Wysłany: Pią Cze 15, 2007 13:33 Re: Sprzeglo wymienione i jest ok
mika napisał/a:
Hej, tez mam takeigo samego roverka i mialam bardzo podobny problem. Wymienilam w zeszlym tygodniu sprzeglo i teraz chula jak wsciekly - tzn. tak jak na poczatku. Mechanik pokazal mi poprzednie sprzedlo i mialo polowe grubosci ktora powinno miec wiec w moim przypadku, to byla przyczyna. Zanim je wymienilam, to samochod tez si emuli i wchodzil na obroty no i wiecej niz 130 nie szlo pojechac.
Kurcze rozmawialem wlasnie z mechanikiem i powiedzial ze gdyby to bylo sprzeglo to by mi sie slizgalo i obroty by rosly a predkosc nie a tymczasem u mnie wydaje mi sie ze tak nie jest ze obroty rosna ale nie jakos derastycznie eee sam juz nie wiem.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 15, 2007 13:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Hej, przepraszam ze odpowiadam dopiero teraz. Za wymiane sprzegla zaplacilam 250 zl, z czego czesc kosztowala jakeis 150. Robilam to u mechanika u mnie na wsi, wiec to tez troszke taniej:) A i jeszcze jedno, uwaga na chinskie czesci bo slyszlaam ze szybko sie zuzywaja!
No ja bym też przyjrzał się katalizatorowi, wiadomo co może spowodować brak 100% wydechu. A jeżeli autko zbliża się z przebiegiem do 200 kkm(? - Goonies nic na ten temat nie napisał), to nic dziwnego, że katalizator może być zapchany.
[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 12:05 am ]
Witam.
Goonies napisał/a:
wskazowka temperatury dochodzi mi tylko zawsze do polowy , strasznie mnie to dziwi bo sa przeciez takie upaly a ja wracam zawsze przez miasto do domu a korki u nas straszne wiec czy to mozliwe zeby auto sie wogle nie grzalo czy poprostu termostat jest rozwalony
Jak pisze sTERYD, ten typ tak ma, i myślę, że nie jest to powód do niepokoju, wręcz przeciwnie (chyba że lubisz dźwięk włączającego się bez przerwy wiatraka i gotującego się płynu chłodzącego).
Goonies napisał/a:
Ostatnio zauwazylem ze jak wlacze klime to silnik zmienia dzwoeik jakos tak dziwnie zaczyna warczyc tak mi sie wydaje, po wylaczeniu wszystko wraca do normy ,
Moim zdaniem to normalna sprawa, gorzej chyba byłoby, gdyby po włączeniu klimy nie było słychać (akustycznie) żadnej zmiany. Sprężarka przecież musi pracować... Coś za coś.
Ps. A po włączeniu klimy słychać charakterystyczne (opisywane dosyć często na forum) "szczeknięcie"? Jeżeli tak, to wszystko jest ok.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 52 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Cze 20, 2007 08:55
odnosnie sprezarki i klimy - mysle ze to moze bardziej rolke trzeba sprawdzic - ja po wlaczeniu klimy nie slysze dziwnych dzwiekow (moze lozysko polecialo i dlatego taki zgrzyt - moglo sie atrzec)
wskazowka od temp w polowie - to dobrze (jest OK)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
jak juz koledzy pisza stan filtrow i zaplonu (swiece kable palec z kopulka) jest do sprawdzenia na poczatek
- sprawdz jak wygladaja swiece a najlepiej wymien
- sprawdz czy kable nie zbutwialy ze starosci i przytrzyj papierem i dognij zeby ciasno siedzialy w kopulce
- dotrzyj papierem sciernym palec kopulki
zadasniczo test komputerem do roverow testbook duzo by powiedzial
mozna sprawdzic jeszcze
- sonde lambda
- sklad spalin na stacji diagnostycznej - zawsze wskazowka dla mechanika
- cisnienie w cylindrach i jesli niskie to wykonac probe olejowa
jednym slowem....moze to byc drobnostka a moze silnik do robienia....potrzebny mechanik ktory widzi gdy silnik sie trzesie, slyszy gdy klekocze jak nie powinien
No ja bym też przyjrzał się katalizatorowi, wiadomo co może spowodować brak 100% wydechu. A jeżeli autko zbliża się z przebiegiem do 200 kkm(? - Goonies nic na ten temat nie napisał), to nic dziwnego, że katalizator może być zapchany.
[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 12:05 am ]
Witam.
Goonies napisał/a:
wskazowka temperatury dochodzi mi tylko zawsze do polowy , strasznie mnie to dziwi bo sa przeciez takie upaly a ja wracam zawsze przez miasto do domu a korki u nas straszne wiec czy to mozliwe zeby auto sie wogle nie grzalo czy poprostu termostat jest rozwalony
Jak pisze sTERYD, ten typ tak ma, i myślę, że nie jest to powód do niepokoju, wręcz przeciwnie (chyba że lubisz dźwięk włączającego się bez przerwy wiatraka i gotującego się płynu chłodzącego).
Goonies napisał/a:
Ostatnio zauwazylem ze jak wlacze klime to silnik zmienia dzwoeik jakos tak dziwnie zaczyna warczyc tak mi sie wydaje, po wylaczeniu wszystko wraca do normy ,
Moim zdaniem to normalna sprawa, gorzej chyba byłoby, gdyby po włączeniu klimy nie było słychać (akustycznie) żadnej zmiany. Sprężarka przecież musi pracować... Coś za coś.
Ps. A po włączeniu klimy słychać charakterystyczne (opisywane dosyć często na forum) "szczeknięcie"? Jeżeli tak, to wszystko jest ok.
Ja bym najpierw wymienil swiece i kabke WN.
a co do klimy to sie uspokoilem bo myslalem ze te dzwieki nie wskazuja nic pozytywnego a tu prosze wszystko ok a czy wy tez tak macie ze gdy wlaczycie klime to auto nie ma juz takiego przyspieszenia jak bez klimy?
Taki efekt jak piszesz Goonies udalo mi sie osiagnac w moim R200 8v przy zapchanym wydechu. Koncowka wydechu dostala kopa i wytulmienie wpadlo w rurke wylotowa.
Samochod elegancko wkrecal sie na obroty, ale... ruszanie i inne przyspieszenie bylo max. do 50km/h.
Pozdrawiam,
[ Dodano: Czw Lip 19, 2007 7:53 pm ]
Ps.
Staraj sie nie kląć na forum. Na pewno nie zmieni to stanu technicznego Twojego auta.
Mimo, ze wulgaryzmy sa filtrowane i widac krzaki to i tak prosilbym Cie o zachowanie sie w tonie.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam mam niestety podobny problem z moim rowerkiem jak goonies brak mocy i jakos slabo sie rozpedza wymienilem uszczelke pd glowica uszczelniacze i dotarte zostały zawory silnik pracuje ja ta lala (dzis go odebrałem od mechanika) ale bardz slabo mu z rozpedzaniem czasami tez tak jak by ne reagował na pedal gazu. Dodam jeszcze ze moje sprzegło bierze juz w górnym połozeniu pedału. przewody WN, świece, cewka, palec i kopułka , wszystkie filtry wymienione.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tez mam R214 1,4 16V tyle ze z 97r. i moge powiedziec ze nie za bardzo odczuwam te jego 103KM w ruchu miejskim, ale wedlug tego co podaje producent (185kmph) to moj Roverek wyciagnął 190kmph na autostradzie więc tez sie zastanawiam czy on taki ma byc po miescie, na pewno nie mam takich samych objawów bo zedrzeć opony moge bez problemu, ale ogolnie spodziewalem sie czegos wiecej od 103KM, wczesniej jezdzilem Kia Shuma, auto o wiekszej masie i 88KM i teraz nie odczuwam zbytniej różnicy.
tez mam R214 1,4 16V tyle ze z 97r. i moge powiedziec ze nie za bardzo odczuwam te jego 103KM w ruchu miejskim, ale wedlug tego co podaje producent (185kmph) to moj Roverek wyciagnął 190kmph na autostradzie więc tez sie zastanawiam czy on taki ma byc po miescie, na pewno nie mam takich samych objawów bo zedrzeć opony moge bez problemu, ale ogolnie spodziewalem sie czegos wiecej od 103KM, wczesniej jezdzilem Kia Shuma, auto o wiekszej masie i 88KM i teraz nie odczuwam zbytniej różnicy.
W opisie masz 214i - a niżej jeszcze 16V (w podpisie znaczy) a 214i to nie jest 16V tylko 8V i nie ma 103 KM tylko ileś tam.... 80? coś kolo tego. Ja mam 214 Si 16V, 103 KM na 2 biegu od jakis 40 - 50 km/h na godzinę do 100 - 105 km/h jest momencik i potem już wkładam 5 bieg auto uwielbie wysokie obroty i na takowych czuje się znakomicie, nie wiem czy LPG nie robi z waszych mułów.
2 biegu od jakis 40 - 50 km/h na godzinę do 100 - 105 km/h jest momencik i potem już wkładam 5 bieg
heheh niezła metoda jazdy pewnie by mi sie spodobała
Nie to że tak jeżdżę, ale mój to potrafi bez problemu kilka razy tak się przeleciałem... a to zacząłem cos wyprzedzać i że szedł to na ch... zmieniac bieg patrze a tu 100 no i stąd te moje doświadczenia.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 106 Skąd: Rybnik
Wysłany: Sro Lip 25, 2007 09:30
A ja napisze tak Moj R jest zagazowany niestety to 2-ga generacja wiec na autostradzie w 3 osoby i z pelnym bagaznikiem wyciagne 160 a mam pedal w podlodze ale to zapewno przez gaz ( ale i tak jestem zadowolony) Ostatnio nawet wsiadlem do innego R Streetwise zeby sprawdzic czy moj nie muli i odetchnelem z ulga bo nie stwierdzilem zeby moj byl mulowatszy a juz napewno nie na predkosciach do 120 i nie na benzynie wiec raczej cieszcie sie jazda niz szukajcie dziury w calym.
tez mam R214 1,4 16V tyle ze z 97r. i moge powiedziec ze nie za bardzo odczuwam te jego 103KM w ruchu miejskim, ale wedlug tego co podaje producent (185kmph) to moj Roverek wyciagnął 190kmph na autostradzie więc tez sie zastanawiam czy on taki ma byc po miescie, na pewno nie mam takich samych objawów bo zedrzeć opony moge bez problemu, ale ogolnie spodziewalem sie czegos wiecej od 103KM, wczesniej jezdzilem Kia Shuma, auto o wiekszej masie i 88KM i teraz nie odczuwam zbytniej różnicy.
W opisie masz 214i - a niżej jeszcze 16V (w podpisie znaczy) a 214i to nie jest 16V tylko 8V i nie ma 103 KM tylko ileś tam.... 80? coś kolo tego. Ja mam 214 Si 16V, 103 KM na 2 biegu od jakis 40 - 50 km/h na godzinę do 100 - 105 km/h jest momencik i potem już wkładam 5 bieg auto uwielbie wysokie obroty i na takowych czuje się znakomicie, nie wiem czy LPG nie robi z waszych mułów.
to w takim razie sie walnalem, nie wiedzialem dokladnie czy mam Si czy samo i ale wiem na pewno ze mam 16V i 103KM, mam roverka od kilku tygodni i na razie w jednych papierach zauwazylem Si a w innych i w kazdym badz razie mam identycznego roverka jak Twoj, 5d i nawet ten sam kolor;) wiec musze zmienic opis
ps. tez zauwazylem ze autko sie zbiera dopiero przy 3000-4000 obrotow, ale mimo wszystko spodziewalem sie wiekszej mocy po tych 103KM
to w takim razie sie walnalem, nie wiedzialem dokladnie czy mam Si czy samo i ale wiem na pewno ze mam 16V i 103KM, mam roverka od kilku tygodni i na razie w jednych papierach zauwazylem Si a w innych i w kazdym badz razie mam identycznego roverka jak Twoj, 5d i nawet ten sam kolor;) wiec musze zmienic opis
ps. tez zauwazylem ze autko sie zbiera dopiero przy 3000-4000 obrotow, ale mimo wszystko spodziewalem sie wiekszej mocy po tych 103KM
zbiera się zbiera, może tego nie czuć tak w ogólnym łomocie jaki sie w tedy wydobywa, ale wczoraj testowałem accorda z 2002 z 1.8 136 koni, to bylem zawiedziony, jeździ tak samo jak mój R (w zakresie tak do 120 ) albo i słabiej a zbieram się do zakupu takiego.
Po tym teście to nie wiem, bo raczej bym chcial mieć takie same a najlepiej jeszcze lepsze osiągi
Witam mam niestety podobny problem z moim rowerkiem jak goonies brak mocy i jakos slabo sie rozpedza wymienilem uszczelke pd glowica uszczelniacze i dotarte zostały zawory silnik pracuje ja ta lala (dzis go odebrałem od mechanika) ale bardz slabo mu z rozpedzaniem czasami tez tak jak by ne reagował na pedal gazu. Dodam jeszcze ze moje sprzegło bierze juz w górnym połozeniu pedału. przewody WN, świece, cewka, palec i kopułka , wszystkie filtry wymienione.
Zmierz sobie (choćby stoperem w komórce) przyspieszenie 0-100kmh, a wcześniej sprawdź, czy przewód podciśnienia jest podłączony do komputera wtrysku (po prawej stronie obok akumulatora).
Oczywiście napisz nam tutaj jakie były wyniki pomiarów. 100kmh powinieneś osiągnąć na 2 biegu przy ok. 6500rpm.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wysłany: Pon Sie 06, 2007 13:48 [R214Si R96] Brak mocy
Witam!
Piter34 Jesli chodzi o przewód podciśnienia dochodzączy do komputera wszystko ok (przewód sprawny i drożny odpiecie od kompa na zapalonym silniku powoduje zasysanie powietrza przez przewód). Musze jeszcze dodać ze po remoncie glowicy samochod bym na tescie komputerowym niestety nie wykryto żadnych błedów. Zauważyłem jeszcze jedno podczas pracy na wolnych obrotach silnik pracuje niezbyt równo tak jakby chwilowa nierówna praca. Sluszalny ale niewidoczny na obrotomierzu. A podczas delikatnego dodania pedału gazu silnik się dławi. trzymajac tak pedał gazu silnik pracuje na obnizonych obrotach i bardzo niestabilnie. Podczas normalnej jazdy jest jakby troszeczke głosniejszy nio i oczywiście brak mu mocy. a wyprzedzanie musze mu przy 110km/h dusić 4 bo szybkie wcisniecie powoduje chwilowy spadek mocy:( pozdrawiam . A jeśli chodzi o test przyspieszenia to jak bede wracał dziś z pracy to zrobię pomiar i napisze jakie miałem wyniki. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum