigiusz
Brak nowych postów [R45] problem z odpalaniem
seba11917 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Paź 25, 2014 15:40
seba11917



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink