Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover214] szarpanie - kupa kasy na naprawę a....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover214] szarpanie - kupa kasy na naprawę a....
Autor Wiadomość
tjomek 



Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: Krzeszów



  Wysłany: Czw Maj 03, 2012 23:48   [Rover214] szarpanie - kupa kasy na naprawę a....
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

To ja zacznę od początku... kupiłem sobie roverka już dość dawno potem przerobiłem go na LPG, standardowa eksploatacja, naprawy jakieś po drodze ale wszystko do zniesienia... aż tu nagle kiedyś uszczelka pod głowicą więc swoim zwyczajem pojechałem do mechanika kazałem zrobić wszystko przy tym żeby było ok i tak głowica zrobiona rozrząd zrobiony jakies tam uszczelniacze i pompa i to co mechanik uznał za stosowne... koszt naprawy ponad 2000 zł.

Po trzech dniach pojawiło się straszne szarpanie samochodu, zaniepokojony tym że to może być od ów głowicy pojechałem do tego samego mechanika i kazałem z tym zrobić auto siedziało tam 3 dni oni sprawdzali po kolei kable cewkę czyścili o ile dobrze pamiętam coś w gaźniku wymienili kopułkę i palec i autko hulało... przez miesiąc koszt naprawy 450 zł.

trzy dni temu auto zaczęło szarpać gdy wracałem od dziewczyny (późna nocą), więc po powrocie do domu otworzyłem maskę żeby zobaczyć na kable bo nic innego mi do głowy nie przychodzi i rzeczywiście są iskry na kablu od cewki do kopułki więc niezwłocznie na drugi dzień zamówiłem kable przez święta dostałem je dopiero wczoraj dziś założyłem i jadę - zdecydowana poprawa ale... znów zaczyna szarpać!!! ;( tak przejeździłem dzień dzisiejszy właśnie wróciłem do domu i otworzyłem maskę patrze a na kablu od cewki do kopułki który dziś założyłem (bosch) znów mam isky...

dodam że cewka kiedyś już była wymieniana, ostatnio mechanik podobno ją sprawdził i jest dobra a kopułka była wymieniona miesiąc temu

proszę pomocy :[
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 03, 2012 23:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kondzio508 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 400
Skąd: B-stok



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 04:44   

tjomek, większosc problemów z szarpaniem to własnie przyczyna padającej cewki , ona nie musi paść całkowicie choć umnie raz tak było , może nie dawać odpowiedniej iskry i tak to bedzie wygladało .

Kup na szrocie cewkę za 10 zł. z poloneza 1,4 GLI podłącz na krótko gdziesz na górze silnika koło kielicha amortyzatora naprzykład , i zobacz czy to rozwiąrze problem ale daję 90 % ze tak .
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Maj 04, 2012 06:46   

tjomek napisał/a:
.. koszt naprawy ponad 2000 zł.


drogo

tjomek napisał/a:
a na kablu od cewki do kopułki który dziś założyłem (bosch) znów mam isky...


bosche to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie, NGK są lepsze, ale jak już kupiłeś to proponuję następującą operację wykonać, obwiń ten nowy kabel "Janem Niezbędnym" (folia aluminiowa) potem dokładnie obwiń izolacją i sprawdź wtedy,

ja w BMW gdzie kable były dość drogie a kumpel nie miał kasy na zakup obwinąłem mu w ten sposób i problem ustał ;) tylko nie miałem jana niezbędnego tylko folię aluminiową samoprzylepną
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 07:45   

Fajnego masz mechanika. Dlatego dużo rzeczy lepiej zrobić samemu:) proponuje odkręcić także kopułke bo jeżeli masz styki aluminiowe to prawdopodobnie już zaśniedziały. Ja miałem tak. Szarpie bardzo i w różnych obrotach? Czy w wilgotne powietrze?
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 04, 2012 12:32   

tjomek, posłuchaj kolegów co piszą wyżej. A ja od siebie jeszcze dodam, znajdź sobie innego mechanika. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200 SDi] wąż intercoolera sposoby na naprawę
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Nie Paź 03, 2010 19:17
Nilbul
Brak nowych postów [Rover214] Gdzie ma OBD ?
Iped Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Lip 31, 2019 06:35
dawidd
Brak nowych postów [Rover214,1.4benz,96r]
Jaki pasek klinowy
eunika Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Mar 06, 2009 11:43
Brt
Brak nowych postów [rover214] problemy z chłodzeniem
bogusz333 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 15 Pon Lip 09, 2012 18:16
bogusz333
Brak nowych postów [Rover214] Wymiana amortyzatorów - jak się przygotować
dirtdaras Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Wto Sie 19, 2014 16:07
dirtdaras



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink