td4 2.0 raz ma moc raz brak mocy , raz mogę jechać max 30-40 km/h a innym razem 110km/h ponadto jak wyjechałem na autostradę to max prędkość to 110km/h i coś mu odbiera moc raz jedyny udało mi się go rozpędzic do 180km/h po chamowaniu znowu max 110 km/h . Wykonane naprawy : wyczyszczony dolot i egr 3miechy temu wstawiona nowa turbina sprawdzono wtryski wszystko dobre , auto po zakupie dymiło na niebiesko wymieniono olej i tu doznałem szoku z silnika zlełem ponad 9l oleju zalałem nowy olej wymienilem filtr oraz odme po czym przestał dymić .
To nie to.
zacznij od podpięcia pod dobry diagnoskop ale po objawach stawiam na uwaloną przepływkę.
I tutaj trzeba uważać na to co się kupuje.
Z niektórymi sterownikami silnika działa tylko Magnetti Marelli inne nie robią.
pojechałem do firmy ''Serwis Land Wrocław ''oni robią tylko landrowery podłączyli go pod diagnoskop landrowera i wyszło wszystko jak na dłoni , ponadto dodali mi pilota do datkowego za pomoca tego uządzenia w ciągu 2 dni mają sie skontaktowac czy to wina filtra czy pompa
Dobrze ale nadal nie uzyskałem odpowiedzi jako konkretnie błąd - Kod błędu w systemie OBD2
Dostałeś jakikolwiek wydruk raport z tej diagnostyki.
Dobry szanujący się serwis powinien dać klientowi pełną dokumentację z wykonania takiej procedury - Przynajmniej ja tak robię.
Poza tym żaden skaner nie odczyta stanu pompy paliwa.
Jedyne co mogli odczytać to parametry z czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej który notabene też może być uszkodzony i powodować takie objawy.
Rozpinali układ zasilania - mierzyli ciśnienie paliwa bo jeżeli stawiają taką tezę na podstawie diagnoskopu no to sorry ale nauki chyba pobierali u Cytryna i Gumiaka.
Pomierzyli rezystancję czujników
Wykonali test wiązki wtrysków multimetrem.
Odczytali rezystancję z IAT
Jeśli odpowiedź na któreś z pytań brzmi nie = zabieraj auto bo do prawdziwego serwisu to im sporo brakuje.
SyntaX wielkie dzięki za pomoc jutro odbieram freelka z naprawy okazało się ze to zatarta turbina 3-mc temu niby była wymieniana w autoryzowanym serwisie na nową sztukę . Jednak okazało się że to oszustwo i turbo nie było wymienione poprzedni właściciel zapłacił 4200 za coś czego nie zrobiono w książce serwisowej mam wpisany nr turbiny jaka została zamontowana w Angli i tą samą posiadałem w moim autku . jedyna rzecz jaka była wymieniana to elektro zaworek z filtrem od turbo . To co się dzieje na naszym rynku usług to po prostu kpina . Jak odbiore Frelka składam pozew z Art. 286. KK. wyjdzie na to że będę miał nową turbinę i jeszcze na tym zarobie Za nową turbine wraz z montażem wymiana filtra paliwa oraz olej i filtr zapłacę 2117 brutto gwarancja 24-mc .
Ale zdajesz sobie sprawę że NOWA turbina kosztuje 2x tyle co płacisz? a gdzie jeszcze koszta wymiany, i pozostałych elementów.
W tej kwocie nowa nie będzie - regenerowana - owszem.
Inna sprawa - co masz wpisane w książkę czy co tam masz, numer seryjny czy numer katalogowy. Bo katalogowy zawsze będzie taki sam
Natomiast pad turbiny po 3 miesiącach - nie jest taki dziwny, wymieniono turbinę bez usunięcia przyczyny awarii tejże.
Otóż to
Widziałem już auta z turbo po regeneracji z nigdy nie wymieniona odmą i opiłkami w dolocie po poprzedniej awarii.
Widziałem też niepotrzebnie wymieniane turbo gdzie wtryski lały jak młody Maciaszczyk wiadrem panny na dyngusa
Turbina wymieniona na regenerowaną ,wymieniona odma ,filtr i olej ,nowy filtr paliwa sprawdzony cały układ paliwowy , nowe uszczelniacze zaworów ,wtryski wrzucone na maszyne do pomiarów (wszystkie idealnie, zaden nie leje ) wymieniony filtr powietza , skasowano błąd pompy gwarancja 12mc i faktura na 2100,- . Freluś bez problemu jedzie teraz 150km/h
[ Dodano: Sro Lip 13, 2016 11:44 ]
Teraz zabieram się za klimę (manualna) po włączeniu kontrolka się zapala a zimne nie leci spręzarka tezniezałapuje bo obroty nie maleją .
kontrolka się zapala a zimne nie leci spręzarka tezniezałapuje bo obroty nie maleją .
Nabij ją na początek i sprawdź szczelność
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
moja też syczała a szczelna nie była a wystarczy tylko trochę mniej i po temacie sprężarka nie wystartuje. Jak naprawiałem swoja to koleś powiedział że jak klima jest sprawna to co dwa lata odciągniesz praktycznie tyle samo gazu jedynie olej ulega zużyciu i może być go mniej. a jak dużo jeździsz na klimie to praktycznie co roku trzeba nabijać
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum