Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 15:15 [R75] Problem z paliwem
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam. Wziąłem się dziś za wymianę pompy w zbiorniku wszystko ładnie pięknie aż do chwili gdy chce odpalić. Auto odpala chodzi i po chwili gaśnie jak by paliwa nie dostawał. Zdejmowałem wąż z filtra no i nie ma ciśnienia. Przed wymianą pompy w zbiorniku wszystko było ok a tu lipa... Na jutro pilnie potrzebuje auto a nie mam pojęcia co tam może być sprawdzałem już kilka razy czy wszystko dobrze złożyłem i wychodzi na to że wszystko jest w porządku. POMOCY!!
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 15:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wymieniałem bo nie działała proste.. no i po wymianie zaczął się właśnie ten cyrk. Już kiedyś rozbierałem te smoku w zbiorniku no i po złożeniu wszystko działało jak się należy.. tyle że nie miałem pompy wiec złożyłem ze stara a teraz z nową nie chce chodzić..
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 16:43 ]
Zauważyłem jeszcze że auto chodzi do puki pompa pod maską działa ale po chwili pompa się wyłącza i silnik gaśnie..Czy ta pompka nie powinna pracować ciągle jeżeli silnik jest uruchomiony?
z tego co piszesz to wymiany wymaga pompa pod maska, paliwo powinna podawac caly czas, chociaz zauwazylem ze przy kluczyku w pozycji ON po jakims czasie sama sie wylacza.
demontowałem pompe pod maską i wkładałem do baniaka z paliwem i pompowała dobrze miała ciśnienie takie jak się należy. tylko jak jest zamontowana nie chce pompować tak jak by układ gdzieś lewe powietrze łapał. Teraz pytanie gdzie może łapać to powietrze. czy może gdzieś coś źle złożyłem. Sprawdzałem przewody i wyglądają na w porządku poza tym dziwne było by że przez wymianę pompy miał by się uszkodzić jakiś przewód..
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 08:31 ]
Sprawdzałem jeszcze przekaźnik od pompy i po odpaleniu auta przekaźnik po chwili rozłącza pompy i auto gaśnie . Może przez to że nie ma odpowiedniego ciśnienia rozłącza pompy żeby nie uszkodzić czegoś innego w silniku.
u mnie bylo za male cisnienie na pompie auto po prostu zamulalo ale jechalo dalej...
Domyślam się że główny filtr paliwa sprawdziłeś a czy wymieniałeś ten filterek na wejściu do tej pompy w baku? u mnie przy wymianie zauważyłem że był cały zawalony jakims czarnym badziewiem. Trzecia rzecz to zczytanie błędów z kompa może to jednak elektronika
rozbierałem zbiornik już chyba z 10 razy wyciągnąłem wszystko dmuchałem czyściłem i nadal to samo.. nie wiem spróbuje nalać paliwa do pełna i zobaczę co się będzie działo.. jak bd dobrze to bd musiał szukac przyczyny po stronie elementów w zbiorniku.. Lampka od silnika się nie pali więc błędów chyba nie bd miał. Tu ewidentnie wina jest po stronie paliwa nie dostaje tyle ile trzeba i gaśnie. Tylko pytanie co tutaj nie gra...
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 20:21
gingol napisał/a:
Sprawdzałem jeszcze przekaźnik od pompy i po odpaleniu auta przekaźnik po chwili rozłącza pompy i auto gaśnie . Może przez to że nie ma odpowiedniego ciśnienia rozłącza pompy żeby nie uszkodzić czegoś innego w silniku.
niewiem jak na niskim ciśnieniu ale jak komputer nie widzi jakie jest ciśnienie na listwie cr to przechodzi w tryb awaryjny i jest mega muł ale nie gaśnie
[ Dodano: Sob Kwi 07, 2012 21:21 ]
bareq napisał/a:
Trzecia rzecz to zczytanie błędów z kompa może to jednak elektronika
też bym to proponował,nie zaszkodzi a czasem może zaoszczędzić kupe grzebania...
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
no ale na zdrowy rozum co mogło się stać z elektroniką po wymianie pompy w zbiorniku.. Czujnik na szynie cr wymieniłem bo tak się składa że miałem nowy w zanadrzu ale to nic nie dało więc zostaje nadal przy punkcie odpalam i gaśnie..
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 16:38
gingol napisał/a:
no ale na zdrowy rozum co mogło się stać z elektroniką po wymianie pompy w zbiorniku
po wymianie niby nie ale czasem mógłbyś sie zdziwić jakie sie cuda dzieją...
a ten przekaźnik od pomp to coś wyłancza tak??to trzeba szukać czemu sie wyłanczają
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
No właśnie mam zamiar to zrobić ale dopiero po świętach..A co do przekaźnika to może go rozłączać przez to że właśnie pcha paliwo z powietrzem zamiast normalnie.. Przed wymianą pompy paliwo podawał normalnie..
[ Dodano: Wto Kwi 10, 2012 05:53 ]
Witam. Tak sobie dziś myślałem że jak odłączyłem przewód który zasysa ze zbiornika przy chłodnicy paliwa i tam podłączyłem pompe to paliwo dobrze zasysał więc w zbiorniku chyba jest wszystko ok. Hmm to może coś nie tak jest z chłodnicą? są tam jakieś zawory zwrotne albo coś tego typu? Można ją jakoś pominąć tak żeby bezpośrednio podłączyć się pod zbiornik? Mógł bym wtedy wykluczyć uszkodzenie samych przewodów i zawęzić moje poszukiwania:)
[ Dodano: Wto Kwi 10, 2012 21:33 ]
No i zrobiłem dokładnie tak jak mówiłem zalałem do pełna i nic dalej to samo. Sprawdziłem przewody paliwowe i są ok. Czyż by regulator ciśnienia paliwa?? Na jakiej zasadzie on działa??
A może pompa którą zamontowałem ma słaby wydatek i dlatego. Ale ta wcześniej była zatarta całkowicie i silnik normalnie pracował.. powoli ręce mi opadają..;/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum