po wstawieniu rury zamiast kata będzie spadek mocy i Nm, to samo tyczy sie strumienicy czy tłumika przelotowego. Zmieniasz objętość wydechu i ciśnienie spalin, na bank nie przybędzie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 30, 2012 15:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Pią Mar 30, 2012 15:55
Więc sądzisz że obliczany jest konkretnie wydech do silnika? To czemu 1.4 a 1.6 maja taki sam?:) mając dwie sondy napewno pogorszy ale mając jedna czemu ma stracić na mocy majac reszte układu seryjną i końcowy z komorami:) jak się ociepli to bede wstawiał rurkę i wtedy się okaże:)
NIe chcesz to nie wierz, ja sprawdziłem to parenascie razy na hamowni. Bez zmiany reszty układu, zmiany objętosci tlumikow i ich przpeustowosci raczej nic nie polepszysz.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
a jak to różnica R200 R45 czy R75 silnik wolnossący wszędzie zachowuje sie tak samo. Jak by to był turbo to inna rozmowa tam czym luźniej tym lepiej a wolnossak zawsze straci na rozluźnieniu wydechu bo odprężasz silnik
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No to mnie nie pocieszyliście Najpierw spróbuje z rurka, jak będzie bardzo źle to kupie nowego kata. Rurka jest na tyle tania że raczej wiele nie strace
Ale nie rozumiem dlaczego tłumik muli silnik a katalizator nie? Przeciez oba blokują przepływ spalin.
Mój katalizator nie ma już raczej zawartości, więc i tak nie zachowuje sie jak sprawny. Chce go sie pozbyć dlatego że póki sie nie nagrzeje to czasem głośno rzęzi i wstyd żeby tak klubowicz jeździł
Pomógł: 3 razy Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 211 Skąd: Dzikowiec
Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 20:42
Katalizator jednak zostawiłem i elegancko mimo 150tyś wygląda:) prześwit widoczny:)
A czy jest prawdą że wydech mający nieszczelności w uszczelkach albo przez jakieś przegnicia zabiera silnikowi moc?
tak, to prawda, ponieważ spaliny rozprężają się i uciekają przez te dziury ---> a przez to w diabły idzie całe liczenie wydechu i poprawa oprózniania cylindrów
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
sorki na odgrzebywanie starego tamaty, ale wlasnie jak na zlosc rozlecial mi sie katalizator, chcialbym was zapytac czy warto takie cos montowac w miejscu oryginalnego kata? silnik 1.4 8v
No więc spawanie flasz może okazać się nie opłacalne, ja kupiłem strumienice od tego "gruchota" z allegro, ładnie wykonana i pasowała idealnie, 120zł z wys. płaciłem kiedyś, kata sprzedałem za 350zł, więc się ładnie zakończyło. Może od benzyny będzie tańszy, ale choćby na zero wyszedł to bez spawania i rzeźby
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum