A ja mam takie pytanie (jezeli juz bylo to przepraszam):
Ta wielowarstwowa czesc uszczelki nowego typu ma byc pod ta dodatkowa pojedyncza??
Czy moze odwrotnie??
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Ja zmieniałem na wielowarstwową w tamtym roku w grudniu - przejechałem na niej już prawie 30tyś i śmiga ładnie dalej - płaciłem za nią ok. 160zł (do tego oczywiście nowe szpilki)
Ja zmieniłem też w grudniu na dwuwarstwową. Uszczelka + szpilki + uszczelniacze zaworów. Za uszczelkę zapłaciłem 100zł na aukcji firmy z Bytomia (szpilki 200zł). Na zdjęciu był stary typ, ale pani powiedziała że to jest pierwsza partia nowych uszczelek jakie dostali. Następne już wystawili za 150zł. Uszczelka i szpilki firmy Victor Rainz. Magistrali nie zmieniałem. Wszystko śmiga bdb. Zrobiłem 15tys km.
Jeszcze dodam, ze przed wymianą silnik się strasznie pocił. Teraz jest suchy jak pieprz.
Miał ktoś może do czynienia z uszczelką firmy ALLMAKES 4x4? Pytam, ponieważ mechanik twierdzi, że tylko oryginalna jest najbardziej pewna - oczywiście też nowego typu. Z tym, że jego cena to 350 zł, natomiast na stronie tomateam.pl jest za 175 zł - a więc o połowę tańsza. Doradźcie co wybrać
Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Paź 04, 2008 14:32
w oficjalnej sieci MGROVER (od marca 2008)jest dostępny zestaw nowej uszczelki i magistrali nowego typu pod numerem ZUA000080 W ANGLI kosztuje 114 funtów czyli około 490zł
[ Dodano: Sob Paź 04, 2008 15:42 ]
a i dodam to , bo nie wiem czy już na roverkach ta informacja jest:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum