Za wiele nie ma w instrukcji serwisowej? W książce dla autoryzowanych serwisów wydanej przez producenta? Plus poprawki w postaci biuletynów serwisowych?
_________________ Jak Kolonko, mówię jak jest.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 04, 2016 22:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w poprzednim freelu miałem mobila 10W40 chodził pieknie bezszelestnie do ok 200kkm potem z pewnych przyczyn wlałem Castrola 10W40 zasyfił silnik i rozszczelnił go na wszystkich uszczelniaczach i zaczął hałasować, po naprawie-uszczelnieniu wlany mobil i auto latało dalej cicho przecież to te same oleje co?
w drugim freelu nie mam jeszcze nawet 100kkm przejechane a wy mi to pieprzycie o luzach itd. wlany był Valvoline i przejechane na nim było 15kkm zaczął klepać popychaczem przez kilkanaście sekund jak był zimny. Zmieniłem olej na taki sam i auto jest cicho. przed wymiana też było cicho przez jakieś 13tys km a ostatnie dwa do wymiany hałasował na zimno. tyle w temacie. To że olej ma napisane 10W40 znaczy tyle że spełnia normy na taki olej a reszta to uszlachetniacze i inne pierdoły które powodują że jeden olej jest lepszy od drugiego a taki Castrol potrafi silnik zasyfić lub rozszczelnić. Lejcie co tam chcecie ale nie próbujcie wmówić ze wszystkie oleje sa jednakowe i wymiana na pewno nie pomoże. Mam 5 aut i dwa hałasowały a ucichły po zmianie oleju w jednym pomógł Mobil syntetyk a w drugim valvoline.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Za wiele nie ma w instrukcji serwisowej? W książce dla autoryzowanych serwisów wydanej przez producenta? Plus poprawki w postaci biuletynów serwisowych?
Też posiadam takie instrukcje tylko dla autoryzowanych serwisantów pewnej firmy od drukarek(mam autoryzację)... Zaglądam tam tylko jak muszę lub sprawdzić kody błędów. Podobna sytuacja jak z RAVE - dużo wszystkiego, a mało potrzebnego. hehe
Jak to mówią - praktyka czyni mistrza... Dużo się nauczyłem na własnych błędach...
Nie będę wklejał linku do postów jak kolega ale pewne rzeczy w aucie sam odkryłem i podzieliłem się na forum gdzie ludzie nie wiedzieli jak to ugryźć. Przy czym nie dyskutowałem tak ani nie unosiłem się urażoną ambicją jak w tym temacie oraz w tych postach do których link wyżej!
Ja też skończyłem. Odbiegamy
[ Dodano: Czw Maj 05, 2016 15:46 ]
Dokupiłem jeszcze dzisiaj filtr nowy aby stary ze starym olejem wywalić...
Olej wymieniam w sobotę rano to dam znać...
Kupiłem firmę MANN. Ponoć troszkę lepszy. ( 2zł droższy).
Fajnie by było się spotkać z kimś kto ma MG ZR 120 lub rover 25 1,8 w Łodzi bo mam układ chłodzenia cały przerobiony przez jakiegoś fachurę i żaden mechanik nie wie o co chodzi... Nawet jak wydrukowałem z RAVE układ węży układu chłodzenia to tak nic mi nie pasuje...
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A czy ja napisałem "koniecznie"? Najczęściej ludzie mówią na prt że przeróbka dlatego sądzę że tak ma
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Zrobię zdjęcia to sami zobaczycie. Ktoś miał naprawdę fantazję! Raz już mi złączka plastikowa co trzyma razem dwa węże trzasła i zalało mi wszystko pod maską. Wchodząc ostatnio pod auto kolega zauważył kolejną złączkę jakąś dziwną z włożoną rurką pełną w środek... Chłodnica też chyba za mała od innego modelu...
Nic tam nie pasuje według schematu z rave!
Zna ktoś model przekaźnika do świateł przeciwmgielnych przednich bo go nie mam a założyłem halogeny?
[ Dodano: Czw Maj 05, 2016 17:21 ]
Ciekawe też było jak elm pokazał uszkodzony czujnik temperatury oleju. U mechanika okazało się, że go nie mogą znaleźć po czym okazało się, iż go nie ma wcale. Kupili czujnik znaleźli dziurkę w misce olejowej i go wkręcili do miski (dziura nie była na wylot). Błąd znikł! Zastanawiam się o co chodzi bo w RAVE czytam, że ów czujnik jest we filtrze paliwa
[ Dodano: Czw Maj 05, 2016 19:31 ]
Idę założyć nowe przewody zapłonowe NGK. Może silnik się trochę unormuje...
[ Dodano: Czw Maj 05, 2016 20:26 ]
Zmieniłem przewody zapłonowe. Wcześniej miałem BOSCH teraz założyłem NGK i nie ujmując nic BOSCHowi to BEZ PORÓWNANIA NGK wygrywa tą konkurencję. Auto ruszyło z kopyta aż ruszyć trudno było. Jeszcze czekam na świece platynowe oryginalne MG od TOMATEAM to może jeszcze troszkę odzyskam mocy...
[ Dodano: Czw Maj 05, 2016 21:19 ]
I co z tą chłodnicą? Wypowie się ktoś?
popatrzyłem w rave i do syna do R200 pod maskę i wychodzi mi że masz układ chłodzenia z R200 1.4 8V 75KM bez klimy a ty masz klime ale jakąś nieoryginalnie prowadzoną podejrzewam że dokładana jakaś albo swap silnika był.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Tylko, że z przodu jakaś partyzantka bo tulejka łączy dwa węże i za silnikiem na dole następna partyzantka... Za dużo łączeń tych węży jak dla mnie! Mało to bezpieczne...
W tych silnikach była klima lub nie.
Wydaje mi się że tutaj była fabryczna bo przewody klimy jakby oryginalne...
Auto było puknięte przodem. Lewym lub prawym, więc może zaczęli coś rzeźbić...
ale prowadzone tak jak by z angola były ale mogę sie mylić bo w naszej R200 nie ma klimy
[ Dodano: Czw Maj 05, 2016 22:11 ]
wygląda mi na taki układ
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
W miarę pasuje... tylko dużo złączek i przekrój węża przy chłodnicy za duży bo w uchwyt nie wchodzi...
Może jakaś przekładka z Anglika bo taniej było???
Większa rozdzielczość zdjęcia:
Większe zdjęcie
Zastanawiam się czy bardziej ten układ nie powinien być u mnie bo silnik 1,8 z klimą
[ Dodano: Pon Maj 09, 2016 09:18 ]
Zrobiłem wczoraj test szczelności głowicy tą rurką od balona na wino. Nie zmieniło koloru niebieskiego więc wszystko ok...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum