Wysłany: Czw Kwi 07, 2011 16:22 [Honda Accord 2.0 Tdi]Czy możliwe jest odłączenie układu SRS
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam.Jestem posiadaczem Hondy Accord 2.0 Tdi. Mam problem z układem SRS. A mianowice gdy odpalam rano samochód to wszystko jest ok. Gdy trochę pojeżdżę, zgaszę samochód i po ponownym odpaleniu wyskakuje mi błąd SRS i zapala sie check engine. Nie przeszkadzałby mi ten błąd gdyby nie to że auto na błędzie ma strasznego muła, ponieważ zapala się check engine.Dodam że gdy samochód ,,odpocznie'' około 5 godzin i zapale to błąd nie wyskoczy, troche pojeżdżę, zapalę ponownie i zaświeci sie SRS. Zdiagnozowałem błąd i wyskoczył 101 czyli Zanotowane dane o zderzeniu - sterownik SRS do wymiany . Żadnego zderzenie nie miałem. Próbowałem skasować błąd ale nie ma żadnej reakcji na na zwieranie styków w żółtej wtyczce pod kierownicą.I mam pytanie czy było by możliwe całkowite odłączenie układu SRS? Żeby nie wyskakiwały mi żadne błędy i wogóle.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 07, 2011 16:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
SRS jest w sumie osobny układ i nie ma nic wspólnego z Check-Engine. SRS żeby wyłączyć wystarczy wyciągnąć bezpiecznik ten w takiej zółtej obramowce pod kierownica 5A
Ja bym raczej szukaj jakieś przetarcie kabli
Bledy SRS powodują przetarcia na kablach pod fotelami i taśma na kierownicy. Wystarczy je sprawdzić i jak są cale popryskać je specyfikiem do styków w wtyczkach
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No niby osobny układ ale u mnie SRS zaświeca sie razem z Check Engine. Mógłbyś podać gdzie dokładniej znajduje się ten bezpiecznik do odłączenia SRS. Szukałem pod kierownicą ale nie znalazłem nic podobnego
A na pewno dobrze zrobiłeś kasowanie błędów SRS? Bo kiedy 1wszy raz czytałem o tym to myślałem ojej, 2gi raz na spokojnie to już że to banał, robiłem dwa tygodnie temu i działało u mnie dokładnie jak w opisie, błąd usunięty.
i przede wszystkim sprawdził bym kable, styki itd, szkoda odłączać poduchy - no chyba że ich "nie masz"
pozdro
Próbowałem kasować błędy już niejednokrotnie, zero reakcji na zwieranie w żółtej wtyczce po kierownicą. Najbardziej zastanawia mnie to dlaczego błąd nie wyskakuje na zimnym silniku, po rozgrzaniu i ponownym odpaleniu od razu zaświeca się Srs oraz check engine. Odczekam z 5 godzin zapalam i błędu nie ma.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 21:09
Jeżeli kontrolki zapalają się i gasną jednocześnie to b. możliwe że jakiś handlarzyk podłączył je razem by wyglądało dobrze. SRS nic nie ma do ECU silnika.
JJJJ [Usunięty]
Wysłany: Pon Maj 02, 2011 20:19
Marrkus napisał/a:
Jeżeli kontrolki zapalają się i gasną jednocześnie to b. możliwe że jakiś handlarzyk podłączył je razem by wyglądało dobrze. SRS nic nie ma do ECU silnika.
Kolega może mieć racje weź śrubokręt odkręć licznik i podejrzyj czy nie ma żadnych bajpasów z żarówkami porobione.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum