Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 220] Wysokie spalanie- pływak paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 220] Wysokie spalanie- pływak paliwa
Autor Wiadomość
damx16 



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 8



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 11:24   

Auto nie ma chipa. Roverek zbiera się dobrze na średnich obrotach problem się zaczyna do 1200 i powyżej 3000 wtedy czuć jak słabnie, powyżej 4000 jest tragedia. Wcześniej na wolnych obrotach spokojnie wyjezdzalem z podjazdu koło domu a teraz obroty spadają i auto zaczyna szarpać
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 07, 2012 11:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 13:35   

damx16 napisał/a:
powyżej 3000 wtedy czuć jak słabnie, powyżej 4000 jest tragedia
bo to jest dizel a nie v-tec :lol:
Musisz miec cos dlubniete bo 7 s przy 3 osobach na pokladzie to dobry czas , seria ma ok 8.5 s
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
damx16 



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 8



Wysłany: Sro Lis 07, 2012 19:08   

Mówiąc tragedia powyżej 4000 mam na myśli że auto w ogóle nie chce przyspieszać . 3 bieg 4000 rpm i nie chce dalej się rozpędzać wrzucam od razu 5 i auto ciagnie bez problemu dalej. Wcześniej tego nie było.

[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 19:08 ]
Przeglądając forum przyszedł mi do głowy pomysł aby sprawdzić lambde tylko nie wiem czy może to być jej wina skoro roverek normalnie przyspiesza na średnich obrotach
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 07, 2012 22:50   

damx16, w sdi nie ma zadnej lambdy. Kolega zna woguje zasade jezdzenia dizla ? ;) Dizlem sie jezdzi w przedziale w ktorym ma maxymalny moment ( sdi 3,5 tys obr max ) a nie kręcisz go jak benzyne do odciny bo wtedy moment spada na ryj ;]
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 00:55   

zmień pompe na ta ktora szla do wersji SD dokrec troche ogranicznik od cięgła i krec go do 10tys.

[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 23:06 ]
a tak wgl. wiesz do czego sluzy sonda lambda??

[ Dodano: Sro Lis 07, 2012 23:09 ]
a najlepiej nakrec filmik, wrzuc na YT i wklej tu linka. jedz wrzuc 3 bieg, pusc gaz niech zejdzie do niskich obrotów i gaz w deche do końca- pokaz jak auto zachowuje sie przez cały zakres obrotow

[ Dodano: Czw Lis 08, 2012 00:55 ]
Najprawdopodobniej wykres z hamowni bedziesz mial taki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 07:24   

maniu48 napisał/a:
zmień pompe na ta ktora szla do wersji SD dokrec troche ogranicznik od cięgła i krec go do 10tys.


O którym ograniczniku mówisz?
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 09:42   

Tym z przodu pompy o który opiera się cięgło przy max wciśniętym gazie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
damx16 



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 8



Wysłany: Czw Lis 08, 2012 13:17   

Tak czy inaczej auto pali sporo więcej i jest słabsze. Nagram jeszcze ten zacny dymek co zostaje za mną podczas przyspieszania. Coś musi być nie tak.
Znam funkcjonowanie sondy lambda. Mierzy ona ilość tlenu w spalinach i pomaga dobrać dawke paliwa.
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 14:49   

Cytat:
Znam funkcjonowanie sondy lambda. Mierzy ona ilość tlenu w spalinach i pomaga dobrać dawke paliwa.
:ok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
damx16 



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 8



Wysłany: Pon Lis 12, 2012 12:43   

Witam ponownie. Dzisiaj rano zatankować do pełną mojego roverka. Wlalem dokładnie 32.35 litra paliwa a na liczniku było 318 km. Spalanie jest już tragiczne jak dla mnie( ponad 10 l/100 km). poszukuje dobrego mechanika który posprawdza wszystko i wyreguluje pompe. Mieszkam niedaleko Gdowa.
Jeśli ktoś zna jakiegoś szpeca to bardzo proszę o kontakt do niego.
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 12, 2012 15:11   

damx16 napisał/a:
Mieszkam niedaleko Gdowa.


Gdzie to w ogóle jest :D ?

Zalej go do pełna, wyzeruj dzienny licznik kilometrów, wyjeździj do rezerwy i znowu do pełna - z różnicy oblicz ilość spalonego paliwa na ilość przejechany kilometrów :)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
damx16 



Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 8



Wysłany: Wto Gru 11, 2012 15:14   

Zawsze tankuje do pełna i zeruje licznik. Spalanie jest już na pewno ponad 9 litrow a jeżdżę raczej delikatnie. Czy nikt nie zna dobrego mechanika? Oczywiście w mojej okolicy.

[ Dodano: Wto Gru 11, 2012 15:14 ]
Witam mam jeszcze do was małe pytanie. Na chłodnicy roverku (220) są tak mi się wydaje 2 czujniki jeden z lewej drugi z prawej. Nie wiem czy powinny być oba podpisze czy nie ją mam podcięty tylko ten od strony zbiorniczka spryskiwaczy. Do tego drugiego nigdzie nie mogę znaleść kabli. Czy tak ma być? I jeszcze inna sprawa czy ktoś się orientuje jak działa termostat w rover 220 tzn w jakim kierunku przepływa płyn? Czy ten trójka łączący termostat , chlodnice i wchodzący do silnika ma w sobie jakieś zawory zwrotne? Ostatnio zauważyłem że chłodnica nigdy nie jest gorąca albo zimna albo letnia. Dodam zdjęcia
z czujnikiem chlodnicy oraz tym trojakiem.
 
 
K2sprzyk 



Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 11
Skąd: Dalewice



Wysłany: Wto Lut 12, 2013 20:02   

Znalazles jakiegos szpeca ? Bo ja jestem z okolic Proszowic i tez bym chetnie skorzystał. Kocham to auto ale ta milosc powoli robi sie toksyczna zwlaszcza jak jedziemy sie "napic" :P
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Wto Lut 12, 2013 20:22   

Nie wiem czy zauważyłeś, ale ten temat dotyczy Roverka z silnikiem diesla... Twój problem tutaj jakoś nie pasuję. ;) Przeszukaj pod jego kątem forum. Podobne tematy na pewno się już tu pojawiały...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 214] Wysokie spalanie
kaczorek1979 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Pon Lis 03, 2014 22:27
slawo
Brak nowych postów [ROVER 1.1 60KM] WYSOKIE SPALANIE! POMOŻESZ?
h4wki Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sro Wrz 26, 2018 00:54
Saaphyri
Brak nowych postów [r214si] wskaznik paliwa opadł pływak
sabatino12 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Kwi 04, 2012 21:57
Kozik
Brak nowych postów [R214 98r] wskaźnik paliwa nie opada, uszkodzony pływak
Usterki ciąg dalszy...
maco Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Sty 14, 2009 14:29
maco



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink