Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:14 [R620] Niestabilna praca silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Cześć - zauważyłem (po wymianie pasków rozrządu??) że w moim R zaczął
niestabilnie pracować silnik - dotąd ok. 900 obrotów na luzie było stale,
teraz zaczyna skakać do >900 i <900 - objaw jest taki że autko zaczyna drżeć
i generalnie niestabilni epracuje "na słuch" - czy to może być związane z
wymianą rozrządu (pasków i napinaczy znaczy) czy jeszcze coś (temperatura
jest ok, żadne światełka nie świecą itp)
m
brt: zapoznaj się please z zasadami kącika - poprawiłem temat
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 23:00, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wg, mnie, jeśli pojawiło się po wymianie rozrzadu, to może być z ową wymianą zwiazane. A czy tylko taki jest objaw?? Dynamika i odpalanie na zimno są bez zmian??
Wg. mnie warto zacząć od sprawdzenia kąta wtrysku, bo może przy wymianie się zmienił.
!@!$# - nie nastąpiło to odrazu po wymianie albo dopiero zwróciłem uwagę. Odpala na zimno jak złoto. Co do dynamiki to jest taka jaka była
I jeszcze jedno pytanie - na linku zaznaczyłem tajemnicze WLEWY może ktoś mnie oświecić do czego który numer służy (domyślam się ale wolę nie ryzykować wlania wody do wspomagania czy coś
albo klik (zdjęcie można powiększyć bo tak nie widać zaznaczeń)
M
brt. za późno skonstatowałem, na przyszłość będę pisał poprawnie tematy
piter34: wrzuciłem zdjęcie
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Kwi 11, 2007 11:53, w całości zmieniany 1 raz
Działa Ten zbiorniczek u góry to od układu chodzenia, a ten po lewej to od wspomagania kierownicy. A te dwa po prawej u góry, są od układu hamulcowego i hydraulicznego sprzęgła i do obu przychodzi ten sam płyn hamulcowy. No i przy aku masz wlew płynu do spryskiwaczy szyb Chyba wszystko
Dzięki wielkie
Ciężkie jest życie mechaniczno-samochodowego NOOBA
Troche sie zmartwiłem tym szarpaniem silnika w mojej wieosce nie mam gdzie z tym pojechać. Może uderze do warsztatu co mi to wymieniał - wtedy nie mieli softu do sprawdzenia silnika grrrrr
PS - czy UZUPEŁNIC płyn wspomagania (nie znam marki tego co mam) czy raczej WYMIENIĆ?
M
Ostatnio zmieniony przez michalk Sro Kwi 11, 2007 12:01, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum