Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
witam,
serwis klimatyzacji robiłem w maju, mimo że urządzenie nie wykryło nieszczelności w układzie, odnoszę wrazenie, że gzieś mi uciekła spora część czynnika.
Ma ktoś pomysł którędy może uciekac gaz na tyle wolno, żeby to nie zostało wykryte podczas standardowej kontroli?
Kolega mi podpowiedział, że to może być uszczelniacz sprężarki i ta nieszczelność powstaje tylko podczas pracy układu. Teoria o tyle prawdopodobna, że podczas serwisu klimy kontrola szczelności jest przeprowadzana na wyłączonej klimatyzacji
Irek
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 11:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Pon Lip 22, 2013 12:30
klima działa, ale dużo słabiej niż zaraz po wizycie w serwisie. Ponieważ przy kontroli układu wyszło, że nie miałem niemal w ogóle czynnika (zniknął na przestrzeni około jednego roku) stawiam na to, ze teraz też gdzies ucieka
Irek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 12:11
cześć,
wczoraj ponownie zajrzałem do serwisu klimy. Diagnoza - uszkodzone uszczelniacze sprężaki klimy. Koszt naprawy to kwota ok 330 PLN przy założeniu że wałek spręzarki nie ma uszkodzeń, jeśli jest uszkodzony to koszty rosną w okolice 680 PLN.
Pytanie czy ktoś z was miał z czyms podobnym do czynienia, czy warto naprawiać te uszczelniacze, czy może lepiej zaryzykować i kupić używaną sprężarkę, np taką:
http://allegro.pl/sprezar...4228042321.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum