Forum Klubu ROVERki.pl :: [Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: MaReK
Czw Maj 12, 2011 01:23
[Seria K] Nowy typ uszczelki pod głowicę!

W przypadku HGF zakładać nowy typ uszczelki
Autor Wiadomość
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 28, 2008 09:32   

Tomi napisał/a:
Ponadto Rover informuje, że nowy typ uszczelki może być stosowany tylko w wersjach z aluminiową miską olejową.

Czy Land ROVER coś o tym wspomina..? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 28, 2008 09:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Mar 28, 2008 09:35   

piter34 napisał/a:
Tomi napisał/a:
Ponadto Rover informuje, że nowy typ uszczelki może być stosowany tylko w wersjach z aluminiową miską olejową.

Czy Land ROVER coś o tym wspomina..? :roll:

W Land Roverach nie występują silnik 1.1, 1.4 ani 1.6 :)
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Mar 28, 2008 10:02   

Tomi napisał/a:
W Land Roverach nie występują silnik 1.1, 1.4 ani 1.6 :)

Tzn., że miska aluminiowa była tylko w 1.8?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pią Mar 28, 2008 18:02   

w 1.4 r25/45 też jest alu miska.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 29, 2008 09:02   

PHJOWI napisał/a:
w 1.4 r25/45 też jest alu miska.


A to dziwne, ponieważ sprzedałem już kilka blaszanych misek olejowych właśnie do R25/45, które w taką miskę właśnie były wyposażone.
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Mar 29, 2008 11:13   

mam na stanie motorek od 1.4 rover 25 maj 2000 , i ma już alu miske a żeby było śmieszniej robiłem 1.6 25 z 2000 miał stalową miskę.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Mar 29, 2008 23:17   

tak sobie gdybam, moze ta alu miska ma troche inny kształt i ta magistrala lepiej pasuje
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
rover416 



Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 8
Skąd: tychy



Wysłany: Nie Mar 30, 2008 09:54   

gdzie mozna kupic tą nową orginalną uszczelke do r416 ?? ???
 
 
Valander_wwa 




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 283
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 30, 2008 09:57   

rover416 napisał/a:
gdzie mozna kupic tą nową orginalną uszczelke do r416 ?? ???


spytaj Tommiego albo Mariusza - spokojnie będą mieli :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michalswiatek 




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 16:13   

A ja mam takie pytanie (jezeli juz bylo to przepraszam):
Ta wielowarstwowa czesc uszczelki nowego typu ma byc pod ta dodatkowa pojedyncza??
Czy moze odwrotnie??
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Kwi 15, 2008 17:24   

michalswiatek napisał/a:
Ta wielowarstwowa czesc uszczelki nowego typu ma byc pod ta dodatkowa pojedyncza??Czy moze odwrotnie??

wielowarstwowa czesc uszczelki ma byc na dole (na bloku), a na niej ta dodatkowa podkladka
 
 
 
areek 




Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Pon Cze 16, 2008 18:28   

http://www.ekag1.de/pdf/Motorschaden_PL.pdf
warto przeczytac
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 17, 2008 12:33   

areek napisał/a:
http://www.ekag1.de/pdf/Motorschaden_PL.pdf
warto przeczytac

No rewelacja. Dorzucę link do technicznego FAQ.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
marioA4 



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 09:06   

Ja zmieniałem na wielowarstwową w tamtym roku w grudniu - przejechałem na niej już prawie 30tyś i śmiga ładnie dalej - płaciłem za nią ok. 160zł (do tego oczywiście nowe szpilki)
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 09:07   

Magistralę też zmieniałeś?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kqba 




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Wto Wrz 30, 2008 13:59   

Ja zmieniłem też w grudniu na dwuwarstwową. Uszczelka + szpilki + uszczelniacze zaworów. Za uszczelkę zapłaciłem 100zł na aukcji firmy z Bytomia (szpilki 200zł). Na zdjęciu był stary typ, ale pani powiedziała że to jest pierwsza partia nowych uszczelek jakie dostali. Następne już wystawili za 150zł. Uszczelka i szpilki firmy Victor Rainz. Magistrali nie zmieniałem. Wszystko śmiga bdb. Zrobiłem 15tys km.

Jeszcze dodam, ze przed wymianą silnik się strasznie pocił. Teraz jest suchy jak pieprz.
 
 
Dziegiel 




Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 19
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 03, 2008 09:40   

Miał ktoś może do czynienia z uszczelką firmy ALLMAKES 4x4? Pytam, ponieważ mechanik twierdzi, że tylko oryginalna jest najbardziej pewna - oczywiście też nowego typu. Z tym, że jego cena to 350 zł, natomiast na stronie tomateam.pl jest za 175 zł - a więc o połowę tańsza. Doradźcie co wybrać


tak ona wygląda http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=640
 
 
 
kqba 




Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Pią Paź 03, 2008 09:44   

pytanie retoryczne. Po co przepłacać?
 
 
PHJOWI 



Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Paź 04, 2008 14:32   

w oficjalnej sieci MGROVER (od marca 2008)jest dostępny zestaw nowej uszczelki i magistrali nowego typu pod numerem ZUA000080 W ANGLI kosztuje 114 funtów czyli około 490zł

[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 15:42 ]
a i dodam to , bo nie wiem czy już na roverkach ta informacja jest:

http://motoporto.pl/download/tsi_03_07_pl.pdf
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Ostatnio zmieniony przez PHJOWI Sob Paź 04, 2008 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Paź 04, 2008 16:37   

z dokumentu wynika ze jednak trzeba delikatnie smarowac lby sruby i gwinty
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zbiorce zamowienie rozporki KV6/K-seria/L-seria
Remigiusz Offtopic 21 Sro Sty 22, 2014 21:15
AndrewS
Brak nowych postów K-seria na Złomniku
brkzzz Offtopic 19 Czw Wrz 27, 2012 11:49
sobrus
Brak nowych postów [R75] BMW seria 3? 5? 7? i inny offtopic
Mombrey Offtopic 68 Czw Sty 22, 2009 15:44
Gość
Brak nowych postów seria 800 coupe w polsce
EnekaOne Offtopic 4 Nie Paź 28, 2007 18:53
EnekaOne
Brak nowych postów Seria-L jaki to silnik?
Mombrey Offtopic 5 Wto Lut 15, 2011 10:36
Mombrey



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink