Wysłany: Sob Lut 14, 2009 16:01 [R214i 8V 97] Alufelgi, opony letnie, auto jak na szczudłach
Na lato mam felgi 15 calowe i opony 195/55/15. Samochod na nich wyglada troche jak na szczudlach, szczelina pomiedzy opona a nadkolem jest dosyc duza. Zdjecie mojej bestii ponizej. Mozecie powiedziec mi co moge zrobic zeby wygladalo to troche lepiej? Opona o wiekszej wysokosci np. 60, czy nie obejdzie sie bez zmiany sprezyn lub zawieszenia? Widzialem duzo Roverkow na seryjnym zawieszeniu i tak to nie wygladalo.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 14, 2009 16:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Można wymienić seryjne sprężyny na krótsze - nie wiem tylko czy trzeba też wymienić w tym przypadku amortyzatory... wejdź sobie w dział tuningu, napewno takie tematy już były.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 12 Skąd: Kościerzyna
Wysłany: Sob Lut 14, 2009 18:47
W dziale "porady techniczne" był post o alufelgach, i podawali userzy zdjęcia swoich roverków na różnych oponach/felgach.
Na lato też mam takie felgi, z takimi właśnie oponami.
Z tym, że zawieszenie -30mm i szpara jest raczej mniejsza...
Mozesz zalozyc felgi 16" i miec z glowy
A jesli nie mozesz, to jedyna opcja to odpowiednio krotsze sprezyny i amorki
Bo jak zrobisz tak jak ja, wsadzajac sprezyny od ZR'a to owszem auto usztywnisz, obnizysz delikatnie (nie za wiele) a na pierwsze zwoje sprezyn bedziesz musial nalozyc gumowe zeby nie stukaly o kielich i nie przesuwaly sie podaczas np. wyjezdzania z dolka...
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
panowie podpinam sie pod temat by nie zakladac nowego, powiedzcie mi prosze ile wynosi waga "lekkich aluskow" wszyscy rozrozniaja miedzy lekkimi i ciezkimi ale nie ma wyraznej granica wagowej.
Wlasnie jedzie do mnie paczka (upsem, na jutro ma byc) z 4 alusami wraz z oponami o masie 60kg, czyli 15kg na kolo i zastanawiam sie czy to juz jest ten lekki alus czy ciezszy....opony sa zalozone, zapewne jakies cisnienie maja napomopowane...
dzieki za info
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
lekie alu waża około 4kg, a nawet i mniej, ale to są zazwyczaj już bardzo drogie i zazwyczaj japońskie z oponą wyjdzie koło 10kg, więc te Twoje są raczej średnie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum