Obecnie jeżdżę Fiatem Bravą, niestety auto wymaga zbyt dużych nakładów finansowych, aby jego doprowadzenie do dalszej używalności było uzasadnione ekonomicznie.
Szukałem innej Bravy, żeby przełożyć trochę rzeczy ze swojej (m.in. wnętrze z Lancii Lybry w alcantarze), ale niestety ciężko o znalezienie dobrze wyposażonej sztuki.
Właśnie dlatego swoje poszukiwania skierowałem w stronę Rovera. Lepsze wyposażenie niż w Civicu, wygląd też mi bardziej podchodzi, do tego rzadko spotykany samochód.
Co myślicie o tym egzemplarzu? Na zdjęciach prezentuje się moim zdaniem całkiem dobrze. Sprzedający wspomina o konieczności wymiany rozrządu - jaki to jest mniej więcej koszt? Oczywiście zestaw z pompą wody.
Na co warto zwrócić w przypadku 45tki uwagę przy oglądaniu?
Będę wdzięczny za wszelką pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 14, 2016 11:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ogólnie wygląda ok, fajne fotele.
Zastanawiają mnie te czarne paski po bokach na przednim zderzaku, po co one zostały naklejone.
Możesz poprosić o przesłanie zdjęć komory silnika.
Niepokojące jest brak naklejek na tylnych słupkach przy klapie bagażnika (każdy rover to ma), może to sugerować iż ktoś musiał je usunąć aby tył pomalować.
Jeśli jest jednak ok, to cena jest moim zdaniem adekwatna.
Na co zwrócić:
- olej w zbiorniczku z płynem chłodzenia bądź "kapuczino" zamiast oleju (uszkodzona uszczelka pod głowicą)
- blacharka, głównie tył, progi mają plastikowe nakładki
- czy nie po wypadku (czyli czy podłoga prosta itp. jak w każdym innym aucie)
- czy przednie klosze są europejskie a nie angliki (oznaczenie kodowe)
Zdjęcia to wielkie nie są... no ale to co widzę:
- myta komora silnika najpewniej
- albo mi się wydaje, albo przednie reflektory są zmatowiałe
- bogata wersja, chyba ze wszystkim co było możliwe
Co do uszkodzeń co piszę:
- klamka tylna lewa -> najpewniej urwało się jedno z mocować, da się to naprawić bez wymieniania całej klamki
Ogólnie wygląda naprawdę dobrze i jest godny uwagi, jeśli stan jest faktycznie taki jak pisze i widać to cena jest naprawdę adekwatna.
Można kupić taniej, ale pamiętaj że wtedy coś dołożysz, wtedy może w sumie okazać się że samochód wyszedł więcej niż ten.
Ogólnie auto jest niedaleko mnie, daleko ty masz do niego?
Jeśli będzie do soboty to wtedy go obejrzę, mieszkam w Wawie - może uda mi się załatwić na sobotę miernik lakieru.
Ten silnik 1.6 daje sobie radę z 45tką? Próbowałem znaleźć coś mocniejszego (1.8), ale bardzo słabo z dostępnością.
Reflektory są plastikowe rozumiem? U siebie mam szklane i zawsze dziwiły mnie te wszystkie akcje z matowieniem, ale z tego co widziałem u kolegi da się doprowadzić takie do pełnego blasku niskim kosztem.
Ja mam 1.8 w swojej R45 i fajnie się porusza, ale myślę że i z 1.4 byś był zadowolony, te silniki mimo swoich pojemności mają co nieco do zaoferowania.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 12:55
mAST, jedno mnie trochę dziwi, ktos wstawił gaz rok temu i sprzedaje? Bardzo dokładnie go sprawdz jeśli będziesz się na niego decydował. Gadki o służbowym to mogą byc tylko gadki .
Buda 45 nie jest ciężka więc 1.6 nawet daje rade.
Silnik lubi wysokie obroty, budzi się po 3k, więc by jezdzić dynamicznie trzeba go kręcić, jestem przyzwyczajony do diesle, średnio mi to pasowało.
Bardzo długie biegi, na 2 pamietam zapiąłem 115km/h .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum