Wysłany: Wto Lut 13, 2007 18:18 Re: Turbo albo kompresor... gubię sie
Cytat:
hmm... ja byłem na Isle Of Wight i jakoś nie zauważyłem żeby jeździli tam
po
dziewiczemu generalnie trochę przereklamowany ten mit o statecznych
anglikach... przynajmniej tak wynika z moich obserwacji
Stateczni jak stateczni. Policja chowa sie za kazdym krzakiem i poluje
bardziej niz w Polsce. Z nudow chyba.Wlasnie mam do zaplacenia mandat za
przekroczenie. Na ograniczeniu 30mph jechalem 37mph .
--
Pozdrawiam,
Wojtek
214Si\'91 (byl)
220 T(omcat) '95
Jersey
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 13, 2007 18:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ADAM1 Gość
Wysłany: Wto Lut 13, 2007 22:27 Re: Turbo albo kompresor... gubię sie
"Wojtek" <p_wojtek@wp.pl> schreef in bericht
news:eqt005$2oi$1@host-ip211-14.crowley.pl...
Cytat:
Z nudow chyba.Wlasnie mam do zaplacenia mandat za
przekroczenie. Na ograniczeniu 30mph jechalem 37mph .
Ile cie ta przyjemnosc:) kosztuje, jesli mozna wiedziec
Ostatnio dużo ludzi w Hondach robi swap, bo wychodzi "tanio". Np. włożenie silnika 1.8 169KM w miejsce 1.6 106KM kosztuje poniżej 5 tys, a osiągi to 0-100 km/h w 7 sek.
I właśnie dlatego zaczynam żałować, że odszedłem od Hondy Nie widziałem jeszcze aut lepiej podatnych na modyfikacje niskim kosztem niż Honda i jeszcze 200SX S13 i S14... Pytałem w Promotorze o turbo do mojego auta i powiedzieli, że już jeden gość próbował, ale za duża rzeźba Co do tego Civica z kompresorem to zapiernicza jak szalony, ale mniej więcej do około połowy drugiego biegu szuka przyczepności
jako były posiadacz cicvia w wersji 1.6 i użytkownika vti... - maja i te 180km i jedną w pyte wade - nad i podsterownosc (!) z wychdoznei z łuku... dociążona przednia oś powoduje z deka lekką tragedie. A troche jeździłem i VI generacja 1.6 i 1.8VTi (169+ modded). Także to swap raczej na prostą 1/4 koło spalarni... szarże powyżej 140 po prostu nie są techniczne bez wymiany zawiasu... a swap do vvti - tia... 5 tys. zł - spytaj nomkera albo innych czy tyle wydali - czy przypadkiem nie więcej:D?
Wszystko możliwe - w Towim wyoadku przekładka z tomcata i masz to co chciałeś - kosztowo również 5-6 tys... a zawieszenie od zr-a jest ZDECYDOWANIE better niż z vti, śmiem twierdzić że próg twarodści na pozimoie zr-a przodu ...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tyle, że nie chciałbym robić swapu, a pracować na obecnym silniku. Tak się zastanawiam.. czy ktoś wie jaka jest turbina w 75 1,8 T? No i czy można by pracować na częściach z tego silnika, chodzi mi o klamoty do turbiny, IC i tym podobne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum