Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Niestabilna praca silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 12:57
[R620] Niestabilna praca silnika
Autor Wiadomość
michalk 



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 40
Skąd: Chełmno



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:14   [R620] Niestabilna praca silnika
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Cześć - zauważyłem (po wymianie pasków rozrządu??) że w moim R zaczął
niestabilnie pracować silnik - dotąd ok. 900 obrotów na luzie było stale,
teraz zaczyna skakać do >900 i <900 - objaw jest taki że autko zaczyna drżeć
i generalnie niestabilni epracuje "na słuch" - czy to może być związane z
wymianą rozrządu (pasków i napinaczy znaczy) czy jeszcze coś (temperatura
jest ok, żadne światełka nie świecą itp)

m

brt: zapoznaj się please z zasadami kącika - poprawiłem temat ;)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 30, 2010 23:00, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:14   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:20   

Może to być jak najbardziej związane z wymianą rozrządu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:25   

Wg, mnie, jeśli pojawiło się po wymianie rozrzadu, to może być z ową wymianą zwiazane. A czy tylko taki jest objaw?? Dynamika i odpalanie na zimno są bez zmian??
Wg. mnie warto zacząć od sprawdzenia kąta wtrysku, bo może przy wymianie się zmienił.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michalk 



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 40
Skąd: Chełmno



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:41   

!@!$# - nie nastąpiło to odrazu po wymianie albo dopiero zwróciłem uwagę. Odpala na zimno jak złoto. Co do dynamiki to jest taka jaka była :/
I jeszcze jedno pytanie - na linku zaznaczyłem tajemnicze WLEWY ;) może ktoś mnie oświecić do czego który numer służy (domyślam się ale wolę nie ryzykować wlania wody do wspomagania czy coś ;))

albo klik (zdjęcie można powiększyć bo tak nie widać zaznaczeń)

M



brt. za późno skonstatowałem, na przyszłość będę pisał poprawnie tematy

piter34: wrzuciłem zdjęcie
Ostatnio zmieniony przez piter34 Sro Kwi 11, 2007 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:44   

michalk napisał/a:
http://tnij.org/xkb

Strona mi sie nie wyświetla :( Serwer error
Cytat:
brt: za późno skonstatowałem, na przyszłość będę pisał poprawnie tematy

będziemy obserwować ;) :D
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michalk 



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 40
Skąd: Chełmno



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:51   

hmmm error?

a to: http://picasaweb.google.c...118117297349842
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:56   

Działa :) Ten zbiorniczek u góry to od układu chodzenia, a ten po lewej to od wspomagania kierownicy. A te dwa po prawej u góry, są od układu hamulcowego i hydraulicznego sprzęgła i do obu przychodzi ten sam płyn hamulcowy. No i przy aku masz wlew płynu do spryskiwaczy szyb ;) Chyba wszystko :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
michalk 



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 40
Skąd: Chełmno



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 11:58   

Dzięki wielkie :D
Ciężkie jest życie mechaniczno-samochodowego NOOBA
Troche sie zmartwiłem tym szarpaniem silnika :( w mojej wieosce nie mam gdzie z tym pojechać. Może uderze do warsztatu co mi to wymieniał - wtedy nie mieli softu do sprawdzenia silnika grrrrr

PS - czy UZUPEŁNIC płyn wspomagania (nie znam marki tego co mam) czy raczej WYMIENIĆ?

M
Ostatnio zmieniony przez michalk Sro Kwi 11, 2007 12:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Przemek_Docent 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sie 2002
Posty: 226
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 12:00   

Dodam, że od sprzęgła jest ten mniejszy, wyżej. :-)
_________________
"Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Kwi 11, 2007 12:07   

michalk napisał/a:
PS - czy UZUPEŁNIC płyn wspomagania (nie znam marki tego co mam) czy raczej WYMIENIĆ?


Jak dobrze chodzi, to wystarczy uzupełnić, chociaż wymiana pewnie nie zaszkodzi. Typ płynu znajdziesz szukając w archiwum :D Powodzenia.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Nieprawidlowa praca silnika
Peter033 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pią Maj 28, 2010 08:42
Chester
Brak nowych postów [R620] Nierówna praca silnika
zmiana obrotów silnika - dodałęm zdjęcia
emo Rover serii 600, Honda Accord 28 Pon Lis 09, 2009 22:02
thef
Brak nowych postów [R620] Nierówna praca silnika
romek2018 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Mar 22, 2009 10:18
Brt
Brak nowych postów [R620] Problem z pracą silnika
krawiec17 Rover serii 600, Honda Accord 1 Pon Sie 16, 2010 20:36
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Dziwna praca silnika
terek_4 Rover serii 600, Honda Accord 3 Nie Kwi 25, 2010 17:58
KszoQ



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink