Może ktoś pomoże. Chcę kupić wkładkę filtra i nie wiem jakiej firmy jest najlepsza.
Dwie propozycje poniżej, a może zaproponujecie coś jeszcze lepszego. Auto to co prawda nie Rover, ale myślę, że to znaczenia nie ma.
http://allegro.pl/bmw-m5-...2262905691.html http://allegro.pl/pipercr...2227127155.html
Może ktoś zna lepszy sposób na dotlenienie silnika M62 w BMW?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Były jeszcze na pewno inne tematy bo sam się w nich wypowiadałem. Wkładkę filtra miałem, 2stówy wydałem i uważam, ze bezsensownie. Nie wiem jak w V8 ale w R4 żadnych przyrostów odczuwalnych nie uświadczyłem, a filtr mimo, ze wielorazowy ogólnie wychodzi o wiele drożej. Przy zwykłym za 30zł to w cenie K&N i zestawu do czyszczenia masz ponad 10 zwykłych.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:54
Ja jeżdżę trochę już na pipercrossie panelowym i nic złego się nie dzieje. Kwestia za ile możesz go mieć - dawać nie wiadomo ile za to nie ma sensu. Mnie to wyszło w UK ze 3 orginalne filtry papierowe w pl więc się już zwróciło i nie często trzeba tam zaglądać. Najlepiej cedzi brud papier oczywiście. Ogólnie mocy Ci to nie doda ale nie zepsuje na pewno. Taki bajer dla bajeru raczej. Brytole jak kupowałem to bardzo polecali Pipera oraz ITG - coś tam ta gąbka ponoć lepiej przepuszcza od innych. Pozdr!
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
mzas nie pisałbym tego gdybym nie miał nic do wniesienia w temat, ja udowodniłem że wkładka kn jest lepsza niż jakiś markowy stożek czy zwykły filtr (pomiary)
ten kolega od BMW przerabiał kiedyś swoją skodę felicję i wycyckał z niej ok 160KM (silnik 1.6)
on nie robi modów jeśli to nie ma być na plus a wkładki do M5 do najtańszych raczej nie należą, myślę że sprawdził to
mzas nie pisałbym tego gdybym nie miał nic do wniesienia w temat, ja udowodniłem że wkładka kn jest lepsza niż jakiś markowy stożek czy zwykły filtr (pomiary)
Możesz podrzucić link do pomiarów? Rozumiem pomiary robione bez zjazdu z rolek nowy seryjny filtr vs nowa wkładka? ZTCP właśnie taki pomiar miał robić Markzo w ZSie ale chyba nie zdążył.
Cytat:
on nie robi modów jeśli to nie ma być na plus a wkładki do M5 do najtańszych raczej nie należą, myślę że sprawdził to
Kosztuje tyle samo ile do innych aut
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, niestety nie mam przy sobie tych pomiarów ale jak będę u gościa na hamowni to poproszę o wydruki, niestety tyle tych pomiarów było, że nie sposób wszystko drukować
[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 20:51 ]
Pływak napisał/a:
Rozumiem pomiary robione bez zjazdu z rolek
jeśli coś porównuję to tylko bez zjazdu z rolek i pomiary od siebie nie oddalone dalej jak 2h no i powtarzalne
Pływak, niestety nie mam przy sobie tych pomiarów ale jak będę u gościa na hamowni to poproszę o wydruki, niestety tyle tych pomiarów było, że nie sposób wszystko drukować
Na maila wysłać wyników nie moze? Ja jak ostatnio byłem na hamowni to dostałem wydruk w łapę, a w domu już na mailu czekała wersja elektroniczna wykresu.
Kozik napisał/a:
jeśli coś porównuję to tylko bez zjazdu z rolek i pomiary od siebie nie oddalone dalej jak 2h no i powtarzalne
Tak pytam bo z olejem to porównywałeś przechodzony vs nowy i to w sporym odstępie czasu Ja pomiaru na wkładcę nie robiłem ale przyrost jeśli w ogóle był to pewnie minimalny. Większość porównań jakie widziałem czy to stożka czy wkładki sportowej to były wyniki rzędu +/- 1-2KM
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Tak pytam bo z olejem to porównywałeś przechodzony vs nowy i to w sporym odstępie czasu
jeśli chodzi o olej to prawda ale nie za bardzo była inna możliwość, ale ostatnie pomiary na liqui były robione na oleju z przebiegiem ok 6 tys i jest więcej niż pół roku różnicy w pomiarach.
Pływak napisał/a:
Na maila wysłać wyników nie moze? Ja jak ostatnio byłem na hamowni to dostałem wydruk w łapę, a w domu już na mailu czekała wersja elektroniczna wykresu.
kompa od hamowni nie ma podłączonego do neta ze względów bezpieczeństwa, gość ma trochę więcej roboty bo montuje LPG więc wg mnie nie ma czasu na pierdoły a Ciebie to i tak ciężko przekonać wiec ciśnienia nie będę robił i zrobię to na spokojnie
ja z ostatnich pomiarów wydruk dostałem w łapę i wrzuciłem go na forum, pomiarów robiłem tyle że nie chce mi się każdego drukować, są do wglądu w maxiservice
pomiary robione na zwykłym filtrze wyglądały normalnie, na gównianym stożku gorzej niż na zwykłym filtrze, na stożku simota ze zrobionym dolotem wyniki były lepsze niż na ori filtrze ale gorsze minimalnie niż na wkładce
wg mnie nie ma sensu prowadzić więcej dyskusji bo rozmawiamy tutaj o BMW a nie o jakimś Roverze
kompa od hamowni nie ma podłączonego do neta ze względów bezpieczeństwa, gość ma trochę więcej roboty bo montuje LPG więc wg mnie nie ma czasu na pierdoły a Ciebie to i tak ciężko przekonać wiec ciśnienia nie będę robił i zrobię to na spokojnie
Po prostu nie łykam wszystkiego co ludzie piszą na forach jak młody pelikan zawsze biorę poprawkę
Nic nie pisałem też , ze masz robić ciśnienie i chce na już wykresy Napisałem tylko, ze wersja cyfrowa jest wygodniejsza, a że koleś się boi podłączenia do sieci to już inna sprawa
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jeżeli nie chcesz filtrona lub czegoś standardowego to zakupiłem K&N i jest dobrze
Koszt około 178 zł w sieci intercars bo na necie czasami widziałem po 200-220
W FeuVert kupiłem Filtrona za 30zł, po przeczytaniu wszystkich wątków stwierdziłem, że jeżeli chodzi o powietrze to najlepiej założyć kompresor
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
hehe kompresor dobre pewnie że było by dobrze tylko jeszcze takich wynalazków w roverze nie widziałem,spalanie wzrosłoby pewnie z 20-30% i chyba nasza biedna uszczelka by tego nie wytrzymała....ale jedno jest pewne byłaby kupa frajdy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum