Forum Klubu ROVERki.pl :: [Accord]Wielka Strata mocy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Accord]Wielka Strata mocy.
Autor Wiadomość
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Czw Mar 22, 2012 17:58   [Accord]Wielka Strata mocy.
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam
mam problem z Swoją honda accord, podczas jazdy przy dynamicznej jeździe w trakcie zapalił się Check Engine, no i stracił na mocy, wjechałem do garażu i zabrałem się za kable przy pompie, ostatnio miałem przerwany przewód do (Czujnika Początku wtrysku) chyba tak się to nazywa. Okazało ze się oberwał tym razem drugi, połączyłem i Check engine pojawia się rzadziej, turbina świszcze a auto nie chce jechać... z czym może być problem?? mógł ten czujnik się zepsuć jakoś? bądź przeskoczyć pasek na pompie?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 22, 2012 17:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Czw Mar 22, 2012 18:06   

A może turbina świszcze w powietrze tzn może masz gdzieś nieszczelność na gumach...
Zrób też diagnostykę, co to za błędy Ci wyświetla
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Czw Mar 22, 2012 19:08   

sprawdziłem węże w pierwszej kolejności, nad diagnostyka już męczyłem i nie działa u mnie to.
zauważyłem teraz jak jechałem głupieje wskaźnik temperatury, miejscami wychodził poza skale teoretycznie powinno buchac parą z podmachy, a za chwile spadło spowrotem.
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 351
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Czw Mar 22, 2012 23:49   

Jak to nie działa... :???: Byłbyś chyba pierwszym przypadkiem... Może łącze masz wstawione odwrotnie i dlatego nic się nie dzieje gdy łączysz 13 i 2 pin.
Gumy rozumiem puchną...
Z tą temperaturą to dziwna sprawa... Wentylator nie włączył się? Jak dla mnie to wyglądana problem z samym wskaźnikiem, skoro tak dynamicznie zmienia położenie ale nie jestem ekspertem. Ten silnik raczej ciężko przegrzać.
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Pią Mar 23, 2012 19:33   

dziś odpalił ojciec rano no i chmura dumy za nim, jechać nie chce, jak do 2tys sie rozkręca to już szczyt. nie ma mocy. to Check zaświeci i zgaśnie.
Czyli to może oznaczać ze źle ustawiona pompa? bo ja tam "wymyśliłem sobie" ze przeskoczył pasek?
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Sob Mar 24, 2012 11:49   

Kolego z tym wskaźnikiem to nie wiem co może być ale z mocą to miałem podobne problemy. Pierwszy to pęknięty wąż od intercolera a drugi to filtr paliwa. ale ja bym stawiał na filtr. Nasze paliwo nie jest najlepszej jakości. Ja jak miałem zapchany to check mrugał jak u ciebie a 2000 obr/min to był szczyt. Dymu za mną ze 2 kilometry, a na 3 biegu to wcale nie jechał.
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Sob Mar 24, 2012 17:40   

tylko ze ja zmieniałem filtr całkiem nie dawno zaraz po zejściu mrozu.. a przed zimą też zmieniałem...;/
no nie wiem czy 3 już filtr wsadzać. rury od IC dobrze wyglądają. zapach spalin taki jak ze starego autobusu, takie nie dopalone czy coś..;/ nie mam juz głowy do tego auta. jescze raz bede pompę rozbierał moze ten czujnik zle zamontowałem. Ale czy może byc on zle założony?
 
 
Mundekk 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2011
Posty: 241
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Mar 24, 2012 18:51   

Można zdjąć węże z filtra, złączyć je bezpośrednio razem i odpalić zoabczyć czy jest różnica. Tylko lepiej tego nie robić jak ma sie rezerwe bo wtedy duże prawdopodobieństwo że zaciągnie jakieś syfy z baku ;p
 
 
zimek-1985 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 256
Skąd: Płońsk



Wysłany: Sob Mar 24, 2012 22:39   

A czy ta rura od IC twardnieje mocno przy dodawaniu gazu? Moje pękła od spodu, i tuż pod zabudową silnika. dopiero po zdjęciu jej było widać dziurę.
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Nie Mar 25, 2012 11:45   

no twarde są jak sie przy gazuje, sprawdziłem pasek, no i jest tak jak trzeba na pompie, nie wiem co może być, może ten czujnik pod pompą (początku wtrysku) patrzyłem po odpaleniu a przewody od niego są mokre. Da sie go zamocować w innej pozycji?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Mar 25, 2012 13:35   

93karol napisał/a:
patrzyłem po odpaleniu a przewody od niego są mokre

daj grubsze oringi bo inaczej nigdy go nie uszczelnisz, miałem to samo
93karol napisał/a:
Da sie go zamocować w innej pozycji?

nie
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Nie Mar 25, 2012 15:19   

jak uszczelnię wróci do pełnej sprawności?:> i przestanie tak strasznie kopcic?
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 26, 2012 06:29   

to raczej nie jest powodem kopcenia, jak się u mnie lało z pompy to nie kopcił
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pon Mar 26, 2012 11:29   

nagraj kopcenie zobaczymy jak kopci....
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Pon Mar 26, 2012 14:35   

noto nie pomoże to na mój problem uszczelnienie;/ zapach spalin taki jak z Pekaes'u h9 takie nie dopalone paliwo, i kłeby takiego siwego dymu. jak będę miał chwile to nagram..

a Pasek na rozrządzie może przeskoczyć?;>
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 26, 2012 14:37   

to lepiej niech się ropa leje? weź to uszczelnij :wink:
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Pon Mar 26, 2012 19:24   

nie no aż tak nie leje sie, uszczelnię to może to coś da.

nagrałem film po odpaleniu auta.

http://youtu.be/tL8MaxEdLVw

[ Dodano: Pon Mar 26, 2012 20:24 ]
ale mam jeszcze pytanie czy mógł przeskoczyć pasek rozrządu??
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 06:51   

na ciepłym silniku też dymek leci? bo jeśli tylko na zimnym to raczej normalne, u mnie jest tak samo
co do rozrządu to ciągnij obudowy z obu stron i zobacz czy jak ustawisz na znaki to pokrywają się ze sobą po obu stronach
 
 
93karol 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Wrzawy



Wysłany: Sro Mar 28, 2012 14:23   

no właśnie zacząłem sie brać za rozrząd. ale nie wiem jak system znaków działa, czy z koła na koło ma być znak czy na kole i korpusie. ale tam jest plastik wiec nie widzie nic, jak ściągnąć ten cały plastik? jak sie nagrzeje to już nie dymi, ale wcześniej ani dymka nie puścił,
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 15:15   

znaki są na górze, na kole zębatym i na obudowie rozrządu, odkręć górną obudowę, 4 śrubki bodajże
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=24994 drugi post
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [honda accord 2.0] brak mocy
zimek-1985 Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Mar 27, 2011 23:33
tomason
Brak nowych postów [Honda Accord] Turbina po regeneracji i brak mocy
Ali Rover serii 600, Honda Accord 20 Pon Lip 02, 2007 20:21
piter34
Brak nowych postów [Honda Accord] Brak mocy-problem nierozwiązany
Shawn Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Gru 23, 2008 23:34
NEOSSS
Brak nowych postów [Honda Accord] Spadek mocy i wydmuchana uszczelka
sake_kl Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lis 05, 2010 22:30
kadzaf
Brak nowych postów [Honda Accord] źle odpala, malo mocy, palacy się check
michal065 Rover serii 600, Honda Accord 14 Wto Sie 09, 2011 14:17
Koju



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink