Forum Klubu ROVERki.pl :: [r416]jaki model przewodów wysokiego napięcia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r416]jaki model przewodów wysokiego napięcia
Autor Wiadomość
brozo 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 40
Skąd: zamość



Wysłany: Pią Mar 04, 2011 19:51   [r416]jaki model przewodów wysokiego napięcia
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

witam poszukuje modelu przewodów zapłonowych do silnika k164f kupiłem przewody bosha ale okazało sie ze sa inne , za krótkie , przewód najdłuższy ma około 60 cm a ten od cewki do kopułki jest bardzo długu i moje pytanie jest takie czy ma ktoś pudełko na którym jest jakieś oznaczenie bo wg katalogu nie ma innych niż te co mam z góry dziękuje za odpowiedzi
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Mar 04, 2011 19:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Mar 04, 2011 20:16   

Zobacz tutaj http://www.iparts.pl/auto...661-100153.html

Osobiście nie polecam NGK - wymieniałem kilka kompletów i w końcu zrezygnowałem. Obecnie mam kable Janmor i pracują bez zarzutu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pią Mar 04, 2011 21:47   

Ja mam boscha, zdaję się, że takie http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=867 i wszystko pasuje.
Janmory zbyt długo u mnie nie pociągnęły.
_________________
Pozdrawiam Monika
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 05, 2011 17:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Mar 04, 2011 23:52   

Ja kupilem najtansze czyli BOSCHA na razie jest wszystko ok a zmienialem przed zima :)
 
 
brozo 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 40
Skąd: zamość



Wysłany: Sob Mar 05, 2011 08:27   

noja kupiłem bosha i za krótkie a wszystkie parAMETRY WSKAZUJĄ NA TE PRZEWODY
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 05, 2011 15:18   

kasjopea napisał/a:
Ja mam bosha, zdaję się, że takie http://www.tomateam.pl/sk...m_dzial=-&c=867 i wszystko pasuje.
Janmory zbyt długo u mnie nie pociągnęły.


Nie masz Bosch'a bo zbyt długo byś nie pojeździła :)

Masz to:
http://www.tomateam.pl/sk...al=silnik&c=100

Pamiętam, bo sam Ci wymieniałem, po tym jak wymieniliśmy kopułkę, palec (bo przewody są nowe) i podczas wymiany kopułki wypalona końcówka przewodu Janmora została w ręku.
 
 
ralfi83 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 151
Skąd: Katowice - Giszowiec

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 05, 2011 15:25   

ja mam NGK juz ze 2 lata i jest wszystko OK

oznaczenie chyba RC-RV415
_________________
Były mój ROVERek
http://polskajazda.pl/Samochody/Rover/400/30140
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Mar 05, 2011 17:48   

Tomi, :oops:

W każdym razie przewodów Janmora ze wspomnianego przez Ciebie powodu nie polecam.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 05, 2011 17:53   

Tylko Bosch. :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Mar 05, 2011 18:10   

tom125 napisał/a:
Tylko Bosch. :mrgreen:


Bosch też nie jest zbyt dobry :(
 
 
brozo 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 40
Skąd: zamość



Wysłany: Sob Mar 05, 2011 21:52   

ralfi83, RC-RV415te mi nie pasują bo takie miałem te są za krótkie tylko janmory pasowały wg opisu do mnie tych z linka nie znalazłem bo cewkę mam na silkniku
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 06, 2011 08:34   

brozo napisał/a:
RC-RV415te mi nie pasują bo takie miałem te są za krótkie

Takie mam i pasują be problemu. Nie wiem czemu miałby nie pasować u Ciebie.
 
 
 
brozo 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 40
Skąd: zamość



Wysłany: Nie Mar 06, 2011 10:04   

dlatego że w tym co podałeś przewód masz najdłuższy 56cm a mi potrzeba 59 i pomiędzy cewka a kopułka mam 60 cm a tam jest 40 i dlatego nie pasuje
 
 
ralfi83 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 151
Skąd: Katowice - Giszowiec

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 06, 2011 18:50   

dziwne rzeczy z tymi przewodami
_________________
Były mój ROVERek
http://polskajazda.pl/Samochody/Rover/400/30140
 
 
 
brozo 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 40
Skąd: zamość



Wysłany: Nie Mar 06, 2011 19:37   

ralfi83, właśnie wiem myślałem że są jedne kable i git a tu widzę ze 3rodzaje tak jak z paskiem rozrządu 1,6 16v a tu 3 różne paski 2 rolki i po numerze silnika tak wychodzi , trzeba rozebrać i dopiero wiadomo co i jak
a jak sie teraz okazuje mam kable od 1,4 16v co ma cewkę na misce, i tak mnie zastanawia dlaczego na misce a nie wyżej przecież cała woda na nią leci
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Mar 06, 2011 22:59   

brozo napisał/a:
ralfi83, właśnie wiem myślałem że są jedne kable i git a tu widzę ze 3rodzaje tak jak z paskiem rozrządu 1,6 16v a tu 3 różne paski 2 rolki i po numerze silnika tak wychodzi , trzeba rozebrać i dopiero wiadomo co i jak
a jak sie teraz okazuje mam kable od 1,4 16v co ma cewkę na misce, i tak mnie zastanawia dlaczego na misce a nie wyżej przecież cała woda na nią leci


1.4 16v i 1.6 16v ma takie same przewody, cewkę i umiejscowione w tym samym miejscu. W kwestii rozrządu są 2 rodzaje i można rozpoznać choćby po kolorze korka wlewu oleju. Jeśli rozmawiasz z kimś kto nic nie wie na temat Rovera, to będzie Ci za każdym razem wymyślał jakąś bajkę, aby tylko było, że to Rover jest pokręcony a nie sprzedawca niekompetentny.

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 22:59 ]
Podsumowując do silników K16 (bez VVC) występują 3 rodzaje przewodów zapłonowych.
* Pierwszy model występuje w kanciakach, w których zastosowana jest cewka podobna do puszki z napojem, umiejscowiona za lampą (tylko wersja 1.4 16v).
* Drugi typ to układ, w którym cewka umieszczona z tyłu silnika (zarówno wersja 1.4 16v i 1.6 16v są identyczne komponenty). Ten typ to układ zastosowany w Roverkach z lat 96-99. * Trzeci układ to układ stosowany po 99 roku, który składa się z 2 przewodów (2 cewki umieszczone na silniku). Tu nie ma żadnych kombinacji i nie ma, że nie pasuje.

Podsumowując w Roverach 414Si i 416Si (mowa o tzw. okrąglakach wersjach z manualną skrzynią) występuje jeden typ zapłonu i jeden typ przewodów WN.
 
 
brozo 



Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 40
Skąd: zamość



Wysłany: Pon Mar 07, 2011 06:17   

Tomi, ok kolego może masz racje ale nie zgodze sie z teorią że do mojego silnika jest jeden rodzaj przewodów bo kupiłem bosha i są za krótkie co pisałem wcześniej i wybacz ale skoro mam cewke na misce olejowej a przewód łączący cewke z kopułka ma może 40 cm wiec coś nie halo ?? musiałem kupić jan-mory bo nie znalazłem na szybko innych pasujących a te co podawaliście bo rc-rv415 są za krótkie



a to są wtmiary jan morów



i oba są do 416

a co do rozrządu to jak poznać po korku jaka dłusość paska?? bo do mnie są 2 rodzaja 143 zęby i 145 i ja wiem jaki idzie a dla podpowiedzi powiem że mam korek czarny , bo z tego co wiem długośc zależy od napinacza, ale chętnie sie dowiem o tajnikach rovera 400
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 07, 2011 07:48   

Korek czarny - ręczny napinacz + pasek 143
korek żółty - automatyczny napinacz + pasek 145
 
 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 07, 2011 09:55   

a ja mam przewody Hart (zdaje się że Polskie) kosztowały coś koło 8 dych i hulają do dziś (ponad 1,5 roku) i jest spokój
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Mar 07, 2011 16:24   

AdrianWWL, a ja mam korek czarny - automatyczny napinacz + pasek 145

to chyba nie ma reguły na to, no albo poprzedni właściciel zmienił korek w co wątpie.

A apropo kabli to też kupiłem boscha i wszystkie są dobre oprócz tego do cewki, był taki króciutki ze aż się uśmiałem miał może ze 20 cm:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Problem z kablami wysokiego napięcia
meler21 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Sro Gru 10, 2008 13:25
oprawca_1978
Brak nowych postów [R416 97r 1.6] regulator napięcia???
wieslaw61 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lip 30, 2009 06:58
xkrzychux
Brak nowych postów [R416] Pytanie dotyczące przewodów WN
didymus Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Wrz 05, 2008 19:40
didymus
Brak nowych postów [R416] Jak sprawdzić regulator napięcia?
alternator
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sob Cze 07, 2008 06:25
dawidd
Brak nowych postów [R416] Spinki do podsufitki. Czy ten model się nadaje?
fredii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Cze 08, 2015 14:56
Roxana_22



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink