Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Nie wchodzi na obroty.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Nie wchodzi na obroty.
Autor Wiadomość
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 14:14   [R45]Nie wchodzi na obroty.
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam
Mam problem autko nie wchodzi mi na 3000obr i wyżej. Generalnie tak jak by mu paliwo odcinało. A na luzie jak gazuje do tylko do 4000 obr wchodzi.
Odpiąłem przepływke i jest tak samo. Pytanie czy może to być wina zapchanego filtra.
Czy to coś bardziej poważnego...


Pozdrawiam
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 14:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:13   

Filtr to jedna z opcji ale najtansza i najlatwiejsza do wyeliminowania
 
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:21   

Dodam, że ok 2 tygodnie temu wlałem "zlewki" benyznki. Ostało nam się z Mauzera w którym przechowywaliśmy paliwo. I nie było pierwszej klasy. Zastanawiam się właśnie czy może filtr albo hmm może Pompa Paliwa...

Czekam na propozycje.
PS. Raczej podpinanie pod kompa odpada....

Pozdrawiam
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 16:30   

NiceMan napisał/a:
"zlewki" benyznki

a nie ropy??
 
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 19:50   

Ropy ^^. Mój błąd.

PS. Nikt nie ma pomysłu co to mogło by być oprócz Fitra Paliwa...


Pozdrawiam
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 28, 2012 07:18   

NiceMan napisał/a:
Nikt nie ma pomysłu co to mogło by być oprócz Fitra Paliwa...

no to moze byc wszystko, zapchane przewody, problem z pompa, problem z wtryskami, blad wtrysku sterujacego, problem z map sensorem. ale najpierw sprawdz ten filtr bo to i tak co jakis czas do wymiany
 
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Wrz 28, 2012 10:12   

PS. Raptile nie wiem czy żartował czy nie ale mówił coś o jakimś czujniku hamulca...
Miałem niby kręcić auto do 3tyś obr i nacisnąć hamulec. Nie było reakcji :P
Ciekawe czy to tylko żart czy prawda...


Pozdro
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 11:12   

NiceMan napisał/a:
PS. Raptile nie wiem czy żartował czy nie ale mówił coś o jakimś czujniku hamulca...
Miałem niby kręcić auto do 3tyś obr i nacisnąć hamulec. Nie było reakcji
Ciekawe czy to tylko żart czy prawda...

NiceMan,
U mnie też nic się nie dzieje - więc po prostu w iDT inaczej to musieli zrobić niż u Rapta w SDi ;-)
 
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 11:55   

Dodatkowe info :P
Auto jak wchodzi na obroty 3k odcina paliwo i auto zaczyna kopcić na biało...

Pozdrawiam
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 18:03   

Może silnik pracuje w trybie awaryjnym?
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 18:55   

Hmm tego nie wiem. Nawet jak by pracował to zostaje T4.. Tragedia ;/
Nie chce mi sie jechać do Fatimeksu. Ci z wrocka wiedzą ocb...


Pozdro
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 29, 2012 21:10   

NiceMan, nikt nie chce jechać do Fatimexu :D
Przy trybie awaryjnym powinna się świecić kontrolka "check engine", ale być może masz ja przepaloná. Moze ten watek Ci pomoże, silnik chyba taki jak Twój: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=82170
W 2 poście jest napisane co warto sprawdzić.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Wrz 30, 2012 08:52   

Pełne informacje o autku:

Auto jest ŻWAWE do 2.5k obr. Później odcina mu jak by paliwo. Zwalnia go i nagle znowu dostaje buta. I tak w kółko. Przy tym dymi na biało.
Na jałowym biegu wkręca się tak do max 3.8k i potem spadają obroty i znowu wchodzi.
Ale do 2.5k obr ma pierdnięcie... Kontrolki są raczej sprawne. Bo niedawno się świeciły. Ale błędy zostały usunięte. Wynikały one ze zmiany rozrządu.


Pozdrawiam
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
Pawel_416 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 114
Skąd: Sanok/Ateny

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 01, 2012 17:47   

hej
jak dalej masz ten problem,to moze zajrzyj pod kopułkę z kablami od świec,jest tam palec który się obraca,i się przetarł :)
u mnie było to samo,sprawdz to :)
_________________
Pavlo
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Paź 01, 2012 18:23   

Paweł mowa o dieslu :roll:
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 09:06   

bociannielot, ale u niego to samo było więc niech sprawdzi tę kopułkę ...

A tak na poważnie.
NiceMan, Ale spadają tak bardzo sztucznie jakby ktoś nacisnął przycisk OFF czy tak raczej pyka jak stary ciągnik? Mi się tak działo jak oranżada w filtrze w zimę zamarzła.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 09:22   

alexi, o filtrze wspomniane bylo na poczatku tego postu, ale NiceMan, 2 tygodnie czeka na kolejne odpowiedzi zamiast wymienic najprostsze, nbajtansze i cos co i tak by zaraz wymienial
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 11:14   

No właśnie ja nie wiem na co on czeka. Przecież elegancki Filtr seata ten przegrzewany to z 50 zł chyba kosztuje.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
NiceMan 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 178
Skąd: Wrocław



Wysłany: Wto Paź 02, 2012 16:44   

Panowie spokojnie... Pisałem o wymianie filtra. I to dzisiaj zrobiłem. Przed chwilą.
Ale mówiłem też, że chce wyjeździć to stare paliwo. Aby mieć pewność, że nie zawale znowu filtru i że np przyczyną nie był sam filtr a paliwo.
Po wymianie filtru autko generalnie wchodziło na obroty jak należy. Ale nie miałem okazji przejechać się nim. Ręce za bardzo ufajdane ^^
Co do cięgna. Pytałem bo znajomy mówił, że powinno się ruszać. Więc sam nie wiem. Czytałem na forum, że niby nie powinno się ruszać. Ale parę osób pisało, że im się niby rusza.. Człowiek się gubi


Pozdro
_________________
Niecierpliwy. To moja Wada ^^
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 02, 2012 16:49   

NiceMan napisał/a:
Czytałem na forum, że niby nie powinno się ruszać. Ale parę osób pisało, że im się niby rusza.. Człowiek się gubi

rusza sie sam ten "cyngiel" po odpieciu ciegna. samo ciegno nie powinno sie ruszac nawet na duzych obrotach na luzie. chyba ze mowimy o poruszeniu o 1mm to moze tyle sie da nawet reka
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Cieżko wchodzi na obroty!!
ariel_90 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Lip 01, 2013 10:48
bociannielot
Brak nowych postów [SOLVED] [R45] Nie wchodzi na obroty
leszek95b Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pią Maj 01, 2009 20:40
leszek95b
Brak nowych postów [R416] Silnik sam wchodzi na obroty
Meno Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Sty 22, 2009 19:21
truten23
Brak nowych postów [R400] Nie wchodzi na obroty na biegu
przprzemek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Cze 12, 2008 22:54
Brt
Brak nowych postów [R45 2.0 ITD '01] nie wchodzi na obroty powyżej 4000
d_ario_82 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 44 Sro Sie 17, 2011 21:53
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink