Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY!!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45] PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY!!!
Autor Wiadomość
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



  Wysłany: Wto Gru 02, 2014 10:25   [R45] PROBLEM Z ODPALANIEM POMOCY!!!
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich i prosze o pomoc.
Niemam juz pomyslów co robic. problem tkwi z odpalaniem mojego roverka gdy zrobilo sie teraz zimno. Świece dobre przewody paliwowe tez . gdy postoi pare godzin to co zauwazylem ze cofa sie paliwo a tym samym zapowietrza sie jakby.
Moze zawor zwrotny na pompie przepuszcza i przez to sie cofa paliwo i dlugo trzeba krecic zeby odpalił?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 02, 2014 10:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
-_Zielarz_- 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 128
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 02, 2014 13:24   

Ale kręci ?? ? Aku jest ok ?

Ehh zima :D Kiedy filtr paliwa wymieniałeś ?? ? Jakie paliwo lejesz i czy nie opróżniasz baku do rezerwy ?? ?
Piszesz że cofa paliwo ... no to na pewno to , że jest ta "grucha" do pompowania też nie pomaga - niektórzy ją zdejmują właśnie szczególnie przed zimą (bo łatwiej naciągnąć paliwo do przewodu niż do takiego miecha ;) ).

Generalnie to jest trudniej ... u mnie jak dobę postoi to z rana też za 3 razem zapalił dopiero - z tym że ja przekręcam na 2sek jak nie odpali to puszczam i za chwilę dopiero jeszcze raz - szkoda aku na ciągłe kręcenie rozruchem.
_________________
Im faster tym better ...
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Wto Gru 02, 2014 17:21   

aku kreci,gróche wywalilem bylo dobrze jeden dzien i od nowa problem sie pojawil to zalozylem znowu. Do rezerwy nigdy nie jezdze. To ten zawor na pompie od przelewu moze byc czasem walniety?

[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 17:06 ]
a filtr paliwa wymienialem rok temu

[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 17:21 ]
Panowie macie jakies pomysly?
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 02, 2014 17:22   

seba11917 napisał/a:
To ten zawor na pompie od przelewu moze byc czasem walniety?

tez wlasnie walcze ze swoim i to samo obstawiam.

jutro zamontuje zwykly zaworek zwrotny 6mm na wezu powrotnym tak jak pisal szoso w kilku postach, ale nie jestem pewien czy to zd egzamin. bo jesli zaworek trzyma paliwo ponizej zaworka to z pompy przeciez i tak splynie. ale zaworek 20zl a nóż zadziala
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Wto Gru 02, 2014 17:57   

ja bym go tam nie zakladal na powrocie bo wogole nic nie pusci a powrot jest odpowiedzialny za nadmiar paliwa z podawanej dawki,mam racje?
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 02, 2014 17:58   

niby szoso ma to zalozone i nie wywalilo mu pompy z za duzego cisnienia paliwa
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Wto Gru 02, 2014 18:04   

ja jutro popatrze w ten zawor na pompie przy powrocie i mysle zalozyc zaworek zwrotny ale miedzy filtrem paliwa a pompa

[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:04 ]
no niewiem ja raczej nie bede ryzykowal i kupie oryginalny zawor jak juz co i zobacze czy cos da bo juz brak mi pomyslow i nerwow ze tak powiem.ewentualnie wymienie przewody do pompy i powrotu moze akurat cos to da ale patrzylem i nigdzie sie nie poca
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 02, 2014 18:07   

seba11917 napisał/a:
mysle zalozyc zaworek zwrotny ale miedzy filtrem paliwa a pompa
to nic Ci nie da jak na moje

seba11917 napisał/a:
a jutro popatrze w ten zawor na pompie przy powrocie

jak cos wymyslisz jak go odetkac, naprawic lub cokolwiek to daj znac

[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:07 ]
Cytat:
no niewiem ja raczej nie bede ryzykowal

mi sie wydaje ze taki zaworek z allegro nie trzyma az tak mocno. jak bedzie sie zbieral nadmiar paliwa i bedzie plynelo i wypelni juz caly przewod to spokojnie przepchnie zaworek. tak mysle, glowy nie daje. moze szoso zerknie na ten temat i sie wypowie jakie wrazenia u niego
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Wto Gru 02, 2014 18:10   

oki jak cos wskuram to napisze ale obstawiam na ten zawor na powrocie

[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:10 ]
zgodze sie jak nadmiar paliwa to sie otwiera ale jak pompa nie pracuje to powinien trzymac zgadza sie?
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Wto Gru 02, 2014 18:12   

seba11917 napisał/a:
oki jak cos wskuram to napisze ale obstawiam na ten zawor na powrocie

ja tez ale nie widze uzywek na allegro

[ Dodano: Wto Gru 02, 2014 18:12 ]
seba11917 napisał/a:
ale jak pompa nie pracuje to powinien trzymac zgadza sie?

no zgadza sie. to bedzie trzymal chyba
 
 
 
seba11917 



Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 124



Wysłany: Wto Gru 02, 2014 18:33   

a nowych niema w sklepach bo z uzywki to wiesz jaki pozytek albo bedzie albo nie
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 03, 2014 10:49   

albo mozna zalozyc taki zaworek jak na nagrzewnicy i na noc go zamykac a rano zaraz po odpaleniu otwierac :D

[ Dodano: Sro Gru 03, 2014 10:49 ]
zalozylem zwrotny na wezu powrotnym, ale zastosowalem taki sam patent jak ten oryginalny, czyli lekko na wzniesieniu i poziomie. dzieki temu moze grawitacja nie bedzie sciagala paliwa przez zaworek.
od starego zaworka idzie przewod lekko do gory, tak z 1cm, potem jest nowy zaworek w poziomie i waż w doł.
seba11917, dam znac czy pomoglo
 
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Sro Gru 03, 2014 10:52   

Mistrzu ;) a może by to można było troszke z automatyzować ;) http://www.elektrozawor.c...?id_product=551 i sterowac takim zaworem z fotela kierowcy ? ;)
http://allegro.pl/elektro...4767356144.html
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 05, 2014 08:13   

wooy11, mozna by i to w automacie. na stacyjke by sie otwieral a po zgaszeniu zamykal

ale

seba11917, zakladaj zaworek zwrotny 6mm na powrocie - pomoglo.
po nocy kreci 1-2 sek, jeszcze troche sie krztusi przy kreceniu, chyba wynika to z tego ze w pompie jeszcze sie pałęta troche powietrza, ale nie ma juz takiego krecenia na sucho (bez paliwa) i chmury dymu za mna po odpaleniu.
 
 
 
baki 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2005
Posty: 27



Wysłany: Sob Gru 06, 2014 20:56   

Witam. Też miałem problem z odpalaniem jak temp. spadała w okolice 0 i mniej , i szukałem powodu w paliwie, ale przestawiłem zapłon i jak ręką odjął. Tylko nie pamiętam w którą stronę.
Pozdrawiam
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 07, 2014 10:41   

baki, zgadza sie to tez może być przyczyną, jednak tu są troche inne objawy, a dokładnie tzw "kręcenie na sucho". wogole nie probuje zalapac i nie trzesie silnikiem nic a nic. nawet jak akumulator prosto z prostownika i ma 14v to tez musi sporo pokrecic.

w odpowiedzi na prosbe na priv wstawiam zdjecie jak zamontowalem zaworek, dodam ze gdy byl tak jak idzie oryginalnie wąż, czyli w dół to jednak prawa grawitacji robily swoje i zaworek nie utrzymywał paliwa w pompie. teraz jest na wysokości zaworka z pompy i jest git.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45 iDT] Problem z odpalaniem
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 01, 2014 22:05
Raptile
Brak nowych postów [MG ZS] Problem z odpalaniem...
bad_gs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sob Sty 18, 2014 11:37
bad_gs
Brak nowych postów [R 45] Problem z odpalaniem :/
Monotonny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Sty 05, 2016 17:30
Monotonny
Brak nowych postów [R45] problem z odpalaniem
magneto Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Wto Mar 31, 2015 22:00
magneto
Brak nowych postów [R45] Problem z odpalaniem
ciekawostka
rafalq1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Sie 24, 2008 12:41
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink