Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander 2.0 TD4] Potrzebuje mechanika Wrocław okolice
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander 2.0 TD4] Potrzebuje mechanika Wrocław okolice
Autor Wiadomość
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



  Wysłany: Pon Cze 27, 2016 23:00   [Freelander 2.0 TD4] Potrzebuje mechanika Wrocław okolice
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam jak w temacie potrzebny mi dobry i niedrogi mechanik do mojego TD4 ,najlepien Wrocław lub okolice . Dzięki za pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Cze 27, 2016 23:00   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 10:48   

Proszę opisać występujące z autem problemy.
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 18:55   

td4 2.0 raz ma moc raz brak mocy , raz mogę jechać max 30-40 km/h a innym razem 110km/h ponadto jak wyjechałem na autostradę to max prędkość to 110km/h i coś mu odbiera moc raz jedyny udało mi się go rozpędzic do 180km/h po chamowaniu znowu max 110 km/h . Wykonane naprawy : wyczyszczony dolot i egr 3miechy temu wstawiona nowa turbina sprawdzono wtryski wszystko dobre , auto po zakupie dymiło na niebiesko wymieniono olej i tu doznałem szoku z silnika zlełem ponad 9l oleju zalałem nowy olej wymienilem filtr oraz odme po czym przestał dymić .
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 19:00   

- Przepływomierz
- Zawór sterownia podciśnieniem turbiny

Te dwa elementy do sprawdzenia w pierwszej kolejności.
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 19:06   

a co sądzisz o zapchanym wydechu ? po tych spalinach co pierw dymiło moze katalizator zalepiło?
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Cze 28, 2016 21:16   

To nie to.
zacznij od podpięcia pod dobry diagnoskop ale po objawach stawiam na uwaloną przepływkę.
I tutaj trzeba uważać na to co się kupuje.
Z niektórymi sterownikami silnika działa tylko Magnetti Marelli inne nie robią.
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Sro Cze 29, 2016 12:50   

Własnie wróciłem z serwisu komputer pokazał błąd pompy paliwa stwierdzili ze pierw wymienią filtr i będzie wiadomo
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Cze 29, 2016 18:07   

Jaki komputer jaki konkretnie błąd.
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Sro Cze 29, 2016 18:18   

pojechałem do firmy ''Serwis Land Wrocław ''oni robią tylko landrowery podłączyli go pod diagnoskop landrowera i wyszło wszystko jak na dłoni , ponadto dodali mi pilota do datkowego za pomoca tego uządzenia w ciągu 2 dni mają sie skontaktowac czy to wina filtra czy pompa

[ Dodano: Sro Cze 29, 2016 18:18 ]
to uządzenie wyglądało podobnie do tego co na linku ino niebieskie było http://allegro.pl/diagnos...45.html#thumb/1
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Cze 29, 2016 22:42   

Dobrze ale nadal nie uzyskałem odpowiedzi jako konkretnie błąd - Kod błędu w systemie OBD2 ??
Dostałeś jakikolwiek wydruk raport z tej diagnostyki.
Dobry szanujący się serwis powinien dać klientowi pełną dokumentację z wykonania takiej procedury - Przynajmniej ja tak robię.

Poza tym żaden skaner nie odczyta stanu pompy paliwa.
Jedyne co mogli odczytać to parametry z czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej który notabene też może być uszkodzony i powodować takie objawy.

Rozpinali układ zasilania - mierzyli ciśnienie paliwa bo jeżeli stawiają taką tezę na podstawie diagnoskopu no to sorry ale nauki chyba pobierali u Cytryna i Gumiaka.

Pomierzyli rezystancję czujników
Wykonali test wiązki wtrysków multimetrem.
Odczytali rezystancję z IAT
Jeśli odpowiedź na któreś z pytań brzmi nie = zabieraj auto bo do prawdziwego serwisu to im sporo brakuje.
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Wto Lip 05, 2016 21:53   

SyntaX wielkie dzięki za pomoc jutro odbieram freelka z naprawy okazało się ze to zatarta turbina 3-mc temu niby była wymieniana w autoryzowanym serwisie na nową sztukę . Jednak okazało się że to oszustwo i turbo nie było wymienione poprzedni właściciel zapłacił 4200 za coś czego nie zrobiono w książce serwisowej mam wpisany nr turbiny jaka została zamontowana w Angli i tą samą posiadałem w moim autku . jedyna rzecz jaka była wymieniana to elektro zaworek z filtrem od turbo . To co się dzieje na naszym rynku usług to po prostu kpina :[ . Jak odbiore Frelka składam pozew z Art. 286. KK. wyjdzie na to że będę miał nową turbinę i jeszcze na tym zarobie :] Za nową turbine wraz z montażem wymiana filtra paliwa oraz olej i filtr zapłacę 2117 brutto gwarancja 24-mc .
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lip 06, 2016 07:25   

No widzisz.
Od zawsze powtarzałem że diagnostyka trwająca dłużej jak naprawa to nie jest błąd.
 
 
Winu 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Gru 2015
Posty: 174



Wysłany: Sro Lip 06, 2016 10:01   

Ale zdajesz sobie sprawę że NOWA turbina kosztuje 2x tyle co płacisz? a gdzie jeszcze koszta wymiany, i pozostałych elementów.

W tej kwocie nowa nie będzie - regenerowana - owszem.

Inna sprawa - co masz wpisane w książkę czy co tam masz, numer seryjny czy numer katalogowy. Bo katalogowy zawsze będzie taki sam ;)
Natomiast pad turbiny po 3 miesiącach - nie jest taki dziwny, wymieniono turbinę bez usunięcia przyczyny awarii tejże.
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Lip 06, 2016 10:25   

Otóż to :wink:
Widziałem już auta z turbo po regeneracji z nigdy nie wymieniona odmą i opiłkami w dolocie po poprzedniej awarii.
Widziałem też niepotrzebnie wymieniane turbo gdzie wtryski lały jak młody Maciaszczyk wiadrem panny na dyngusa :mrgreen:
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Sro Lip 13, 2016 11:44   

Witam

Turbina wymieniona na regenerowaną ,wymieniona odma ,filtr i olej ,nowy filtr paliwa sprawdzony cały układ paliwowy , nowe uszczelniacze zaworów ,wtryski wrzucone na maszyne do pomiarów (wszystkie idealnie, zaden nie leje ) wymieniony filtr powietza , skasowano błąd pompy gwarancja 12mc i faktura na 2100,- . Freluś bez problemu jedzie teraz 150km/h :]

[ Dodano: Sro Lip 13, 2016 11:44 ]
Teraz zabieram się za klimę (manualna) po włączeniu kontrolka się zapala a zimne nie leci :[ spręzarka tezniezałapuje bo obroty nie maleją .
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lip 13, 2016 12:08   

tomtim44 napisał/a:
kontrolka się zapala a zimne nie leci spręzarka tezniezałapuje bo obroty nie maleją .
Nabij ją na początek i sprawdź szczelność
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
tomtim44 



Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 14



Wysłany: Sro Lip 13, 2016 15:51   

w układzie jest juz gaz sprawdzałem na zaworkach tylko nie wiem czy wystarczajaca ilość gazu jest . Ale jak syczy to znaczy że szczelna :p
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Lip 13, 2016 21:32   

tomtim44 napisał/a:
Ale jak syczy to znaczy że szczelna


No nie bardzo. Mogą to być też resztki ciśnienia, które nie wystarczą do uruchomienia układu.

Sprawdzając taką metodą, to Ty też niepotrzebnie upuszczasz pewną ilość gazu
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Lip 13, 2016 21:36   

moja też syczała a szczelna nie była a wystarczy tylko trochę mniej i po temacie sprężarka nie wystartuje. Jak naprawiałem swoja to koleś powiedział że jak klima jest sprawna to co dwa lata odciągniesz praktycznie tyle samo gazu jedynie olej ulega zużyciu i może być go mniej. a jak dużo jeździsz na klimie to praktycznie co roku trzeba nabijać
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander] HGF-polecam mechanika
kojot_1984 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Pią Sty 15, 2010 18:07
kasjopea
Brak nowych postów [Freelander 1.8] szukam mechanika - uszczelka - łódzkie
tomson123 Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 4 Pon Sty 30, 2017 21:16
AdaskoC



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink