Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Czujnik ilości paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Czujnik ilości paliwa
Autor Wiadomość
majkrosoft 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Jabłonna Lacka



Wysłany: Sob Lip 21, 2007 22:15   [R75] Czujnik ilości paliwa
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam

Koledzy mam taki problem mam 75 w dieslu i dziwnie mi działa czujnik paliwa to znaczy jeżdżę i nic nie ubywa a potem gdy zgaszę i zapale jeszcze raz to dowiaduje sie ze mi sie rezerwa świeci :/ . lub też zapałam mam trochę ponad kółko rezerwy trochę pochodzi zgaszę i zapale i mam więcej ponad tą kropkę co to może być :/

wczoraj tylko go wyprowadziłem i wprowadziłem do garażu i znów mniej ropy :(

ale gdy silnik jest rozgrzany pokazuje więcej

pomóżcie co to sie może dziać ??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 20, 2010 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 21, 2007 22:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Lip 22, 2007 17:03   

Pisze w tym temacie bo to w sumie o podobną rzecz chodzi.
Czy gdy jest odpięty przepływomierz pali więcej?
Bo u mnie pokazuje około 9l.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Lip 22, 2007 17:08   

trzeba to wybadać, ale 75 w dieslu ma ogromne przelewy i z tego tak szybko znika , a potem przybywa ropa.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 12:02   

No więc możesz mieć następujące uszkodzenia:
1. haczy ci wskazówka o cyferblat - ale w takim wypadku nawet jak jest w okolicach rezerwy to dioda żółta rezerwy nie powinna sie zapalać. Jeśli raz się zapala a potem bez dolewania ropy jak wskazówka wyżej pójdzie to dioda gaśnie to znaczy że ze wskazówka jest wszystko OK.

2. Uszkodzony czujnik poziomu paliwa (lub jest jakiś niekontakt na dojściu do niego - on jest wkręcony w bak i może się po prostu uszkodził i daje różne opory lub zawiesza sie albo haczy) - potwierdzeniem tego będzie fakt iz komputer powinien podawać różne wskazania odnośnie zasięgu na posiadanym paliwie - zresztą jak wejdziesz w menu diagnostyczne zegarów jest tam testowanie czujnika poziomu paliwa.... Jak tam się dostać ?? ?
Przytrzymaj reset TRIP'a przez kilka sekund tak aby wejść w diagnostyczny tryb... co potem to juz nie pamiętam ale było o tym na FORUM
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 12:43   

roadking napisał/a:
Uszkodzony czujnik poziomu paliwa
W R75 są dwa czujniki - w lewej i w prawej połówce baku. Spróbuj zrobić kilkakrotny reset OBC. Już ktoś miał podobny problem i opisywał na forum.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 12:53   

to może byc tak że działą tylko jeden czujnik i jak bajura się przelewa to takie masz dziwne efekty....
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
 
 
majkrosoft 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Jabłonna Lacka



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 15:01   

Witam

na szczęście lub niestety wskazówka idzie dobrze sprawdziłem to testem 2.0 macie jeszcze jakieś pomysły ?? czy to po prostu jeden z tych mierników ale nie rozumiem dlaczego gdy jest rozgrzany pokazuje więcej paliwa to bardzo mylące :/

p.s gdzie mogę znaleźć opis tych wszystkich yyyy tych wszystkich rzeczy w komputerze tzn co jest pod jedynką dwójką trójką itd..

dziękuje za odpowiedzi
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 15:08   

majkrosoft napisał/a:
macie jeszcze jakieś pomysły ?
Tak jak już pisałem - wykonaj kilka resetów OBC.

majkrosoft napisał/a:
gdzie mogę znaleźć opis tych wszystkich yyyy
Tu (ale nie wszystkich :( ): http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=13081

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 15:27   

Czemu ma wykonać kilka resetów zegarów ?? ?
Jeden nie wystarczy ?
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 15:30   

roadking napisał/a:
Czemu ma wykonać kilka resetów zegarów ?? ?
Jeden nie wystarczy ?
Już ktoś kiedyś się z tym borykał i - o ile dobrze pamiętam - dopiero za którymś razem wszystko zaczęło działać OK.

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
roadking 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 154
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 15:32   

A wtedy nie chodziło przypadkiem o kasowanie inspekcji oleju ?? ?
_________________
Szymon Ludowicz
www.ROADKING.pl
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 15:55   

roadking napisał/a:
A wtedy nie chodziło przypadkiem o kasowanie inspekcji oleju ?? ?
Chodziło o wskaźnik poziomu paliwa - tego jestem pewien.

[ Dodano: Pon Lip 23, 2007 3:59 pm ]
O tu: http://www.roverki.pl/forum/viewtopic.php?t=15676

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
majkrosoft 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Jabłonna Lacka



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 16:16   

zresetowałem komputer i ilość paliwa zmieniła się na 1/8 zbiornika czy temu odczytowi moge wierzyć ?? czy prawdziwy był poprzedni :/
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 23, 2007 16:20   

majkrosoft napisał/a:
zresetowałem komputer i ilość paliwa zmieniła się na 1/8 zbiornika czy temu odczytowi moge wierzyć ?? czy prawdziwy był poprzedni :/

Rozumiem, że to pytanie retoryczne. ;-)
Zatankuj do pełna i obserwuj wskazania.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Marian_K 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 503
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 16:20   

majkrosoft napisał/a:
czy temu odczytowi moge wierzyć ?? czy prawdziwy był poprzedni :/
Chyba nikt Ci nie odpowie...
Ja zrobiłbym tak:
1. tankowanie do pełna
2. reset

Dopiero wtedy będzie wiadomo ile jest paliwa i czy wskaźnik zachowuje się "logicznie"

Pozdrawiam!
_________________
Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
 
 
majkrosoft 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Jabłonna Lacka



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 17:19   

Koledzy jestem nowy więc pewnie zadaje głupie pytania więc zadam kolejne :P mam 2 błędy pamięci co z tym zrobić ?? jak to odczytać i jak naprawić ;) czy moge to naprawić samemu

zrobiłem reset i re błędy są nadal co to znaczy ??
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 23, 2007 17:24   

majkrosoft napisał/a:
mam 2 błędy pamięci co z tym zrobić ??

Odczytać, znaleźć przyczynę błędu, naprawić.

majkrosoft napisał/a:
jak to odczytać i jak naprawić

Udać się na odczytanie kodów błędów. Tutaj PHJOWI niech się wypowie, czy KTS-em można odczytać kody w R75.

majkrosoft napisał/a:
zrobiłem reset i re błędy są nadal co to znaczy ??

Że są... :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
majkrosoft 



Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 18
Skąd: Jabłonna Lacka



Wysłany: Pon Lip 23, 2007 17:27   

hehe dzięki kolego a co oznacza "KTS-em" to jest jakiś program... jak tak to skąd go ściągnąć ;)

kts to urządzenie i do tego nie tanie :|
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lip 24, 2007 13:02   

KTS to program diagnostyczny, jest on "ze stajni" Bosch'a.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Lip 24, 2007 13:36   

kts to urządzenie diagnostycze firmy bosch , a żeby chodził kts to musi być program diagnostyczny też firmy bosch ale nazwywa sie ESITRONIC . Wszystko zależy od obsługującego to urządzenie ale powinien kts zrobić r75
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] czujnik ilości oleju
kmisiowy Rover serii 75, MG ZT 2 Wto Maj 07, 2013 21:05
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Wyświetlanie ilości litrów paliwa
Vickers Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Sie 06, 2013 19:02
gustav.pl
Brak nowych postów [R75] Czujnik ciśnienia paliwa
Gość Rover serii 75, MG ZT 28 Czw Lis 12, 2015 10:34
beatabb
Brak nowych postów [R75] Czujnik ciśnienia paliwa - pomocy
Mayones123 Rover serii 75, MG ZT 12 Czw Mar 20, 2014 11:40
Mayones123
Brak nowych postów [R75] Czujnik ciśnienia paliwa na listwie CR
necron Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Lut 24, 2014 14:44
07manio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink