Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Korektor siły hamowania
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Korektor siły hamowania
Autor Wiadomość
gucwiz 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 114
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 06:29   [R620] Korektor siły hamowania
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

gdzie jest ??mam slabe h-ce z tylu i po koleji wszystko sprawdzam tarcze klocki nowe zaciski "chodza" moze ktos cos poradzi
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lut 05, 2011 21:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 06:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Wrz 18, 2009 07:20   

No wiec nie wiem jak jest dokladnie w 600-tce.Korektorow zwykle w tych rocznikach sa dwa rodzaje.Pierwszy to typowy zawor domykany ugieciem zawieszenia.Umieszczony w okolicach tylnego zawieszenia,spotykany z prostymi zawieszaniami typu belka skretna i mozna go regulowac.Znalezc jest latwo bo wchodza i rozchodza sie z niego przewody ham.Drugi najczesciej spotykany w japonskich autkach i pewnie w Twoim,to prosty "reduktor" cisnienia,zwykle przykrecony na scianie grodziowej komory silnika.To taka zwezka ktora obcina cisnienie na tylne ham.Nie da sie nic regulowac bo nie ma co,jak to usuniesz to beda ci hamulce blokowac z tylu,jesli masz ABS to znacznie wydluzysz droge hamowania bo lekki tyl bedzie sie blokowali i aktywowal ABS nawet jesli przod hamuje w polowie swojej sily.Mysle ze hamulce masz oki skoro wszystko sprawdzone.Jesli masz regulator drugiego typu i byles na stacji diagnostycznej to wiedz ze skutecznosc hamulcy to wynik masy pojazdu i sumy sily hamowania przodu i tylu.Niestety w polskich stacjach sprawdzana jest kazda os oddzielnie.Auta z tym reduktorem sterowanym obciazeniem maja zwykle proste zawieszenie z tylu ktore przysiada na rolkach zwiekszajac jeszcze sile ham.U Ciebie jest wielowachaczowe.Hamulce sa czasem tak zestrojone ze przod bierze wiekszosc roboty na siebie.Wiec pewnie jest wszystko oki.Pozdr.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600] Hamulce, korektor siły hamowania
kruszan Rover serii 600, Honda Accord 26 Nie Maj 27, 2012 12:31
slax
Brak nowych postów [R620] Stukanie podczas hamowania
sardos Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Maj 30, 2007 08:56
Brt
Brak nowych postów [R620] Skręcająca kierownica podczas hamowania i ruszania.
plewiczek Rover serii 600, Honda Accord 5 Sro Kwi 03, 2013 18:00
Robert1234
Brak nowych postów [R620] Drżenie auta i kierownicy podczas hamowania
Wisniak20 Rover serii 600, Honda Accord 18 Sro Lis 03, 2010 02:15
Tomidj12
Brak nowych postów [R600] Silnik - nie ma siły , nie wchodzi na obroty
Armandoo Rover serii 600, Honda Accord 8 Pon Gru 21, 2009 15:16
Armandoo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink