Wysłany: Czw Maj 05, 2016 01:10 [R620Ti] Stan plynu do wspomagania poniżej kreski
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam.
Podczas "remontu" że tak to nazwe rovera zobaczyłem, że jest płyn do wspomagania poniżej kreski minimum.. Oczywiście przyczyna banalna.. Wystarczło dociagnąc opaske na węzyku i po problemie.. Ale teraz tak.
Płyn oczywiście doleje ale auto jeździło tak poniżej stanu jakis czas i wspomaganie działało noramlnie i takie pytanie z ciekawości - co zmienia fakt, że płynu do wspomagania było ~1cm ponizej kreski minimum.. Powrót i tak jest wyżej a płynu w zbiorniczku jest sporo i bezproblemu jest on w obiegu..
Skracajac:
Jaki jest skutek z jazdą ponizej minimum ? Bo wychodzi na to, że żaden
Myślisz, ze aż tak ?
U mnie akurat mały spadek jest więc sie tym nie przejmuje, po prostu doleje i tyle ale jak ma sie uszkodzić pompa skoro płyn jest w obiegu ? Za male ciśnienie moze sie wytwarzać czy jak ?
Prosiłbym o wytłumaczenie bo jestem ciekawy a nie jestem mechanikiem z zawodu
Jak producent zaleca pewną ilość to jest to uzasadnione. Jak auto jedzie to się przechyla, zjeżdżasz czy wyjeżdżasz ze stromego parkingu podziemnego to kąt jest często bardzo duży. Poziom który wyznaczył producent powoduje że w takich sytuacjach nie zatrzesz pompy, nie uszkodzisz innych elementów.
Tyczy się to nie tylko wspomagania ale również oleju w silniku, płynu hamulcowego itp.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum