Forum Klubu ROVERki.pl :: [All Cars] Wkładka filtra jaka?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[All Cars] Wkładka filtra jaka?
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:17   [All Cars] Wkładka filtra jaka?

Może ktoś pomoże. Chcę kupić wkładkę filtra i nie wiem jakiej firmy jest najlepsza.
Dwie propozycje poniżej, a może zaproponujecie coś jeszcze lepszego. Auto to co prawda nie Rover, ale myślę, że to znaczenia nie ma.
http://allegro.pl/bmw-m5-...2262905691.html
http://allegro.pl/pipercr...2227127155.html
Może ktoś zna lepszy sposób na dotlenienie silnika M62 w BMW?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:32   

Ja bym brał KN, już w paru dyskusjach widziałem posty ludzi którzy mówili że mają i jest ok, a tej drugiej firmy nie znam :wink: .
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:38   

Albo KN albo oryginał. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 12:46   

Było już na forum o wkładkach i jak poszukasz będziesz wiedział dlaczego lepiej kupić zwykły dobry filtr.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 13:19   

Znalazłem tylko to http://forum.roverki.eu/v...light=wk%B3adka ale już po przeczytaniu stwierdzam, że jednak pozostanę przy filtrze z NorAuto za 30zł.
Dzięki!
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 13:34   

Były jeszcze na pewno inne tematy bo sam się w nich wypowiadałem. Wkładkę filtra miałem, 2stówy wydałem i uważam, ze bezsensownie. Nie wiem jak w V8 ale w R4 żadnych przyrostów odczuwalnych nie uświadczyłem, a filtr mimo, ze wielorazowy ogólnie wychodzi o wiele drożej. Przy zwykłym za 30zł to w cenie K&N i zestawu do czyszczenia masz ponad 10 zwykłych.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:54   

Ja jeżdżę trochę już na pipercrossie panelowym i nic złego się nie dzieje. Kwestia za ile możesz go mieć - dawać nie wiadomo ile za to nie ma sensu. Mnie to wyszło w UK ze 3 orginalne filtry papierowe w pl więc się już zwróciło i nie często trzeba tam zaglądać. Najlepiej cedzi brud papier oczywiście. Ogólnie mocy Ci to nie doda ale nie zepsuje na pewno. Taki bajer dla bajeru raczej. Brytole jak kupowałem to bardzo polecali Pipera oraz ITG - coś tam ta gąbka ponoć lepiej przepuszcza od innych. Pozdr!
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 15:14   

Bumelant napisał/a:
Taki bajer dla bajeru raczej.

Wszystko w temacie.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 16:37   

Perez, mój kolega ma BMW M5 i ma wkładki K&N - jest zadowolony
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
mzas 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 127
Skąd: Warszawa

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 17:15   

Perez, kolega kolegi mojego kolegi ma BMW M3 i miewał różne wkładki i jedyne co się powiększyło przez to, to debet na jego koncie :mrgreen:
_________________
SPRZEDAM -- MG ZS 180 -- !
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 17:28   

mzas nie pisałbym tego gdybym nie miał nic do wniesienia w temat, ja udowodniłem że wkładka kn jest lepsza niż jakiś markowy stożek czy zwykły filtr (pomiary)
ten kolega od BMW przerabiał kiedyś swoją skodę felicję i wycyckał z niej ok 160KM (silnik 1.6)
on nie robi modów jeśli to nie ma być na plus a wkładki do M5 do najtańszych raczej nie należą, myślę że sprawdził to
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 19:19   

Kozik napisał/a:
mzas nie pisałbym tego gdybym nie miał nic do wniesienia w temat, ja udowodniłem że wkładka kn jest lepsza niż jakiś markowy stożek czy zwykły filtr (pomiary)

Możesz podrzucić link do pomiarów? Rozumiem pomiary robione bez zjazdu z rolek nowy seryjny filtr vs nowa wkładka? ZTCP właśnie taki pomiar miał robić Markzo w ZSie ale chyba nie zdążył.

Cytat:
on nie robi modów jeśli to nie ma być na plus a wkładki do M5 do najtańszych raczej nie należą, myślę że sprawdził to

Kosztuje tyle samo ile do innych aut :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 19:51   

Pływak, niestety nie mam przy sobie tych pomiarów ale jak będę u gościa na hamowni to poproszę o wydruki, niestety tyle tych pomiarów było, że nie sposób wszystko drukować ;)

[ Dodano: Sro Kwi 18, 2012 20:51 ]
Pływak napisał/a:
Rozumiem pomiary robione bez zjazdu z rolek


jeśli coś porównuję to tylko bez zjazdu z rolek i pomiary od siebie nie oddalone dalej jak 2h no i powtarzalne
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 20:03   

Kozik napisał/a:
Pływak, niestety nie mam przy sobie tych pomiarów ale jak będę u gościa na hamowni to poproszę o wydruki, niestety tyle tych pomiarów było, że nie sposób wszystko drukować ;)

Na maila wysłać wyników nie moze? Ja jak ostatnio byłem na hamowni to dostałem wydruk w łapę, a w domu już na mailu czekała wersja elektroniczna wykresu.

Kozik napisał/a:

jeśli coś porównuję to tylko bez zjazdu z rolek i pomiary od siebie nie oddalone dalej jak 2h no i powtarzalne


Tak pytam bo z olejem to porównywałeś przechodzony vs nowy i to w sporym odstępie czasu ;) Ja pomiaru na wkładcę nie robiłem ale przyrost jeśli w ogóle był to pewnie minimalny. Większość porównań jakie widziałem czy to stożka czy wkładki sportowej to były wyniki rzędu +/- 1-2KM
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 21:05   

Pływak napisał/a:
Tak pytam bo z olejem to porównywałeś przechodzony vs nowy i to w sporym odstępie czasu


jeśli chodzi o olej to prawda ale nie za bardzo była inna możliwość, ale ostatnie pomiary na liqui były robione na oleju z przebiegiem ok 6 tys i jest więcej niż pół roku różnicy w pomiarach.

Pływak napisał/a:
Na maila wysłać wyników nie moze? Ja jak ostatnio byłem na hamowni to dostałem wydruk w łapę, a w domu już na mailu czekała wersja elektroniczna wykresu.


kompa od hamowni nie ma podłączonego do neta ze względów bezpieczeństwa, gość ma trochę więcej roboty bo montuje LPG więc wg mnie nie ma czasu na pierdoły a Ciebie to i tak ciężko przekonać wiec ciśnienia nie będę robił i zrobię to na spokojnie ;)

ja z ostatnich pomiarów wydruk dostałem w łapę i wrzuciłem go na forum, pomiarów robiłem tyle że nie chce mi się każdego drukować, są do wglądu w maxiservice

pomiary robione na zwykłym filtrze wyglądały normalnie, na gównianym stożku gorzej niż na zwykłym filtrze, na stożku simota ze zrobionym dolotem wyniki były lepsze niż na ori filtrze ale gorsze minimalnie niż na wkładce

wg mnie nie ma sensu prowadzić więcej dyskusji bo rozmawiamy tutaj o BMW a nie o jakimś Roverze ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 21:23   

Kozik napisał/a:
kompa od hamowni nie ma podłączonego do neta ze względów bezpieczeństwa, gość ma trochę więcej roboty bo montuje LPG więc wg mnie nie ma czasu na pierdoły a Ciebie to i tak ciężko przekonać wiec ciśnienia nie będę robił i zrobię to na spokojnie ;)

Po prostu nie łykam wszystkiego co ludzie piszą na forach jak młody pelikan zawsze biorę poprawkę :)

Nic nie pisałem też , ze masz robić ciśnienie i chce na już wykresy ;) Napisałem tylko, ze wersja cyfrowa jest wygodniejsza, a że koleś się boi podłączenia do sieci to już inna sprawa :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
osarro 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 496
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 22, 2012 21:33   

Jeżeli nie chcesz filtrona lub czegoś standardowego to zakupiłem K&N i jest dobrze :)
Koszt około 178 zł w sieci intercars bo na necie czasami widziałem po 200-220
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Maj 23, 2012 03:01   

W FeuVert kupiłem Filtrona za 30zł, po przeczytaniu wszystkich wątków stwierdziłem, że jeżeli chodzi o powietrze to najlepiej założyć kompresor ;)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
osarro 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Sie 2010
Posty: 496
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 24, 2012 19:58   

hehe kompresor dobre :D pewnie że było by dobrze tylko jeszcze takich wynalazków w roverze nie widziałem,spalanie wzrosłoby pewnie z 20-30% i chyba nasza biedna uszczelka by tego nie wytrzymała....ale jedno jest pewne byłaby kupa frajdy :D
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pią Maj 25, 2012 06:17   

osarro, ale tu nie o k-serię chodzi tylko o v8 z bmw, taka tam drobna różnica...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 620 Ti] Sportowa wkładka K&N Efekty
wojtas_77 Tuning mechaniczny 8 Czw Sty 06, 2011 10:37
Kamil79
Brak nowych postów [R75] Adapter filtra oleju
szpynior Tuning mechaniczny 2 Wto Maj 07, 2013 19:12
szpynior
Brak nowych postów [R75] Wkładki filtra powietrza od K&N
Dam-Kam Tuning mechaniczny 35 Czw Wrz 18, 2014 14:16
MiReK
Brak nowych postów Obudowa filtra powietrza
dodatkowy dolot?
funfel Tuning mechaniczny 6 Sro Maj 20, 2009 05:31
funfel
Brak nowych postów [r 400 sd] ADAPTER FILTRA OLEJU
GREG. Tuning mechaniczny 2 Sro Mar 30, 2011 22:31
GREG.



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink