Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45/MG ZS] Wysprzęglik , pompa , sprzęgło ?Jak zdiagnozowac
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45/MG ZS] Wysprzęglik , pompa , sprzęgło ?Jak zdiagnozowac
Autor Wiadomość
Bartek8508 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 139
Skąd: Szczecin



Wysłany: Pią Sty 20, 2012 13:01   

Ja miałem zatartą łapę. Przesmarowanie jej pomogło. Sprzęgło łapie ciągle bardzo wysoko ale chodzi płynnie. Ja u mechanika zapłaciłem 400zł za robotę.
_________________
Nigdy nie kupię auta na "F"... miałem więc Fiata a teraz mam Peugeota :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 20, 2012 13:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Mar 14, 2012 02:04   

Bartek8508 napisał/a:
Ja u mechanika zapłaciłem 400zł za robotę.


Rozumiem, że te 400pln zapłaciłeś za zwalenie skrzyni, demontaż łapy, wyczyszczenie i nasmarowanie jej i ponowny montaż skrzyni :taa: Bo jeżeli zapłaciłeś za kilkukrotne psiknięcie WD-40 i rozruszanie łapy, to sporoooooooooooooo przepłaciłeś :szok: A po tym drugim zabiegu, temat szybko wróci- niestety ;/
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 22:36   

Być może była gdzieś taka informacja, ale na nią nie natrafiłam. Czy do ZS'a 2,5 V6 pasuje wysprzęglik od Freelandera z takim silnikiem?
Z góry dziękuję za odpowiedź
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Kwi 08, 2012 10:40   

Sam wysprzęglik będzie pasował, jedynie układ samych przewodów jest min. inny:

http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-UUB000040

i dla porównania od Freelka:

http://allegro.pl/land-ro...2212995655.html

Czyli, jeżeli przewody masz u siebie w porządku, wystarczy zrobić taki myk, jak zaprezentował kolega w tym temacie:

http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 09:51   

Czyli bez kombinowania nie podejdzie. Jedynie oryginał zostaje, tak?
A pompka?
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 10:35   

Wygląda identycznie, więc będzie pasować. A w sumie to co się dzieje, że pytasz ? Co się uwaliło ??
 
 
brodawski 



Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 11:58   p

Ostatnio miałem problem z wrzuceniem jakiegokolwiek biegu po chwili wszystko wróciło do normy aż do wczoraj znowu biegi zaczęły ciężej wchodzić a jak pompuje sprzęgłem jest lepiej a na pompce sprzęgła widać płyn czy wymianie podlega pompka czy wystarczy ja odpowietrzyć
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 12:53   

brodawski,
Szukaj takich info w dziale R75. Na początek szczególnie polecam tematy:
1. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=54757
2. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=63958
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 13:00   

Kasjo, to zadne kombinowanie... 5 min roboty z szukaniem narzedzi ;) nie wiem jakie sa twoje zdolnosci manulne, ale sadze ze sobie smialo poradzisz ;) zamiana przewodu jest dziecinnie prosta...

Jedyne przeciwskazanie to zepsuty przewod. Jezeli Twoj przewod jest ok i masz dostep do pompki od frelka, to bierz i sie nie wahaj ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
brodawski 



Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 13:05   

pomóżcie czytałem już wszystko na tym forum o pompce już nic nie wiem
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 13:09   

brodawski - po pierwsze udzielasz sie w kaciku o 45 ;) w kaciku o 75 jest masa tematow, zajrzyj do tychprzyklejonych FAQ na gorze, potem poszukaj... bo temat pompki w 75 jest bardzo dokladnie opisany i rozne wersje i warianty. A jak nie znajdziesz swojego problemu , zaloz tam odpowiedni watek ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 13:56   

Jak padła w 45 to ja polecam przerobić to na takie coś od Civica:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=74056
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 14:10   

No nie denerwujcie mnie, ok, bo tylko ciśnienie mi skacze. Jak mam sama to zrobić?
Od dwóch tygodni nie mam auta, bo nierozgarnięci mechanicy nie potrafią naprawić.
A stało się to, że biegi mi nie chciały wchodzić. Z wyjmowaniem też coraz częściej był problem.
Zaprowadziłam auto. Skrzynię na próżno zrzucili, po czym stwierdzili, że to wspornik od wysprzęglika. Nie umieli tego znaleźć i kupić. Zadzwoniłam do ART-BIZAR i kupiłam nowe. U innego gościa kupiłam klips od wysprzęglika, bo brakowało go u mnie. Zawiozłam go im. No i niestety do świąt mi auta nie zrobili. Jutro zadzwonię tam, może pojadę, aczkolwiek jest to dla mnie niemałym problemem, bo nie mam kogo z Frankiem zostawić. Chciałam być przygotowana na rozmowę z nimi, bo czuję, że ta ich diagnoza jest po prostu nie trafiona i że skończy się to wymianą wysprzęglika lub pompki. Dlatego pytam.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
brodawski 



Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 5



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 14:38   

monika a jakie masz objawy pompka ci cieknie po pompowaniu pedalem??
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 15:01   

brodawski, po pierwsze, imiona to wypada pisać wielkiej litery.

Po drugie już Ci koledzy powiedzieli, że to nie ten dział i zupełnie inna bajka.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 18:32   

A czy biegi na zimnym chodzily lepiej , np niz po zagrzaniu auta i jezdzie w cyklu miejskim ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 18:48   

Raczej bez różnicy.
Na wyłączonym silniku chodziły normalnie, żadnych zgrzytów ze skrzyni itd.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
adams91 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 49



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 19:28   

niech wymienia plyn na dot 4 bo stary mogl stracic swoje wlasciwosci i pompka nie ma sily dociskac lapy sprzegla.
A mozna sprawdzic to tak jeden siedzi w sam. na odpalonym silniku próbuje wrzucac biegi i gdy dalej nie wchodza drugi pod maska dociska dalej lape, jezeli biegi po docisnieciu lapy zaczynaja wchodzic ladnie wystarczy nawet (2-3mm) to objaw konczacej sie pompki lub stary plyn:)
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Kwi 09, 2012 23:16   

kasjopea napisał/a:
Zaprowadziłam auto. Skrzynię na próżno zrzucili, po czym stwierdzili, że to wspornik od wysprzęglika


Moje problemy ze sprzęgłem zaczęły sie od tego samego- odgięty wspornik wysprzęglika ( wziąłem zimą sporą bryłę lodu między koła ) , u Brt'a na kanale przy współpracy z młotkiem i śrubokrętem ślusarskim przywróciliśmy mu jego fabryczny kształt i sprzęgło wróciło. Ale jak sie okazało w dośc krótkim czasie, przyczyna była jeszcze jedna- zatarta łapa sprzęgła. Przy okazji wymiany sprzęgła łapa została zdemontowana, wyczyszczona z rdzy, przesmarowana, włozona na swoje miejsce i posłuży kolejne 200kkm albo i więcej, bo zabezpieczyłem ją takim gumowym peszlem i zapodałem weń smar grafitowy, coby się tam woda nie dostawała :)
Amen.
 
 
Browario 



Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 9
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 11:14   

Witajcie. U mnie padł przewód i przepuszcza płyn na tym złotym elemencie posrodku przewodu od sprzęgła, moge cały ten przewód zastapić innym i pominąc to cos złotego ? Czy jest to niezbędne w tym ukladzie ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] sprzęgło pompa wysprzęglik problem z biegami
irek42 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Nie Gru 10, 2017 21:25
irek42
Brak nowych postów [rover 416]sprzęgło wysprzęglik?
adam26xx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Mar 13, 2010 19:12
Gość
Brak nowych postów [R400 1.6si r99] Kłopot z biegami; sprzęgło, wysprzęglik?
AVF Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Sob Kwi 24, 2010 09:34
dzelo23
Brak nowych postów [R400] Pompa wysprzęglik
JohnnyB Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Cze 20, 2008 12:31
JohnnyB
Brak nowych postów [R45] Pompa i wysprzęglik od R600?
Bartek8508 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sob Maj 24, 2014 20:46
asztera26



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink