sknerko, nie no...mam takie zwykłe na kasety ze zmieniarką...no to pech kurde z tym kodem. Napisałem do poprzedniego właściciela- może coś wie na ten temat.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 16:00 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kamil miał na swoim na obudowie pisakiem napisany kod. 4 śrubki i dwa paski i masz wyjęte żeby obejrzeć nie trzeba odpinać nawet
[ Dodano: Sro Sty 06, 2016 16:05 ]
A masz to z wyświetlaczem po lewej na górze czy to z wyświetlaczem w postaci paska w poprzek radia
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ja bym sobie odpuścił tę kalibrację. Jest za zimno na takie zabawy a sam Seniora pisał, że ECM do siebie sam dojdzie. W takiej temperaturze bez webasto na postoju to Dominoz bitą godzinę będzie w samochodzie jak głupi sterczał a bez tego samochód pojedzie więc.
no chyba że sie nieda bez gazu no to reset kiedyś potem przy okazji
Ja też bym nie siedział w aucie
[ Dodano: Sro Sty 06, 2016 16:09 ]
Dominoz napisał/a:
a potem taką kalibrację można zrobić tylko poprzez wyjęcie akumulatora
Przez odpięcie minusa na kilka minut i odpalenie na zimnym silniku oczywiście
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 16:09
Dominoz, jeśli nie masz kodu, to połącz stary aku z klemami jakimiś przewodami i podmieniając aku te przewody podłączone do starego będą Ci podtrzymywały pamięć w radiu i ECU
Zobacze jutro, jak już odpalę...jak odpali od kabli i pojadę do sklepu, to głupio będzie mi sterczeć przy sklepie z włączonym silnikiem przez godzine.
[ Dodano: Sro Sty 06, 2016 16:11 ]
AdaskoC napisał/a:
Dominoz, jeśli nie masz kodu, to połącz stary aku z klemami jakimiś przewodami i podmieniając aku te przewody podłączone do starego będą Ci podtrzymywały pamięć w radiu i ECU
mów do mnie jeszcze...
[ Dodano: Sro Sty 06, 2016 16:13 ]
Jak nie zrobię tej kalibracji to co się dokładnie stanie?
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 16:15
Zakręciłem troche
Kombinujesz dwa przewody po metr długości.
Ściągasz izolację z końcówek tego przewodu, owijasz wokół klem jedne końce. Drugie końce dotykasz do biegunów na aku i trzeba je trzymać tak podłączone gdy zdejmiesz klemy.
Cały czas ktoś trzyma te przewody podłączone do starego akumulatora, a Ty w tym czasie wkładasz nowy. Jak już nowy jest przykręcony i klemy zakręcone. To możesz usunąć te kable i odłączyć całkowicie stary aku.
I nie trzeba nic kalibrować, nawet zegarka ustawiać, ani przebieg dzienny się nie skasuje
Głupia sprawa ale coś się stanie jak przy wymianie zostawi odpalony samochód i po prostu wyciągnie/włoży nowy akumulator?
My tak z Sandman zrobiliśmy (jego aku nie chciał odpalić to wsadziliśmy mój - odpalił i spowrotem podmieniliśmy na chodzącym samochodzie). Obydwa do teraz jeżdżą (acz co do teorii czy nic nie można spierniczyć niech się ktoś wypowie mądrzejszy ode mnie).
A jak nie zrobisz tej kalibracji to nie stanie się nic. Może przez moment więcej palić.
Nie będę kombinował.
Jak odpali na kablach od mojego ojca auta, to przejadę się z 50km i zostawię na noc. Ma być cieplej- może odpali następnego dnia. Jak nie, to wtedy kupię nowy aku.
Dzisiaj zajrzałem pod maskę- mam chyba stary aku...wygląda nieciekawie. Ale drzwi się otwierają, kontrolki się palą...tylko cyka i nie odpala
nie naładujesz takiego trupa w ten sposób.
Wymiana aku na odpalonym może sporo bałaganu narobić choc auto jest zabezpieczone bo aku ma prawo paść w drodze
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko, hmmm...no to jak już odpalę na kablach, to podjadę do sklepu i mi wymienią normalnie. Wolę nie kombinować z jakimiś kablami zwłaszcza, że sie na tym nie znam.
Dzisiaj zajrzałem pod maskę- mam chyba stary aku...wygląda nieciekawie. Ale drzwi się otwierają, kontrolki się palą...tylko cyka i nie odpala
Ja bym wogule nie kombinował z odpalaniem tylko kupił nowy i dopiero wtedy. kod radia można też podtrzymać podając 12V na kable za radiem tylko trzeba te 12V skądś mieć . Ja u siebie to bym sobie dał radę prostownikiem
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sro Sty 06, 2016 16:31
sknerko, przy wymianie z włączonym silnikiem zazwyczaj pada regulator napięcia na samym poczatku, bo nie ma głównego odbiornika prądu wtedy. Jak zostaną uruchomione inne odbiorniki jak dmuchawy, światła, itp, to jest szansa.
Dziś rano ruszaliśmy w trasę, laweta po 3 tygodniach postoju odmówiła poszłuszestwa, jeszcze wszystkie świece żarowe okazały się spalone. O dziwo na zaciąg zapalił od razu. Paliwo zmieniło się w kaszę i 60km jechaliśmy z prędkością max 70km/h. Dopiero po tym dystansie doszedł do siebie, odzyskał moc, a akumulator był w stanie odpalić auto dopiero po 100km.
Ostatnio zmieniony przez AdaskoC Sro Sty 06, 2016 16:33, w całości zmieniany 1 raz
kod radia można też podtrzymać podając 12V na kable za radiem tylko trzeba te 12V skądś mieć . Ja u siebie to bym sobie dał radę prostownikiem
Ja sobie nie dam rady, więc cóż...napisałem do poprzedniego właściciela- nie odpisał na razie.
Jak nie znajdę nigdzie kodu (może gdzieś mam w dokumentach- nie wiem), to pomyślę co dalej.
Jak nie znajdę nigdzie kodu (może gdzieś mam w dokumentach- nie wiem), to pomyślę co dalej.
Na allegro radia od 20pln a za 5 dych można już alpine
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Napięcie moźna podać z róźnych źródeł np. akumulator od wkrętarki, 3 baterie płaskie połączone szeregowo wytrzyma nawet na bateri 9V. Przy podłączeniu bateri trzeba uwaźać na wszelki odbiorniki, nawet oświetlenie wewnętrze nie moźe świecić i trzeba w miarę szybko podmienić.
zdzichu ty to wiesz i ja, ale on nie ogarnia takich rzeczy i może mieć problem
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum