Witam. Jak kilka tematów niżej można przeczytać myślę o zmianie swojego Si na Ti z racji, że mój roverek jest w stanie agonalnym i muszę zmienić.
A więc pytanie dotyczy czy są jakieś auta konkurencyjne dla 620Ti. Chodzi o auta mniej więcej tej samej klasy i w tej samej cenie z turbo lub podobną mocą. Najlepiej jakby auta były zbliżone rozmiarami do siebie. Po prostu konkurencja dla Rover'ka aby może mieć jakąś alternatywę gdyby nie udało się znaleźć ładnego Ti. (Saab 93 od razu mówię, że odpada a na 9-5 to trzeba więcej kasy wydać także czekam na wasze pomysły)
Hehe. Wiesz co. H22 mało rozwojowy silnik. Jakby mi brakowało mocy to zeby uturbić trzeba od razu okuć bo on dużo nie wytrzymuje a ciężko jest o kute gary i inne pierdoły do h22. Dużo łatwiej do B serii.
No i ty pewnie z 10k tyś chciał za tego rowerka twojego bo jakby nie patrzeć to accordy z h22a tyle chodzą.
10k jeszcze nie oszalałem
myślę że w okolicach 6-7 tyś bo jest parę rzeczy to zrobienia.
No ale skoro Ci nie odpowiada to spoko to przecież tylko taka propozycja
Pozdro
EquinoX zaznacz na allegro accord V i wpisz h22 i zobaczysz ile chcą za takie zeSWAP'owane accordy. A rover w końcu to też acco także ja bym puścił za tyle co accordy z h22.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 12:41
Kozik napisał/a:
Volviaki są ciekawą propozycją, nie wyglądają na szybkie a są
no ja bym polecił S40 z 1.9 T4 w sedanie to chyba poniżej 7s do setki robi, seria 200KM, bardzo podatny na tuning silnik, trwały tylko nie znosi gazu, ale rover'ovskie Ti też podobno .
no ja bym polecił S40 z 1.9 T4 w sedanie to chyba poniżej 7s do setki robi, seria 200KM
dobry żart z tym poniżej 7 sek do tego silnik mocno wysilony i podatny na awarie... to nie są stare benzynowe jednostki które wytrzymywały po 400KM na serii...
szylozbi patrzyłem na niego ale właśnie ten środek. Przełożenie wnętrza niby to nie problem ale pozostaje podłoga w szarym odcieniu no i ostatnio jak rozbierałem deske rozdzielczą w swoim R to nie mam zapału do rozbierania od nowa owej deski.
A kolor budy. Coś by się z niego wyciągnęło. Nie wiem co ale byśmy coś zrobili .
S40. Fajne z zewnątrz i prosty i szybki lift można zrobić i relatywnie młodo wygląda ale ten środek to już nie jest to. Już wolałbym środek saab'a 9-5 i zresztą całego 9-3 2.3T (nawet nie musi być aero) ale niestety mój obecny fundusz tego nie obejmuje. Chyba, że szybko uda mi się znaleźć inna prace i budżet mi się zwiększy bo wtedy saab byłby dobry ale przyspieszenie nawet w wersji Aero (250kM) to jest muł w porównaniu do Ti.
Fajne auto ale zmulone.
Myślę, myślę, myślę i wymyśliłem, że zostaje przy wersji 620Ti i teraz trzeba po prostu znaleźć dobrego Ti w normalnej cenie. Klimatronik, komp. pokładowy i inne podgrzewane dupy i wszystko już sobie zrobie made in home jeśli nie znajdę ori także wiem co i jak i już cała koncepcja jest na to auto.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Kwi 14, 2012 18:00
dobryziom, 7.1 miało T4 v40 w kombi, więc logiczne że lżejszy sedan powinien mieć mniej, na forum wszyscy właściciele chwalili T4, ale co tam oni wiedzą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum